Van harte, veel plezier ermee!quote:
hmm je doet toch een andere sim in? of mis ik iets?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Tis meer dat ik liever niet door collega's gebeld wordt dat de telefoon uit diefstal afkomstig is zegmaar;)
Maar doe rustig aan
De grooste boeven werken juist bij justitie, kan me niet voorstellen dat ze zich druk maken om zo'n telefoontje!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:14 schreef Skull-splitter het volgende:
Tis meer dat ik liever niet door collega's gebeld wordt dat de telefoon uit diefstal afkomstig is zegmaar;)
Maar doe rustig aan
Er is ook een andere manier om gestolen telefoons te achterhalen, via een ander nummer, of code, die staat los van je SIM.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:07 schreef bioboystudent het volgende:
hmm je doet toch een andere sim in? of mis ik iets?
Een ander bod had je misschien een tientje bespaardquote:Op woensdag 25 april 2007 16:17 schreef Nickolodeon het volgende:
60
I-meinummer idd, en dan heb ik geen zin om mijn collega's te moeten verklaren waar ik hem heb gekocht etc.quote:Op woensdag 25 april 2007 09:24 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Er is ook een andere manier om gestolen telefoons te achterhalen, via een ander nummer, of code, die staat los van je SIM.
De pliesie achterhaalde op die manier ook vaak gestolen telefoons, kreeg je een sms op een gestolen toestel, terwijl er allang een andere SIM inzat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |