OTquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat grote geheim ging over Stephan, maar hij is al heel veel maanden weg ......
Ow ik dacht dat dat geheim over Syl's vader ging, maar dat door zijn overlijden dat ze er toch iets over moest vertellen. Het enige wat we nu nog niet weten is waarom zij 10 jaar niet met haar vader gesproken heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat grote geheim ging over Stephan, maar hij is al heel veel maanden weg ......
Een bed wordt onder de persoonlijke eigendommen geschaard en Jaap mocht dat gewoon niet bevuilen met zijn vieze pak.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Gisteren toen Jaap in Sylvia's bed ging liggen werd gezegd dat dat niet mocht en werd er ook gerefereerd aan een gesprek. Het lijkt erop dat Sylvia een soort van uitzonderings positie heeft en dat ze 's nachts met rust gelaten moet worden. Ik merk diezelfde geheimzinnigheid ook op bij het wakker maken. Bijv die overdreven reactie tegen Like over een half uur te vroeg wakker maken. Dus mijn vermoeden betreffende Sylvia is dat er el een tijdje iets speelt.
Werd er in het begin van DGK ook niet veel ophef gemaakt over iemand ie een groot geheim heeft? Of ben ik in de war met een ander programma?
Nee, dat is omdat hij denkt dat Cola-Light niet ongezond is omdat er geen calorieën inzittenquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Hij zit niet voor niets zoveel te ruften en te boeren, dat is echt niet van een gezonde darmflora.
Maar dat kwam niet op het scherm toen hij in het bed van Eric lag. Daar heeftie ook flink liggen rollebollen. Vreemd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:21 schreef Clank het volgende:
[..]
Een bed wordt onder de persoonlijke eigendommen geschaard en Jaap mocht dat gewoon niet bevuilen met zijn vieze pak.
Sylvia wordt helemaal niet 's nachts met rust gelaten, ze hebben op haar bed staan te dansen, in haar oor staat te schreeuwen... noem het maar op.. ze is gewoon niet wakker te krijgen. En zo ook 's morgens is ze gewoon amper wakker te krijgen. Dat gedoe met Lieke was iets persoonlijks tussen Lieke en Sylvia.
Het 'grote geheim' wat Sylvia in het begin had was haar zieke vader waar ze het niet over wilde hebben.
Zelfs jij..................zucht..........quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Niet zeiken, al zit Nicolaas er alleen voor het plaatje vind ik het nog best![]()
Dat hij af en toe de boel een beetje opstookt maakt het alleen maar leuker.
Ik geef Nicolaas alle credit dat Jaap wakker is geschudquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:17 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Niet zeiken, al zit Nicolaas er alleen voor het plaatje vind ik het nog best![]()
Dat hij af en toe de boel een beetje opstookt maakt het alleen maar leuker.
Het gesprek dat ik volgde ging over Natasia en NIET over Sylvia, het was duidelijk dat er bij Natas andere belangen spelen, waar ze het NIET over mogen hebben en dat ze dat ALLEMAAL weten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Gisteren toen Jaap in Sylvia's bed ging liggen werd gezegd dat dat niet mocht en werd er ook gerefereerd aan een gesprek. Het lijkt erop dat Sylvia een soort van uitzonderings positie heeft en dat ze 's nachts met rust gelaten moet worden. Ik merk diezelfde geheimzinnigheid ook op bij het wakker maken. Bijv die overdreven reactie tegen Like over een half uur te vroeg wakker maken. Dus mijn vermoeden betreffende Sylvia is dat er el een tijdje iets speelt.
Werd er in het begin van DGK ook niet veel ophef gemaakt over iemand ie een groot geheim heeft? Of ben ik in de war met een ander programma?
Doe me een lol Lieke heeft al genoeg verziekt qua Huub, hij is zo ontzettend ingekakt, dan krijgen we weer dat hij er als een hondje achteraan hijgt.quote:
Ik verstond "Ja, das een goeie, zo kan dat ook gaan" oidquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:20 schreef tuinfluiter het volgende:
Nicolaas uiteindelijk over zo'n 5 maanden zal het anders worden,
het gaat dan niet via ontslagrondes, nou dan moet je sterk zijn.
Jaap: En op het laatst via sms, percentage publiek, oud bewoners?
Nicolaas: ja, precies, ik weet al dat het zo gaat.
Wat had je dan gedacht? Dat ik kwijlend zou roepen dat ik liever jou daar op de bank zou zien liggen??quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zelfs jij..................zucht..........![]()
Op zijn minst...quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:25 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Wat had je dan gedacht? Dat ik kwijlend zou roepen dat ik liever jou daar op de bank zou zien liggen??![]()
Nee, dat is een vriend van jaap, die eerst de log bij zou houden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:25 schreef Flabberguest het volgende:
Tggg Jaap wordt wel heel erg geholpen door de FEBO met zijn log. die plaatjes worden door hun er op gezet, kijk maar naar het tijdstip waarop het geplaatst is en door wie. Jaap post onder zijn eigen naam, FEBO als ADMIN.
Dat dacht ik zelf ook... en ook dat Jaap iets bij Sylvia triggert wat behoorlijk heftig voor haar is en wat haar zelfs misschien doet besluiten dat ze de villa eventueel wil verlaten... Natuurlijk zijn er veel meer mensen die diep kunnen slapen... maar ik denk dat zij dit zo geleerd heeft als een soort van ontsnapping van wat er om haar gebeurt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat dat geheim over Syl's vader ging, maar dat door zijn overlijden dat ze er toch iets over moest vertellen. Het enige wat we nu nog niet weten is waarom zij 10 jaar niet met haar vader gesproken heeft.
Volgens mij is die ADMIN een vriendje van Japio. Z'n weblog bestond al voordat hij in DGK kwam. Japio vertelde ooit dat hij die samen met een vriendje had opgezet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:25 schreef Flabberguest het volgende:
Tggg Jaap wordt wel heel erg geholpen door de FEBO met zijn log. die plaatjes worden door hun er op gezet, kijk maar naar het tijdstip waarop het geplaatst is en door wie. Jaap post onder zijn eigen naam, FEBO als ADMIN.
Wat me wel opvalt is dat Jaap voor dat hij de villa inging al een heel draaiboek voor zijn weblog klaar heeft gehad, gezien de filmpjes, plaatjes, emoticons die er op staan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:25 schreef Flabberguest het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |