Thanksquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:59 schreef petraa het volgende:
[afbeelding]
Zo ff voor de dames om lekker te kwijlen
Nico en Jaap spraken over het feit dat Jaap Syl en Natas aan het huilen wilde maken, volgens Nico speelde bij Natas andere belangen en daar mogen ze het NIET over hebben.quote:
placebo effectquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:08 schreef Paris_Texas het volgende:
Waarom drinkt dat walgelijke stuk vreten eigenlijk al die kleine flesjes? Denkt hij nou echt dat zijn darmflora en vitaminebehoefte met die paar kleine flesjes op niveau zal komen?![]()
Zoveel als dat hij er drinkt.. is het lijkt mij ook niet goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:07 schreef carpediem23 het volgende:
Hij blijft zich maar vol vreten, zoveel van die zogenaamde drankjes is ook niet goed.
Thanks, maar ik begrijp het nog niet helemaal. Ik weet niet welke belangen nog spelen, en waarom ze het er niet over mogen hebben en van wie?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:08 schreef Dark het volgende:
[..]
Nico en Jaap spraken over het feit dat Jaap Syl en Natas aan het huilen wilde maken, volgens Nico speelde bij Natas andere belangen en daar mogen ze het NIET over hebben.
Jaap drinkt nooit, hij kauwt zijn drankjesquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zoveel als dat hij er drinkt.. is het lijkt mij ook niet goed
Ach, 1 zo'n flesje is afgestemd op 1 gemiddeld Huubje, en gezien Jaap 3 Huubjes is...quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik weet net zoveel als jij, ik quote slechtsquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Thanks, maar ik begrijp het nog niet helemaal. Ik weet niet welke belangen nog spelen, en waarom ze het er niet over mogen hebben en van wie?
Moet je toch echt bij de FEBO zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Thanks, maar ik begrijp het nog niet helemaal. Ik weet niet welke belangen nog spelen, en waarom ze het er niet over mogen hebben en van wie?
Gisteren toen Jaap in Sylvia's bed ging liggen werd gezegd dat dat niet mocht en werd er ook gerefereerd aan een gesprek. Het lijkt erop dat Sylvia een soort van uitzonderings positie heeft en dat ze 's nachts met rust gelaten moet worden. Ik merk diezelfde geheimzinnigheid ook op bij het wakker maken. Bijv die overdreven reactie tegen Like over een half uur te vroeg wakker maken. Dus mijn vermoeden betreffende Sylvia is dat er el een tijdje iets speelt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Niet zeiken, al zit Nicolaas er alleen voor het plaatje vind ik het nog bestquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef Mokum020 het volgende:
Zijn alle Nicolaas kwijlers inmiddels opgedroogd?
Dan kunnen we weer verder.......![]()
Geniaal Plan!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:56 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Huub niet Jaap kennelijk wel... waar blijft de Huub-fanclub met hun "zie je wel, Huub wordt benadeeld"?![]()
Op zich zou het wel humor zijn als Lieke zou komen, al was het alleen maar om Palma te zieken![]()
Hij zit niet voor niets zoveel te ruften en te boeren, dat is echt niet van een gezonde darmflora.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:09 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat grote geheim ging over Stephan, maar hij is al heel veel maanden weg ......quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Gisteren toen Jaap in Sylvia's bed ging liggen werd gezegd dat dat niet mocht en werd er ook gerefereerd aan een gesprek. Het lijkt erop dat Sylvia een soort van uitzonderings positie heeft en dat ze 's nachts met rust gelaten moet worden. Ik merk diezelfde geheimzinnigheid ook op bij het wakker maken. Bijv die overdreven reactie tegen Like over een half uur te vroeg wakker maken. Dus mijn vermoeden betreffende Sylvia is dat er el een tijdje iets speelt.
Werd er in het begin van DGK ook niet veel ophef gemaakt over iemand ie een groot geheim heeft? Of ben ik in de war met een ander programma?
En lekker liggen kan-ie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:15 schreef Meganog het volgende:
Zo Nicolaas heeft weer hard gewerkt. Snel weer op de bank gaan liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |