Jouw leven is een aaneenschakeling van spanning en sensatie waarvan iedere minuut uitzendingswaardig is??quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:46 schreef Meganog het volgende:
Jaap is er niet bij en de sfeer is meteen weer hartstikke gezellig.
Saai dus.
Die ging niet meer op de weegschaal staan omdat hij is gestopt met het dieet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:43 schreef pussydeluxe het volgende:
De enige die aan het afvallen is daar, is Jaap.
Brian is nog niet stabiel te krijgen als je een muur van Biostabils om hem heen metselt.quote:
Hij is apart oftewel GEKquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom eet Jaap altijd appart ?
Hij heeft zijn eigen eten; eet dus niet wat de pot schaft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef HiDiHo het volgende:
Waarom eet Jaap altijd appart ?
Die 11 hoeren die Huub geregeld heeft zeker.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Jaap zei tegen Nicolaas dat er binnenkort een privefeestje is.
Jaap gaf de indruk dat het feestje voor hemzelf was, maar hij wou er verder niets over kwijt. Ik gok op een verloving.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:52 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Die 11 hoeren die Huub geregeld heeft zeker.
16 Aprilquote:
quote:
Lekker sociaalquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen eten; eet dus niet wat de pot schaft.
Teveel suikers, vet, zout? Ik doe maar een gok.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lekker sociaal![]()
Waarom eet ie niet gewoon zijn eigen eten als de anderen eten ?
Hij kan toch gewoon op hetzelfde tijdstip eten?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Teveel suikers, vet, zout? Ik doe maar een gok.
Menig bewoner is hem dankbaar dat ze niet met hem hoeven te eten .......quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lekker sociaal![]()
Waarom eet ie niet gewoon zijn eigen eten als de anderen eten ?
Had m'n antwoord al ge-edit; te snel gelezen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon op hetzelfde tijdstip eten?
Huub niet Jaap kennelijk wel... waar blijft de Huub-fanclub met hun "zie je wel, Huub wordt benadeeld"?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
16 April
Lieke : jij kan Carlos ontslaan, ik ben personal trainer,
dan kom ik hier terug als trainer.
Huub: nee, ik kan Carlos niet ontslaan.
Hij heeft gisteren bij de motorstemming toch de andere miljonairs onder duk gezet om vooral niet de stemming te blokkeren als die op Jaap's lijf geschreven is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:50 schreef Disana het volgende:
Jaap zei tegen Nicolaas dat er binnenkort een privefeestje is.
Ok, maar het help niet om je andere bewoners weg te krijgenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Menig bewoner is hem dankbaar dat ze niet met hem hoeven te eten .......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |