Jantina is wel een naam die meer bij haar verschijning past, dus het zou best eens kunnen kloppen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:18 schreef mootie het volgende:
[..]
hmmmmmmm ergens in een Cos...... van Hyves......... ofzo![]()
Ik moet dat ook niet, die opdrachten zonder motivatie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:23 schreef Gigageil het volgende:
Carlos heeft eerlijk gezegd wel een zeer dominante dwingende toon in zijn stem met opdrachten geven. Ik begrijp wel dat Jaap zijn kont tegen de kribbe gooit.......Carlos zou aan mij ook een hele verkeerde hebben. Is de aard van het beesje zuwwe maar zegge......Jaap is ook zo![]()
Het is in elk geval niet volgens de regels dat een fitnesstrainer iemand laat doortrainen die aangeeft geblesseerd te zijn. Ook al denkt hij dat hij zich aanstelt. Dat is onverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:23 schreef Gigageil het volgende:
Carlos heeft eerlijk gezegd wel een zeer dominante dwingende toon in zijn stem met opdrachten geven. Ik begrijp wel dat Jaap zijn kont tegen de kribbe gooit.......Carlos zou aan mij ook een hele verkeerde hebben. Is de aard van het beesje zuwwe maar zegge......Jaap is ook zo![]()
'normaal' wil ik haar niet noemen... het zweefteef-gehalte is aanzienlijk bij haar... ook bij haar druipt de mediageilheid er van af... welk zinnig mens wil graag een deelnemer zijn van dit soort programma's?... (ik ben wel gek maar niet zo gek...)quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:20 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Idd, de enige die nog wel stijl en klasse heeft is Sylvia, en kennelijk is het "achter" erom te doen dat zelfs de laatste normale persoon het veld ruimt en dit dan eindelijk de "zie hoe een Tokkie een villa wint" show wordt.
Hail to the kingquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:26 schreef beequeen het volgende:
De Jaapverering neemt weer groteske vormen aan hier.![]()
De broer van Nicolaas. Kan gaan over oma, die erg slechte gezondheid heeft.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:26 schreef Kinga het volgende:
collect call van wie?
als je goed kijkt zie je haar staan...quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:21 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Jantina is wel een naam die meer bij haar verschijning past, dus het zou best eens kunnen kloppen.
Nou is het alleen nog de vraag of het Jantina 127, Jantina 128 of Jantina 129 is.....
Slap gelul dit.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Carlos is van af het dag 8 met Jaap in de weer geweest ,
maar Carlos vond de gesprekken tussendoor
met Natasia en Brian duidelijk boeiender en belangrijker,
dit heeft Jaap altijd gestoord.
Carlos kan Jaap ook niet motiveren.
Jij ziet het goed.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Carlos is van af het dag 8 met Jaap in de weer geweest ,
maar Carlos vond de gesprekken tussendoor
met Natasia en Brian duidelijk boeiender en belangrijker,
dit heeft Jaap altijd gestoord.
Carlos kan Jaap ook niet motiveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |