Ehm, ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef ScarFace- het volgende:
Vanavond daphne deckers bij jensen.
Wie is dat dan weer![]()
Jensen is een vadsig manneke met een talkshow die zo slecht is, dat het weer leuk isquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef ScarFace- het volgende:
Wie is dat dan weer![]()
Vrouw van Richard Krajicek en ze heeft een paar boeken geschreven over opvoeding dacht ik. (of dieeten).quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:56 schreef ScarFace- het volgende:
Wie is dat dan weer![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:54 schreef BrandX het volgende:
[..]
en je kan hier altijd terecht voor de nodige knufs hoor!![]()
![]()
Hij vind zelf echt dat hij grappig isquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Jensen is een vadsig mannekle met een talkshow die zo slecht is, dat het weer leuk is
dat is daphne deckers jaquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:57 schreef crossover het volgende:
[..]
Vrouw van Richard Krajicek en ze heeft een paar boeken geschreven over opvoeding dacht ik. (of dieeten).
Hoi scarfacequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef ScarFace- het volgende:
Zegt er tegenwoordig niemand hallo meer terug als je hallo zegt?
Zeker de instelling van een koffie verslaafde hele dag koffie drinken maar verder...![]()
Heej scarfacequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:03 schreef ScarFace- het volgende:
Zegt er tegenwoordig niemand hallo meer terug als je hallo zegt?
Zeker de instelling van een koffie verslaafde hele dag koffie drinken maar verder...![]()
vaagheid ten top dus...quote:Op dinsdag 24 april 2007 21:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kleine woordenwisseling gehad, ik zag d'r staan bij de bushalte.
Ze was druk aan het bellen, en ze vroeg zich af wat ik op school deed.
Ze zou dat wel moeten weten, maar goed.
Desinteressen denk
Ik ga d'r morgen bellen, om even met d'r te praten, want dit slaat nergens meer op.
Van de ene op de andere dag doet ze knettervaag
sorry MPG
Ja, klote is het.quote:
toen mijn "toen-nog-vriendin" echt heel vaag begon te doen, bleek dat ze er een ander op na hieldquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, klote is het.
Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik morgen maar gewoon even bel, al dan niet langsga.
Ik mag toch zeker wel weten waarom ik zo raar behandeld wordt in ene...
Niet alle vrouwen zijn zo hoor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:12 schreef MPG het volgende:
toen mijn "toen-nog-vriendin" echt heel vaag begon te doen, bleek dat ze er een ander op na hield![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig nietquote:
Als dat zo is, dan mag ze dat gerust zeggen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
toen mijn "toen-nog-vriendin" echt heel vaag begon te doen, bleek dat ze er een ander op na hield![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet dat ik je ongerust wil maken ofzo
Ja, is het zekerquote:
Indd, dat ze t in eerste instantie niet durfde te vertellen vond ik erger dan dat het uit ging..quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan mag ze dat gerust zeggen.
Dan weet ik tenminste ook waar ik aan toe ben weet je.
[..]
Ja, is het zeker
Behoorlijk arelaxed.
Misschien valt het allemaal wel mee, maar ik zie 't niet bepaald zonnig in.
Dan vergaat uiteindelijk de wereld.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:13 schreef MPG het volgende:
Gelukkig niet![]()
Dat moest er nog eens bij komen, dan was ik al mn vertrouwen in het vrouwelijk deel der mensheid kwijt![]()
eerlijkheid boven alles idd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Indd, dat ze t in eerste instantie niet durfde te vertellen vond ik erger dan dat het uit ging..
En het is zwaar arelaxed... Hoop voor je dat t meevalt:)
Dan is er vast iemand anders voor je out there.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:14 schreef eer-ik het volgende:
Ja, is het zeker
Behoorlijk arelaxed.
Misschien valt het allemaal wel mee, maar ik zie 't niet bepaald zonnig in.
Precies.quote:
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:
Oh, ongetwijfeld, maar goed, 't is en blijft een domper.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan is er vast iemand anders voor je out there.
latorquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef ScarFace- het volgende:
Ik ga ervandoor mensen ben moe.![]()
Gister ookal 1 uur geworden.
Natuurlijk kijk ik straks nog wel jensen maar wel vanuit bed.
Later![]()
True true.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef eer-ik het volgende:
Oh, ongetwijfeld, maar goed, 't is en blijft een domper.
Toedelsch Scarfacequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef ScarFace- het volgende:
Later![]()
truste scarfacequote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef ScarFace- het volgende:
Later![]()
Tuurlijk is het een domper, maar het komt vast wel goedquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld, maar goed, 't is en blijft een domper.
idd klote...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, klote is het.
Maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik morgen maar gewoon even bel, al dan niet langsga.
Ik mag toch zeker wel weten waarom ik zo raar behandeld wordt in ene...
Oei oei, waarom dat?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Ik mag morgen op gesprek komen bij de directeur.
dat hoeft niet altijd negatief te zijn...quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Nee geen idee. Maar loonsverhoging zou wel leuk zijn natuurlijk.quote:
M'n vorige vriendin was vreemdgegaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef OA het volgende:
[..]
idd klote...![]()
helaas heb ik weleens hetzelfde meegemaakt als MPG...![]()
Heb je echt een pak teveel over? Dan kun je me wel even adden op msn namelijkquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:24 schreef OA het volgende:
dat hoeft niet altijd negatief te zijn...![]()
als ik de cruesli nou stuur naar:
Kuukske
De Paupers 1
4800AA Breda
Komt het dan aan....![]()
what about?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:22 schreef Kuukske het volgende:
Dunno.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
what about?
OMFG.. kansloosquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
M'n vorige vriendin was vreemdgegaan
Wat dat aangaat heb ik ook wel wat minder leuke ervaringen achter de rug
Ze wil me nu nog steeds terug![]()
geen gevoelens dat het negatief moet zijn?quote:
En cross komt niet hier buurtenquote:Op dinsdag 24 april 2007 22:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Ik kreeg 'm weer van cross, en even geupt naar de eigen servert.
Dat heb ik vandaag ook niet gedaan.quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:27 schreef eer-ik het volgende:
misschien mag je niet meer fokken @ werki
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |