abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194107
Wordt Mona de redding voor Bianca zodat ze nog even mee kan.

Het lijkt me duidelijk dat Mona als nieuwkomer geen kans maakt.

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 00:34:00 #2
379 GeGs
Oh what the hell...
pi_194108
Ik mag het hopen, als iemand de vergissing maakt om Mona er _in_ te laten klopt er iets niet met de werkelijkheid...
Live young, die fast.
pi_194109
Maar dat niemand het over het "kippetje" Sabine heeft?!?! Al vanaf dag 1 irriteert ze me mateloos... "alles is leuk en enig, ze heeft het beste met iedereen voor en lult gezelli mee(houdoe) met wat je maar zegt..." eerlijk is eerlijk...bianca zorgt nog wel voor een beetje verhaal met d'r spannende dingen... ewl typisch trouwens dat toen die Mona net aan tafel ging zitten en dat ze van iedereen moest zeggen hoe ze overkwamen dat ze het hele BartSabine item express oversloeg...volgens mij heeft ze wel een paar dingen van Veroni meegekregen die ze niet mag zeggen...
Toch?

pi_194110
Oke, maar we hebben op tv natuurlijk wel een veroniknipte versie gezien.

We zullen nooit weten wat ze allemaal verteld heeft.

pi_194111
quote:
op 10-01-1999 om 12:52 AM schreef Manfredje het volgende:
Oke, maar we hebben op tv natuurlijk wel een veroniknipte versie gezien.

We zullen nooit weten wat ze allemaal verteld heeft.

Toen Mano het huis binnenging werd het toch live uitgezonden!! dus kan dit nooit verknipt zijn. O.k. het was nog geen 5 minuten wat wij zagen, maar het is volgens mij niet verknipt

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

zaterdag 2 oktober 1999 @ 00:20:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_194112
Tuurlijk wel! Ze hebben een verknipt persoon naar binnen gestuurd!
pi_194113
Ze hebben niet eens de moeite genomen om een plaatsje van haar op de officiele site te plaatsen, en je kan ook nog steeds niet punten geven in de populariteitsmeter. Terwijl ze toch al een week wisten dat Mona er bij zou komen!
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_194114
Misschien vinden ze het zonde van de tijd om haar toe te voegen aan de site. Ze zullen ook wel weten dat Mona flik weg gestemt zal gaan worden.
pi_194115
Mona houdt het langer uit dan Bart. Let maar eens op!
"Een groot mens is hij die nimmer het hart van een kind verliest".
pi_194116
Wie zou Bart dan moeten nomineren (Bianca?), ik denk dat hij er voorlopig zelf nog niet uitstapt.
pi_194117
Hoe kom je er nou bij dat ze beter in de markt ligt dan Bart. Bart probeert tenminste nog een BB-kindje te maken....0+. Ik denk dat Mona alleen voor een beetje opschudding in het huis is gezet. Ze weet waarschijnlijk zelf ook wel dat ze het er niet lang gaat redden. Tenminste, ik neem aan dat zij er als eerste uit gaat. Wie weet krijgen we straks wel een uitgebreidere blik op Mona in de tv-compilatie (ze zullen het wel weer presteren om de hele week weer te herhalen... zien we weer Martin en Tara voorbij schuifelen). Wellicht dat Mona 'ook' iets 'diepzinnigs' te melden heeft. Misschien is zij net als Ruud in de Apenheul geweest.:0
  zondag 3 oktober 1999 @ 16:48:00 #12
572 Sniper
Gull Catcher
pi_194118
>>Misschien is zij net als Ruud in de Apenheul geweest.

Als bewoner?

pi_194119
Nee, ik denk het niet, Ruud zij dat het mooie beesten waren (die apen in de apenheul).
pi_194120
Ik sta er niet van te kijken als Mona door Big Brother het huis in is gestuurd met een doel, bijvoorbeeld om het leven in het huis een beetje te sturen. De dagboekkamer is hierbij een geoede plek om haar verder te instrueren.
Ook ik vind het vreemd dat zij nog niet op de site voorkomt, bij 'close up' en 'in control'. Misschien kan zij helemaal niet meedingen naar die kwart miljoen en wil BB zelf bepalen wanneer zij weg gaat.

Groeten, Maarten

37 jaar jonge radio-actieve scouting-minded teddybeer.
  zondag 3 oktober 1999 @ 22:58:00 #15
295 Big Papa
Vader van Rolf en Daphne
pi_194121
This is how it happens:

Bianca gaat er gewoon keihard uit bij de volgende nominatie. Iedereen heeft ondertussen schoon genoeg van haar gemier en haar huis-tuin-en-keuken dieptepsychologie.
Zij wordt zeker 6 maal genomineerd, en je zult zien dat, als dat bekend wordt, ze nog voor de uitslag vrijwillig opstapt, want het is en blijft een laffe bitch.

Als ze al niet gek geworden is voor haar nominatie en ze vrijwillig over de schutting springt.

Mona zal van de bewoners (en van de kijkers) een kansje krijgen en niet meteen weggestemd worden. Ze is misschien wel de volgende, want van die schadelijke lach zou je zelf spontaan over de schutting springen (vanuit stand).

Leve Kim (en Hieke ook wel een beetje........)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')