We hebben zaterdag best een behoorlijke tijd doorgebracht bij de Baby-Dump in Beverwijk. We werden goed en netjes geholpen, hebben alle mogelijkheden zo ongeveer wel bekeken en hebben ook besloten een standaard commode te nemen.
We hebben staat kijken bij een doorgroeikamertje, waarvan de commode ook in de lengte lag. Leek erg praktisch, maar als je er achterstaat dan viel het nog wel tegen in onze beleving.
De onderstaande kamer lijkt het te gaan worden. Alles greeploos, lades sluiten automatisch (net als de keuken) en de deuren van de kleidingkast ook. Dit is met name handig omdat wij een kat hebben die graag in kasten gaat liggen als de deuren openstaan. En de combinatie van kinderkleding en kattenhaar vind ik niet zo
![]()
Overigens zijn wij ook het type die een kastdeurje nogal eens vergeet dicht te doen, net als kamerdeuren. Dus eigenlijk meer om onze laksheid te verdoezelen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt erop dat we weten welke kamer we willen
![]()
Kinderwagen was veel makkelijker nog. Omdat we ons neefje te logeren hadden moesten we hem meenemen naar de winkel. Nu heeft hij al een kinderwagen welke niet al te groot is, maar hij pastte evengoed niet in mijn kofferbak
![]()
In de winkel dus meteen gezegd dat we een kinderwagen zochten welke klein was na het opvouwen. Toevallig was dat de kinderwagen waar we al hadden staan kijken en ook het leukst en meest praktisch vonden. Het was overigens de Quinny Buzz.
Deeplinken lukt nietAl met al lijkt het erop dat we een keuze gemaakt hebben. En in de kosten viel het ook mee. Althans, het was minder dan we als budget hadden gesteld. De kamer is ¤ 1500,= en de kinderwagen komt compleet op ¤ 740. Samen met een box, maxi-cosi en een badje komt dat op zo een ¤ 2500,=
Nu gaf mijn baas alleen als tip om een paar maanden te wachten met de kinderwagen kopen, omdat die nog weleens in prijs zou kunnen dalen. Iemand enig idee of dat gebruikelijk is bij kinderwagens?
@ Jestert
Ben je echt wezen onderhandelen over de prijs, of kwamen ze uit hunzelf met een voorstel? We hebben namelijk nog helemaal niet over de prijzen gehad, niet bestelt niets. Maar we willen natuurlijk wel kijken of we wat met de prijs kunnen doen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.