abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 12:12:13 #151
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_49095256
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:08 schreef the_jestert het volgende:
wachten met een kinderwagen is volgens mij wel riskant, zit een levertijd op van enkele weken
Uiteraard rekening houdend met een eventuele levertijd
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 7 mei 2007 @ 12:14:14 #152
65960 sanger
pi_49095332
quote:
Op maandag 7 mei 2007 11:53 schreef Puckzzz het volgende:
Mooie kamer! Heeft wel iets van onze Turijn

als je alles in 1 koop koopt zou ik zeker onderhandelen hoor!
Die hebben we dan ook gezien en overwogen

De Turijn was zeker ook een heel mooie kamer. De kledingkast leuk mij zelfs iets praktischer dan deze. Alleen zijn we gevallen voor het greeploze, dan kan het kind zich daar later nooit aan stoten enzo. En het staat gewoon lekker strak.

Ik ga iig proberen te onderhandelen Maar mocht het niet lukken dan zien we wel verder

Vanmiddag eerst weer een echo, daarna gaan we er heen denk ik.
  maandag 7 mei 2007 @ 12:19:12 #153
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49095496
nu weet ik dat je erg handig bent, maar ga je 'm zelf monteren?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 7 mei 2007 @ 12:28:57 #154
65960 sanger
pi_49095891
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
Weet ik nog niet. De kans is wel zeer aanwezig zeg maar

Ik weet niet of ze een montageservice hebben eigenlijk, daar hebben we nog niet naar gekeken.

Hoezo? Tips, tricks of ???
  maandag 7 mei 2007 @ 12:29:14 #155
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_49095902
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
Dat is iets wat ik iedereen afraad sinds wij dat wel zelf hebben gedaan Het was hier bijna een echtscheiding alleen al door die tekeningen!

Strak kamertje trouwens! Ik ben meer van het ronde, maar vind deze wel heel mooi!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 7 mei 2007 @ 12:32:07 #156
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49096009
quote:
Op maandag 7 mei 2007 12:28 schreef sanger het volgende:

[..]

Weet ik nog niet. De kans is wel zeer aanwezig zeg maar

Ik weet niet of ze een montageservice hebben eigenlijk, daar hebben we nog niet naar gekeken.

Hoezo? Tips, tricks of ???
volgens mij hebben ze die wel..ik zou het iig aanraden. als er iets aan de kamer is kan je altijd verhalen op service. nu is die van BD wel goed volgens mij. ze zijn met hun service aanvragen naar mij toe iig erg precies.

en sommige kamers zijn een crime om in elkaar te zetten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 7 mei 2007 @ 12:40:06 #157
65960 sanger
pi_49096282
Dus in elkaar laten zetten dus

Over die service is ook erg goed om te horen. In de winkel werden we ook al erg goed geholpen vond ik
pi_49130797
wij gaan vanavond onze kinderkamer definitief bestellen

't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:16:35 #159
65960 sanger
pi_49132043
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 07:35 schreef the_jestert het volgende:
wij gaan vanavond onze kinderkamer definitief bestellen

[afbeelding]
Wij donderdag

Wij zijn gisteren na de echo nog langs gereden. Ik parkeer de auto, we stappen uit, lopen naar de duer, dicht. Zijn ze op maandag gesloten
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:20:03 #160
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49132107
Wij gaan voor een samenraapseltje.

Iig komt deze er voor de eerste periode:

En dan voor daarna het supersimpele, maar gewoon mooie en afdoende witte babybedje van Ikea (á 69 Euro )

En nu nog even op zoek naar een commode en een kast.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:23:26 #161
640 snoopy
peanuts
pi_49132178
BE, die wiegjes zijn ook eventueel te huur bij babyrent.nl zag ik.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_49132182
leuk BE!! Wat een ontzettend schattig bedje!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:24:56 #163
65960 sanger
pi_49132217
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:20 schreef Brighteyes het volgende:
Wij gaan voor een samenraapseltje.

Iig komt deze er voor de eerste periode:

[afbeelding]

En dan voor daarna het supersimpele, maar gewoon mooie en afdoende witte babybedje van Ikea (á 69 Euro )

En nu nog even op zoek naar een commode en een kast.
Is dat een schommelwiegje ???

Commode en kastje moet je ook bij Ikea wel kunnen vinden denk ik (bijpassend).
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:25:17 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49132224
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:23 schreef snoopy het volgende:
BE, die wiegjes zijn ook eventueel te huur bij babyrent.nl zag ik.
Ah ok. Bedankt voor de tip, maar ik ben meer van het hebbuh...
Ik ga een aantal dingen overnemen van mijn zus maar er zijn gewoon ook dingen die ik persé zelf gloedjenieuw wil kopen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:26:12 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49132242
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:24 schreef sanger het volgende:

[..]

Is dat een schommelwiegje ???

Commode en kastje moet je ook bij Ikea wel kunnen vinden denk ik (bijpassend).
Ja, het wiegje hangt aan het plafond (of aan een speciale driepoot).
Zie oa. hier: http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=301

Idd hebben ze dat ook wel bij Ikea, maar die vinden we dan weer niet mooi. Dat past weer niet in het plaatje in mijn hoofd.
Ik ben helemaal geen zeurpiet hoor!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:26:47 #166
65960 sanger
pi_49132251
Misschien een idee trouwens om dit topic om te dopen in: Babykamer uitzoeken! Tips en tricks!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:28:11 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49132277
Goed idee, als tegenhanger van Foto's van de kinderkamer, deel 12 is dit het voorpret en ouwehoer topic.
Niet dat er in het andere topic alleen maar foto's mogen hoor, maar dat is toch meer voor de 'na' situatie.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:28:28 #168
65960 sanger
pi_49132281
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, het wiegje hangt aan het plafond (of aan een speciale driepoot).
Zie oa. hier: http://www.babycare.nl/product_info.php?products_id=301

Idd hebben ze dat ook wel bij Ikea, maar die vinden we dan weer niet mooi. Dat past weer niet in het plaatje in mijn hoofd.
Ik ben helemaal geen zeurpiet hoor!
We hebben ze ook gezien indd, alleen wilt Hellen per se geen wieg.

En hoe zit het dan met je idee over donkerkleurige commode enzo? Ga je proberen daar een goede mix mee te maken?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:33:02 #169
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49132394
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:28 schreef sanger het volgende:

[..]

We hebben ze ook gezien indd, alleen wilt Hellen per se geen wieg.

En hoe zit het dan met je idee over donkerkleurige commode enzo? Ga je proberen daar een goede mix mee te maken?
Kan toch?
In de woonkamer is ook niet alles van hetzelfde spul.
Ik vind juist zo'n mix wel aardig.
Mss dat ik zelfs nog wel een oude kast opduikel en die zelf ga verven of zo.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:39:54 #170
65960 sanger
pi_49132606
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Goed idee, als tegenhanger van Foto's van de kinderkamer, deel 12 is dit het voorpret en ouwehoer topic.
Niet dat er in het andere topic alleen maar foto's mogen hoor, maar dat is toch meer voor de 'na' situatie.
pi_49132608
voor degene die "wat minder" uit willen geven, zag net dat de leenbakker ook leuke kindermeubels in de aanbieding heeft................
't enige wat ik wil is de mogelijkheid om te bewijzen dat veel geld niet gelukkig maakt....
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:42:49 #172
65960 sanger
pi_49132697
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kan toch?
Tuurlijk kan dat Het is alleen lastiger denk ik om het goed op elkaar af te stemmen, maar dat kan ook een uitdaging zijn
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:00:45 #173
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_49139563
Onze kinderkamer is ook een beetje van alles wat. De wieg is de wieg waarin ik zelf nog heb gelegen en de commode komt van Marktplaats. Daarna een likje verf gegeven en leuke knopjes opgezet. De kledingkast hadden we al (we hebben nu zelf een grotere genomen en de baby krijgt de 'oude') en verder staat er nog een boekenkastje dat we al hadden en een ander kastje. Moet zeggen dat het een heel gezellig kamertje aan het worden is.

Zelf hou ik er niet zo van om alles in 1 stijl/serie te hebben, dat komt een beetje over alsof je in een showroom/catalogus woont . Maar ja dat is mijn smaak en ieder denkt daar gelukkig weer anders over.
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2007 @ 13:03:19 #174
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_49139668
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 09:33 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Kan toch?
Mijn zusje heeft zich indertijd door een babyfoto van mijn vader laten inspireren. Met oude slaapkamermeubels van oma, de rieten wieg waarin mijn vader nog gelegen heeft, een schapevacht van de Ikea, een plafonniere en de juiste cremekleurtjes toverde ze een jaren dertig sfeer babykamer. De wieg had ze bekleed met beertjesstof, en boven de deur hing een pluche berenkop. Een heel bijzonder en persoonlijk kamertje
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_49140164
Haha BE, spijkers met koppen slaan! 't Wordt dus toch het hangwiegje Groot gelijk! Ik heb trouwens precies dezelfde overwegingen voor mijn toekomstige babykamertje, ook het witte bedje van de IKEA. En eerst de wieg .

Ik hou ook niet zo van die bij elkaar horende onderdelen, volgens mij ben je vaak nog duur uit ook als je een heel kamertje in één keer aanschaft.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:19:32 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49140375
Ja, dat idee heb ik ook een beetje. En gezien de prijzen hierboven is er nog wel een potje te breken met een ledikantje van 69 euro.

Het is ergens ook wel leuk, zo alles bij elkaar, maar zoals ik het in mijn hoofd heb is het juist zo'n gezellig allegaartje van mooie dingen.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:21:27 #177
65960 sanger
pi_49140428
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:00 schreef Stiemie het volgende:
Onze kinderkamer is ook een beetje van alles wat. De wieg is de wieg waarin ik zelf nog heb gelegen en de commode komt van Marktplaats. Daarna een likje verf gegeven en leuke knopjes opgezet. De kledingkast hadden we al (we hebben nu zelf een grotere genomen en de baby krijgt de 'oude') en verder staat er nog een boekenkastje dat we al hadden en een ander kastje. Moet zeggen dat het een heel gezellig kamertje aan het worden is.

Zelf hou ik er niet zo van om alles in 1 stijl/serie te hebben, dat komt een beetje over alsof je in een showroom/catalogus woont . Maar ja dat is mijn smaak en ieder denkt daar gelukkig weer anders over.
Ik zou willen dat mijn ouders/schoonouders dat soort dingen nog zouden hebben

Helaas is dat niet het geval, en zal alles aangeschaft moeten worden.

Wij houden ook niet van 1 stijl in het hele huis. De babykamer wordt dan ook een andere stijl (wat drukker/feller) als de woonkamer(die is heel neutraal en rustig).

Onze slaapkamer wordt dan weer een heel andere stijl, net als de zolder.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:23:03 #178
65960 sanger
pi_49140488
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:03 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Mijn zusje heeft zich indertijd door een babyfoto van mijn vader laten inspireren. Met oude slaapkamermeubels van oma, de rieten wieg waarin mijn vader nog gelegen heeft, een schapevacht van de Ikea, een plafonniere en de juiste cremekleurtjes toverde ze een jaren dertig sfeer babykamer. De wieg had ze bekleed met beertjesstof, en boven de deur hing een pluche berenkop. Een heel bijzonder en persoonlijk kamertje
Dat zijn ook leuke ideeen inderdaad

Schapevacht! Wat een idee
pi_49140818
Wat een leuke plannen allemaal

Ik heb deze keer niet zo heel veel nodig natuurlijk, want de meubeltjes zijn er al (Hema bedje en commode, kunnen nog prima een ronde mee ). Het enige dat ik nog wel graag wil is een wiegje. Die had ik de vorige keer niet, maar lijkt me nu toch wel heel praktisch. De baby kan dan bij ons op de slaapkamer en de kans dat Lucas ook steeds 's nachts wakker wordt, is kleiner.

Nu hoef ik er alleen nog maar 1 te vinden Ik zoek een simpel wiegje. Geen roezeltjes en strikjes, maar een beetje strakke vormgeving. En ook weer niet te duur, want m'n man vindt het al een beetje onzin (want we hebben al een bedje) dus ik hoef niet met een wiegje van 200 euro aan te komen
Wat nog het meest lijkt op wat ik in gedachten heb is een wiegje van de Prenatal:

Alleen wil ik geen schommelwieg, weet iemand toevallig of je de schommelbalkjes weg kunt laten bij deze wieg?
Of heeft er iemand een tip waar je nog meer van dit soort wiegjes kunt vinden? Ik heb marktplaats al een beetje afgestruind, maar daar heb ik nog niks tussen zien staan...

[ Bericht 1% gewijzigd door piglet op 08-05-2007 17:16:24 ]
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:33:40 #180
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49140941
Oh, vind die idd wel heel schattig.

Ik had zoiets bij 'Babypark' gezien, maar dan op hoge poten en niet schommelend, maar ik vermoed dat dat dus wel duur zal zijn.
Zal eens kijken voor je of ik hem nog kan vinden.

Ja dus... 259 Euro.
pi_49141383
259 euro
Ik was al bang voor dat soort prijzen Ach ja, die van de Prenatal is 99 euro en voor het verschil in prijs kan ik hem vast wel verbouwen tot niet schommelwieg

Maar ik kijk ook gewoon rustig verder, tijd zat nog.
pi_49141395
Storm op Zolder verkoopt ook schommelwiegjes en -ledikantjes (om aan het plafond te hangen)
ledikantje:
pi_49141629
piglet had je deze al gezien?
pi_49141773
Nee die had ik nog niet gezien bix, die is ook leuk
Er is alleen wel al best op geboden en het staat er pas net op
Ik ga even nadenken hoeveel ik er maximaal voor zou willen betalen.

Dank voor de tip
pi_49141894
anders kun je misschien nog met die naam/merk gegevens gaan zoeken waar ze zoiets verkopen, want die originele prijs klinkt ook niet al te hoog.
pi_49142030
Daar was ik al mee bezig
Het lijkt er op dat het merk zo'n beetje overal te koop is (bij prenatal, maar ook allerlei kleine winkeltjes hier in de buurt). Dus daar kan ik ook nog achteraan
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:11:51 #187
65960 sanger
pi_49142602
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:31 schreef piglet het volgende:
Wat een leuke plannen allemaal

Ik heb deze keer niet zo heel veel nodig natuurlijk, want de meubeltjes zijn er al (Hema bedje en commode, kunnen nog prima een ronde mee ). Het enige dat ik nog wel graag wil is een wiegje. Die had ik de vorige keer niet, maar lijkt me nu toch wel heel praktisch. De baby kan dan bij ons op de slaapkamer en de kans dat Lucas ook steeds 's nachts wakker wordt, is kleiner.

Nu hoef ik er alleen nog maar 1 te vinden Ik zoek een simpel wiegje. Geen roezeltjes en strikjes, maar een beetje strakke vormgeving. En ook weer niet te duur, want m'n man vindt het al een beetje onzin (want we hebben al een bedje) dus ik hoef niet met een wiegje van 200 euro aan te komen
Wat nog het meest lijkt op wat ik in gedachten heb is een wiegje van de Prenatal:

[afbeelding]
Alleen wil ik geen schommelwieg, weet iemand toevallig of je de schommelbalkjes weg kunt laten bij deze wieg?
Of heeft er iemand een tip waar je nog meer van dit soort wiegjes kunt vinden? Ik heb marktplaats al een beetje afgestuind, maar daar heb ik nog niks tussen zien staan...
Als je geen schommelwieg wilt kun je zoiets heel makkelijk maken met een oude box
pi_49201112
Kreeg gister het blaadje van de Leen Bakker en daar staan ook 2 hele schttige kamertjes in en niet duur.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 9 mei 2007 @ 22:16:05 #189
640 snoopy
peanuts
pi_49205200
Kun je zo'n whitewash commode ook gewoon overschilderen?
  donderdag 10 mei 2007 @ 08:15:12 #191
65960 sanger
pi_49213928
dat moet wel lukken
  donderdag 10 mei 2007 @ 10:08:20 #192
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49215966
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef cloarie het volgende:
Kun je zo'n whitewash commode ook gewoon overschilderen?
hangt er een beetje van af hoe hij behandeld is om de whitewash te verkrijgen. Als het ingesmeerd is met was, zal overschilderen nog niet zo makkelijk gaan i.v.m. de vettigheid. Als het gewoon d.m.v. een lichte beits is gebeurd dan is het niet zo'n probleem. Wel even nagaan of de beits / lak op waterbasis is of niet
  donderdag 10 mei 2007 @ 12:04:02 #193
62233 Jelief
ikke lief!
pi_49219821
@ Piglet, Emma heeft in dat wiegje gelegen, in bruikleen van mijn zus. Je kunt de schommelpoten er af halen én je kunt het ombouwen tot een bankje Emma lag in een paarse, destijds kon je een ondehandelde kopen.
ff voor de beeldvorming:

naja, zoveel zie je er niet van maar geloof mij het is écht hetzelfde wiegje..
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:26:50 #194
65960 sanger
pi_49230881
Vanavond gaan we hem bestellen

We gaan eerst nog wat kleine dingetjes erbij uitzoeken, dan gooien we alles op 1 hoop en mag de verkoper een leuke prijs noemen. Kijken of we er nog iets vanaf weten te krijgen
  donderdag 10 mei 2007 @ 18:06:50 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49234839
Leuk hoor!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:59:47 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49258697
Ik heb de gidsen binnen van Babypark en Babydump (de laatste met lieve kleine sokjes erbij). Eens even bladeren hoor.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:02:43 #197
65960 sanger
pi_49258778
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb de gidsen binnen van Babypark en Babydump (de laatste met lieve kleine sokjes erbij). Eens even bladeren hoor.
Wij kregen gisteren die van Babypark binnen. Moet zeggen dat ik niet bepaald iets in onze smaak gezien heb trouwens.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 10:04:43 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_49258828
Ik tot nu toe ook niet, maar ik vind hun site zo irritant, met dat online bladeren dus ik wilde gewoon even normaal kunnen kijken.
Het is wel prettig om de kinderwagens even te kunnen bekijken zo.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 12:58:22 #199
65960 sanger
pi_49264182
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 10:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik tot nu toe ook niet, maar ik vind hun site zo irritant, met dat online bladeren dus ik wilde gewoon even normaal kunnen kijken.
Het is wel prettig om de kinderwagens even te kunnen bekijken zo.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen enkele site van babyartikelen erg praktisch vind
pi_49264642
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 12:58 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen enkele site van babyartikelen erg praktisch vind
ik kijk ook liever live ipv online

behang en de verfkleur uitzoeken valt mij op is nog moeilijker dan meubeltjes uitzoeken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')