Als je net zoals ik met 144 keer de toegestane hoeveelheid alcohol van Amersfoort naar Leiden kan rijden zonder iets te raken.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wat is sowieso "goed rijden", überhaupt, trouwens?
Het is een ritme.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:52 schreef Joene het volgende:
uio, Ik ben al 4 maanden "vrij" en nog steeds vroeg op
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Als TRV mod wil ik jullie even wijzen op het belang van een reisverzekering.
O RLY?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
O RLY?.
Ik ook wel eens, met de hoogstaande tekst:
--->> TRU
Hey, het is hoogstaander dan 99% van het gewauwel daarquote:
Als ik op de Bruna site kijk zie ik dat deze gewoon leverbaar is vaak betekend dit dat je ze ook in de winkel kan kopen..quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:08 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet weten of het boek The Secret in het Nederlands al in de winkels ligt. Is een kado voor een vertrekkende collega. Weet iemand dit hier toevallig?
Ik ga er gewoon even heen. Peukjes roken buiten.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik op de Bruna site kijk zie ik dat deze gewoon leverbaar is vaak betekend dit dat je ze ook in de winkel kan kopen..
Je zou ook even kunnen bellen naar de winkel waar je heen wilde
Echt, dat mensen zulke kronkels kunnen hebbenquote:
Ja maar die strepen blijven wel heul lang in de lucht hoor! Hoe kan dat dan? Hmm? HMMM?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, dat mensen zulke kronkels kunnen hebben.
Eeeehmmm, nou gewoon, dat doen die dingen nou eenmaal.... maar das logisch *snif*.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja maar die strepen blijven wel heul lang in de lucht hoor! Hoe kan dat dan? Hmm? HMMM?
die vliegtuigen vliegen express heen en weer, alleen zitten ze zo hoog dat je dat niet zietquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja maar die strepen blijven wel heul lang in de lucht hoor! Hoe kan dat dan? Hmm? HMMM?
Het is voor jou al te laat, merk ik. De chemicaliën hebben zich al een weg gebaand naar je brein en beïnvloeden je beoordelingsvermogen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehmmm, nou gewoon, dat doen die dingen nou eenmaal.... maar das logisch *snif*.
And I like itquote:Op vrijdag 27 april 2007 09:37 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het is voor jou al te laat, merk ik. De chemicaliën hebben zich al een weg gebaand naar je brein en beïnvloeden je beoordelingsvermogen..
Vrees niet, ik zal de daders ontmaskeren en met mijn aanhangers de wereld bevrijden!
Hmmm, goed punt wel.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And I like it.
Al die dingen die zogenaamd slecht zijn, ik bedoel, neem nou global warming.. DAMN wat een lekker weer.
nee daarvoor mag ik 22 juni terugquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:15 schreef Havoc het volgende:
[..]
Alle tanden er uit voor een beter pijp resultaat?.
Het is alleen kudt voor de ijsberen. Maar goed dat moeten we er maar voor over hebben zeg ik dan.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
And I like it.
Al die dingen die zogenaamd slecht zijn, ik bedoel, neem nou global warming.. DAMN wat een lekker weer.
Misschien ook beter.. Misschien wil hij ook wel een ander boek kopenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:36 schreef Armageddon het volgende:
Niet gevonden wel veul kortje rokjes gezien!
Heb maar een boekenbon gehaald.
Hij had het er toevallig over in het rookhok, dat hij dat boek wilde kopen. Dus toen ben ik naar de winkel gerend.quote:Op vrijdag 27 april 2007 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien ook beter.. Misschien wil hij ook wel een ander boek kopen
Het rookhok.. Dan is het nog nuttigquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hij had het er toevallig over in het rookhok, dat hij dat boek wilde kopen. Dus toen ben ik naar de winkel gerend.
Ijsberen, ijsschmerenquote:Op vrijdag 27 april 2007 10:38 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is alleen kudt voor de ijsberen. Maar goed dat moeten we er maar voor over hebben zeg ik dan.
Nog geslaagd gisteravond?quote:
Precies, en vind je het gek dat ze het warm hebben, scheer je gewoon eens luie kutbeerquote:Op vrijdag 27 april 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Inderdaad. Ze zetten maar een zonnebril op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |