Verwend nestquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:19 schreef Scarface2004 het volgende:
Waarom krijgen jullie allemaal zo veel?
Wonen jullie opjezelf of zijn je ouders werkloos ofzo
Ik hoor meer te krijgen, mn ma is minder gaan werken en ik moet een verlegging van het peiljaar aanvragen, maar ik moet nog langs de boekhouderquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:19 schreef Scarface2004 het volgende:
Waarom krijgen jullie allemaal zo veel?
Wonen jullie opjezelf of zijn je ouders werkloos ofzo
Weet je wel wat de betekenis van verwens nest is? Je opmerking slaat een beetje als een tang op een varken namelijkquote:
Wat kom je nou intelligent doen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:22 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Weet je wel wat de betekenis van verwens nest is? Je opmerking slaat een beetje als een tang op een varken namelijk
Staat er soms ook nog een - voor die 2 cijfers?quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:25 schreef SuperRogier het volgende:
Waarom pimpt iedereen met € ***,** terwijl er bij mij maar 2 cijfers voor de komma staan
inderdaad daar zat ik ook al naar te kijkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:25 schreef SuperRogier het volgende:
Waarom pimpt iedereen met € ***,** terwijl er bij mij maar 2 cijfers voor de komma staan
Whehequote:Op dinsdag 24 april 2007 13:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Staat er soms ook nog een - voor die 2 cijfers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |