Zeker op tracks als Dancing with the Moonlit Knight waar hij sweeppicking en tapping gebruikt (in 1973, vijf jaar voor Eddie van Halen, de "uitvinder" van het tappen) een onderschat gitaristquote:Op donderdag 26 april 2007 14:26 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Het is dat ik hem niet ken, anders had ik hem ook genoemd![]()
Straks thuis eens even opzoeken ergensquote:Op donderdag 26 april 2007 14:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeker op tracks als Dancing with the Moonlit Knight waar hij sweeppicking en tapping gebruikt (in 1973, vijf jaar voor Eddie van Halen, de "uitvinder" van het tappen) een onderschat gitarist.
uiteraard was Hackett ook niet de eerste, maar dat terzijde
Hehe, wie kaatstquote:Op donderdag 26 april 2007 14:48 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Het gaat er toch om of het rockt of niet? Toch niet om de looks?![]()
Thanks... kut schouderquote:Op donderdag 26 april 2007 14:44 schreef Deansensitized het volgende:
Het mag wel, alleen ik doe het liever niet. En op het podium al helemaal niet.
En met een blessure mag het uiteraard ook welBeterschap!
Een drummer, zogezegdquote:Op donderdag 26 april 2007 15:06 schreef Aresdreams het volgende:
hahaha, ik en drummen
das dan net een spastische gast die niet weet wat ie aan het doen is
Eigenlijk wel, maar net genoeg om een kleine glimlach te ontlokkenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een drummer, zogezegd.
was deze té makkelijk?
quote:Op donderdag 26 april 2007 15:04 schreef Deansensitized het volgende:
Je kan hem eraf hakken... en dan bijvoorbeeld drummer worden...![]()
ik zag echt na 5 keer dat plaatje te zien en nog eens die post te lezen over schouders afhakken dat ie een fucking arm mistquote:
Verdomd, nu je het zegt!quote:Op donderdag 26 april 2007 16:26 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik zag echt na 5 keer dat plaatje te zien en nog eens die post te lezen over schouders afhakken dat ie een fucking arm mist![]()
koop een tft voor me?quote:Op donderdag 26 april 2007 16:47 schreef Aresdreams het volgende:
Pfffff, minder dicht op het scherm zitten stelleke forummensjes!
quote:Op donderdag 26 april 2007 17:17 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
is goed, koop jij dan die custom jackson voor me die ik wil
gezien ik me nooit verdiept heb in def leppard... het die gast ooit wel 2 armen gehad?quote:Op donderdag 26 april 2007 17:07 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, Travis kan alles![]()
![]()
![]()
Maar doelde daarmee op Rick Allen [Def Leppard].
http://youtube.com/watch?v=IjH3pUW8BTw
Maar dan krijg jij geen tft hequote:Op donderdag 26 april 2007 17:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
idee! we kopen allebei een jackson!![]()
Yep, ze hadden al best wat succes met Def Leppard toen hij een auto-ongeluk kreeg en zijn arm verloor.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:20 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
gezien ik me nooit verdiept heb in def leppard... het die gast ooit wel 2 armen gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |