En het leeuwedeel van de gitaristen hoort intussen bij een blinde A-B test het verschil al niet meer, maar digitaal affakkelen is natuurlijk populairquote:
usb of firewire jaquote:Op woensdag 25 april 2007 22:04 schreef VaderJacob het volgende:
Mischien dat dit al 10 keer voorbij is gekomen maar die toneport gaat via usb je pc in toch?
150 dacht ik?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef punkjunk het volgende:
[..]
usb of firewire ja![]()
wat kost zo iets eigelijk? is opzich wel grappig uiterard![]()
drivertje hier drivertje daar?quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef Deansensitized het volgende:
Ja Jacob. Maar ik moet ook van de Phones out naar mijn Line-in. Waarom weet ik niet, maar werkt perfect.
Das me te duur voor te proberenquote:
Dat komt omdat't eigenlijk een externe geluidskaart is, die je op je pc-boxen of een stereosetje zou kunnen aansluiten. Maar in de line-in van je pc kan ook, dan gaat ' ie via je pc naar je pc-speakers. Wat op zich niet nodig is, maar het scheelt omprikken.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:13 schreef Deansensitized het volgende:
Ja Jacob. Maar ik moet ook van de Phones out naar mijn Line-in. Waarom weet ik niet, maar werkt perfect.
Grappig dat je dat vraagt, het was meer noodzaak dan wens. Ik heb dat destijds ('96) opgenomen met een tubescreamer na de zangmic. In het studiootje waar ik toen rommelde was geen compressor nl, en die heb je wel nodig wil je de zang een beetje ok laten klinken. De techneut die het daar beheerde suggereerde dat ik wel zo'n overdrive kon proberen, en ik vond het eigenlijk ook wel tof klinken. Vandaar.quote:Op woensdag 25 april 2007 17:51 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Vraagje: hoe heb je dat vette zangeluid op de track "A Room without a view" gekregen?
Speciale mic of overdrive ofzo?
Nee, sorry. Zal er nog eens achteraan. Ik bedoel, oefenen doet die lul toch niet, kan hij ook wel even een paar foto's maken zou je denken.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:34 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Das me te duur voor te proberen![]()
ik ziet hier al 2 dagen met de broek op me kniën met smacht op foto's te wachte, heb je al nieuws?![]()
Hem eerlijk vertellen dat het niet werkt zo? Excuusjes/smoesjes heb je niks aan.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, sorry. Zal er nog eens achteraan. Ik bedoel, oefenen doet die lul toch niet, kan hij ook wel even een paar foto's maken zou je denken.
Wat is de beste manier om iemand [gitarist] uit je band te verwijderen?
Hem niet ophalen werkte voor Syd Barretquote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef Deansensitized het volgende:
als je beroemd wordt blijft hij er zn hele leven over zeiken, zoals Dave Mustaine.quote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Nee, sorry. Zal er nog eens achteraan. Ik bedoel, oefenen doet die lul toch niet, kan hij ook wel even een paar foto's maken zou je denken.
Ja, dat willen we ook niet. Maar het leuke is dat hij helemaal niks bijgedragen heeft. Mustaine heeft daarintegen nog enkele leuke riffs bedacht...quote:Op donderdag 26 april 2007 00:02 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
als je beroemd wordt blijft hij er zn hele leven over zeiken, zoals Dave Mustaine.
Geef z'n adres maar, ik mail deze post welquote:Op donderdag 26 april 2007 00:47 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, dat willen we ook niet. Maar het leuke is dat hij helemaal niks bijgedragen heeft. Mustaine heeft daarintegen nog enkele leuke riffs bedacht...
Hij oefent niet, loopt altijd uit de maat, kan het tempo niet bijhouden soms. Na een dik driekwart jaar mag je toch verwachten dat hij die drie eerste eigen nummers wel kent? Niet dus....
Halve autist, dat is het! Niet luisteren naar de rest, verkeerd tellen, uit de maat lopen, dat soort dingen.![]()
Maar we vinden het allemaal wel sneu voor em, want hij vind het wel vet... en hij heeft ons aan onze zanger/gitarist geholpen, maar die heeft er ook al genoeg van.
Zelfs onze bassiste die 5 maanden speelt maakt meer progressie en kent alle nummers al na een keer voordoen/spelen![]()
En hij kan ook nog eens niet zingen, wat hij wel wil bij zijn eigen bedachte nummers waarvan de stijl van tekst en muziek niet echt bij de rest past...
quote:Op donderdag 26 april 2007 03:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoah we gooien in de bridge van een rustig nummer opeens master of puppets stukje erdoorheen
primus style http://www.youtube.com/watch?v=9zjgEvOy4ZY
makkelijk toch? dood schuppenquote:Op woensdag 25 april 2007 23:07 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Een bas met een whammy? Dat heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 26 april 2007 03:12 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoah we gooien in de bridge van een rustig nummer opeens master of puppets stukje erdoorheen
primus style http://www.youtube.com/watch?v=9zjgEvOy4ZY
ik wel.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:02 schreef SNArky het volgende:
[..]
Een bas met een whammy? Dat heb ik nog nooit gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |