uhm. het ding zelf is gewoon zodat je je gitaar in je pc kan prikken. modeling software zit er bij, niet in.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:08 schreef punkjunk het volgende:
Wat doet dat toneport nou, tis gewoon een digitale gitaar versterker voor je pc waarover je kan opnemem?
ja dat bedoelde ik, je kan er zeker ook zo beetje alle amps van de wereld uit halen?quote:Op woensdag 25 april 2007 21:18 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
uhm. het ding zelf is gewoon zodat je je gitaar in je pc kan prikken. modeling software zit er bij, niet in.
ja, maar wel nep digitaal geluid natuurlijk. echt super geweldig zijn die dingen nooit.quote:Op woensdag 25 april 2007 21:20 schreef punkjunk het volgende:
[..]
ja dat bedoelde ik, je kan er zeker ook zo beetje alle amps van de wereld uit halen?![]()
nou enquote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef Deansensitized het volgende:
Tsja, maar niet iedereen kan even een Mesa Boogie Triple Rectifier of ENGL Powerball betalen
nou, het klinkt wel degelijk goedquote:Op woensdag 25 april 2007 21:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, maar wel nep digitaal geluid natuurlijk. echt super geweldig zijn die dingen nooit.
En niet alle buren zijn daar allemaal even blij mee, als je even wat riffjes wilt bedenkenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:38 schreef Deansensitized het volgende:
Tsja, maar niet iedereen kan even een Mesa Boogie Triple Rectifier of ENGL Powerball betalen
mits goede koptelefoon zal het wel redelijk klinkenquote:Op woensdag 25 april 2007 21:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, maar wel nep digitaal geluid natuurlijk. echt super geweldig zijn die dingen nooit.
Dat word lachen jaquote:Op woensdag 25 april 2007 21:50 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
En niet alle buren zijn daar allemaal even blij mee, als je even wat riffjes wilt bedenken
(zeker niet als je zoals ik in een flat zit)
En het leeuwedeel van de gitaristen hoort intussen bij een blinde A-B test het verschil al niet meer, maar digitaal affakkelen is natuurlijk populairquote:
usb of firewire jaquote:Op woensdag 25 april 2007 22:04 schreef VaderJacob het volgende:
Mischien dat dit al 10 keer voorbij is gekomen maar die toneport gaat via usb je pc in toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |