HOER! is dat een ex-260 of een ex-400?quote:Op vrijdag 27 april 2007 17:12 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://i16.tinypic.com/44i63gm.jpg
http://i19.tinypic.com/35me9at.jpg
http://i13.tinypic.com/357ezbs.jpg
http://i18.tinypic.com/4brfrzm.jpg
Zoals je ziet kan ik maar beter geen fotograaf worden.
Als deze er niet was geweest (hij's 2ehands) had ik waarschijnlijk een Squier Vintage Modified jazzbas genomen, maar deze speelde beter dan alle andere betaalbare bassen bij elkaar. Blij dat ie er hing! Een heerlijk spelende made in japan voor maar ¤300!
ik hebt er een.quote:Op vrijdag 27 april 2007 19:55 schreef morgane het volgende:
Heeft iemand ervaring met Line 6 versterkers? Ik zit er nog steeds mee dat ik als ik van wat voor channel dan ook naar clean switch, dat er dan automatisch phaser en reverb op zit, terwijl allebei de effectknoppen uitgedraaid staanheb m'n handleiding er al op nageslagen, maar ik heb nog steeds geen idee hoe ik dit er uit kan krijgen. Is tijdens het switchen van een liedje erg lastig, omdat ik dan steeds de effectknoppen open en weer dicht moet draaien voor het echt clean is.
Een 400, Ik neem alleen genoegen met het beste van het bestequote:Op vrijdag 27 april 2007 20:21 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
HOER! is dat een ex-260 of een ex-400?![]()
joh jij bent een meisjequote:Op vrijdag 27 april 2007 20:29 schreef morgane het volgende:
ja heik sla de handleiding open en ik had het al na 10 sec. ingesteld, terwijl ik het de vorige keer dat ik het opzocht écht niet voor elkaar kreeg
ik denk dat ik per ongeluk het effectknopje ingedrukt hield ipv het channelknopje
![]()
Dat snap je toch niet hehquote:Op vrijdag 27 april 2007 21:34 schreef -Menn0- het volgende:
Mooie ESP Explorer niet zo extreem puntig
James Hetfield model zeg maar
Dan zou ik iig gewoon rustig opbieden als je toch tot 1200 wilt gaanquote:Op vrijdag 27 april 2007 23:52 schreef Under_Score het volgende:
mischien wil die persoon hem heel graag, ofzo
ik zou zo een wel in het wit willen
dat is best wel achterlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Nooit geweten hoe dom mensen kunnen zijn
Bassist van een andere band vertrekt om 6 uur uit Utrecht voor z'n optreden gister in Den Haag. Handig zo'n tomtom alleen ff het adres invullen, nouja eerst ff naar Den Haag rijden en dan vanaf daar maar zoeken. Hmm eindelijk in Den Haag, zoekt ie op de straatnaam, kan die de naam niet vinden, er bestaat alleen zo'n straat in Rotterdam, "ach dan rij ik wel naar rotterdam" moet hij gedacht hebben ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
daar weet hij het helemaal niet. Vervolgens pakt hij toch maar de trein naar Den Haag en valt z'n telefoon uit zodat de andere hem nie tmeer konden bereiken
Vervolgens weet hij niet meer hoe hij moet lopen vanaf het station
5 uur onderweg zijn van Utrecht naar Den Haag
!!!
quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:47 schreef VaderJacob het volgende:
Hij zag er dan ook wel uit alsof hij uit de sociale werkplaats was ontsnapt![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:32 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat is best wel achterlijk.
bellen en vragen geen optie?
quote:en valt z'n telefoon uit zodat de andere hem nie tmeer konden bereiken
Ik denk niet dat ze hem daar zouden toelatenquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:47 schreef VaderJacob het volgende:
Hij zag er dan ook wel uit alsof hij uit de sociale werkplaats was ontsnapt
ik maakte eruit op dat z'n telefoon pas uitviel toen ie in rotterdam zat, door de volgorde waarin je het schreef. enzo.quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik denk niet dat ze hem daar zouden toelaten![]()
gebeurde ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 10:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik maakte eruit op dat z'n telefoon pas uitviel toen ie in rotterdam zat, door de volgorde waarin je het schreef. enzo.
Ik ben een meisje jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:42 schreef punkjunk het volgende:
[..]
joh jij bent een meisje![]()
En the sheer is wel een vette band hhe!heb ik nog ergens een Ep'tje van ze liggen
.
Ik ga morgen na Tunesië dus ik vrees dat ik niet meer post deze weekde week daarna naar Parijs voor allerlei economie opdrachten en dan pas over 2 weken weer gitaar spelen en posten
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2007 10:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Nooit geweten hoe dom mensen kunnen zijn
Bassist van een andere band vertrekt om 6 uur uit Utrecht voor z'n optreden gister in Den Haag. Handig zo'n tomtom alleen ff het adres invullen, nouja eerst ff naar Den Haag rijden en dan vanaf daar maar zoeken. Hmm eindelijk in Den Haag, zoekt ie op de straatnaam, kan die de naam niet vinden, er bestaat alleen zo'n straat in Rotterdam, "ach dan rij ik wel naar rotterdam" moet hij gedacht hebben ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
daar weet hij het helemaal niet. Vervolgens pakt hij toch maar de trein naar Den Haag en valt z'n telefoon uit zodat de andere hem nie tmeer konden bereiken
Vervolgens weet hij niet meer hoe hij moet lopen vanaf het station
5 uur onderweg zijn van Utrecht naar Den Haag
!!!
Ja ze waren hiero op zon regionaal festival, was één van de best bezochte bands toen (dijkpop meen ik). alleen veel van dat irritante jonge grutquote:Op zaterdag 28 april 2007 11:11 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ben een meisje jadie spelen ook wel eens gitaar hoor!
![]()
The Sheer is zeker vet, ben één van hun grootste fans. Die EP heb ik ook liggen geloof ik, plus alle singles, drumstokjes, setlists...en meer van die groupiemeukmaarre, veel plezier in Tunesië en Parijs
ben zelf half mei een weekendje in Parijs te vinden, maar dan ben je dus alweer terug
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:41 schreef VaderJacob het volgende:
Zo, ik ga me toneport eens instaleren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |