abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48755672
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:21 schreef imported_sphinx het volgende:
ik wil ook gigs!
en een drummer!
Ik ken nog wel ergens een nep fin die zegt te kunnen drummen (dat ie niet kan), maar zal je dat maar niet aandoen
pi_48755724
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:25 schreef Aresdreams het volgende:

[..]

Ik ken nog wel ergens een nep fin die zegt te kunnen drummen (dat ie niet kan), maar zal je dat maar niet aandoen
een fin?
hoe weet je dat ie niet kan drummen dan?
  donderdag 26 april 2007 @ 22:28:54 #228
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_48755840
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:24 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Is dikker draad, en gewoon + en - en kan meer vermogen aan. Groot verlies bij kleine signalen.
Instrument lead is dunner, minder verlies van de hele kleine signalen, dus beter.

En dat is dure shit
Ik had gewoon 10 meter Tasker kabel, 2 mono Neutriks en los met het spul! Tientje
ja maar bij 45 euro heb je levenslange garantie heh
pi_48755843
Omdat het een leugenaar is
en het is een nep fin (zei eerst dat ie fin was, maar is gewoon een zielig ventje)
ohja, hij schijnt de eerst beoogde drummer te zijn van de band. Maar die heb ik niet mee gemaakt
pi_48755933
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Nu ook. Lekker zelf solderen. Word al drie jaar zwaar mishandeld, van de ene gitaar in de andere, word mee gesmeten, overheen gelopen, op gestampt, ... en doet het nog perfect
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_48756012
ik wil draadloos...
pi_48756361
Ach ik heb KLOTZ is wel leuk spul maar na 4 week al kraaken en een week later de andere kant ook. Gelukkig zit daar levenslang garantie op XD
  FOK!fotograaf donderdag 26 april 2007 @ 23:16:24 #233
159915 -Menn0-
MNO
pi_48757878
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:28 schreef punkjunk het volgende:

[..]

Ik heb denk ik dezelfde als jij Maar bij 1 van mn gitaren past de jack er niet helemaal goed in Soms hoor je dus opeens die herrie als je je versterker aanzet met kabel er in maar zonder gitaar aan de kabel
,,/
pi_48759300
Zo had onze gitarist ook net een nieuwe gitaarkabel gekocht (vraag me niet welk merk). Door wat gerommel valt de hihat standaard op de grond. De hihats precies met de rand op de kabel, kabel doormidden.
Je had z'n gezicht moeten zien
pi_48759326
PS4 online: micro_nl
pi_48759372
Whahahaha!

Drummers
pi_48759464
quote:
Op donderdag 26 april 2007 19:47 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

hoe reageert ie op aanslag dan, en hoezo zou een digitaal ding normaal minder oip reageren?
Nou ja, er is altijd een vertraging terwijl hij je geluid berekent. Zeker de vroege midigitaren (begin jaren 80) hadden nog wel eens de neiging om onbedoelde takkeherrie te produceren (of gewoon te crashen) als je complexe dingen zoals meer dan één snaar tegelijk gebruiken of een snaar opbuigen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_48759553
Nu geen last van. Rag er lekker op los. Alleen nog geen samples, moet nog beetje goeie eigen sound zoeken.

Al wel een lekkere oldskool British Metal gevonden
Pa pa paaaaa pa pa papaaaaaa... pa pa paaaaa pa paaaaa
pi_48759799
quote:
Op donderdag 26 april 2007 23:59 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nou ja, er is altijd een vertraging terwijl hij je geluid berekent. Zeker de vroege midigitaren (begin jaren 80) hadden nog wel eens de neiging om onbedoelde takkeherrie te produceren (of gewoon te crashen) als je complexe dingen zoals meer dan één snaar tegelijk gebruiken of een snaar opbuigen .
ok, maar er valt dus niks te reageren op aanslag. qua velocity en weetikveel.
wat ik dus dacht.
pi_48759966
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:09 schreef imported_sphinx het volgende:

[..]

ok, maar er valt dus niks te reageren op aanslag. qua velocity en weetikveel.
Tuurlijk wel. Je geluid verandert toch naarmate je harder of zachter aanslaat? Dat moet dus ook gemodelleerd worden, wat de berekeningen complexer maakt.

Sterker nog, je kan met een gitaarsynthesizer uitstekend andere patches gebruiken voor harde of zachte aanslag. Vermoedelijk speelt dat waardeloos, maar het kán .
pi_48760141
Is dat wel zo Litpho? Ik bedoel je scheurpedaaltje doet dat toch ook niet, zich aanpassen op je aanslag. Is toch ook een standaard modulatie die er dan overheen wordt gegooid?

@Deansensitized: PM
pi_48760256
Is gewoon de uitslag van de snaren, heeft niet zozeer iets met de berekingen e.d te maken.
pi_48760300
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 00:21 schreef ikheetmartijn het volgende:
Is dat wel zo Litpho? Ik bedoel je scheurpedaaltje doet dat toch ook niet, zich aanpassen op je aanslag. Is toch ook een standaard modulatie die er dan overheen wordt gegooid?
Afhankelijk van de sterkte van je signaal (en aanslagsterkte is uiteraard slechts één van de manieren om dat te beïnvloeden) wordt er niet alleen meer vervorming over je signaal gehaald, maar ook stijgt de mate waarin het eindsignaal gecomprimeerd wordt (elk scheurpedaal werkt ten dele als compressor). Zeker dat laatste is niet een standaardmodulatie (altijd exact dezelfde berekening), maar een modulatie waarbij de signaalsterkte uitmaakt (als factor meegenomen wordt in de berekening).
  vrijdag 27 april 2007 @ 07:47:49 #244
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_48764984
quote:
Op donderdag 26 april 2007 22:30 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Nu ook. Lekker zelf solderen. Word al drie jaar zwaar mishandeld, van de ene gitaar in de andere, word mee gesmeten, overheen gelopen, op gestampt, ... en doet het nog perfect
Dan hebben wij niet de zelfde kabel. Die kabel die ik heb staat er bekend om vrij gevoelig te zijn voor kabelbreuken en verdraaingen van de binnenkabel maar ook bekend om de geweldige overdracht, dat je er mee kan stampen smijten enzo iig niet .
pi_48765080
Dan is het meer een studiokabel dan dat het echt een mee on tour kabel is. Ook niks mis mee
  vrijdag 27 april 2007 @ 08:56:46 #246
63307 punkjunk
Voederbietel
pi_48766070
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 07:58 schreef Deansensitized het volgende:
Dan is het meer een studiokabel dan dat het echt een mee on tour kabel is. Ook niks mis mee
Ja dat zei ik geloof ik al
Ik ga weer naar school voro een uurjte les en de examenstunt, jeej.
pi_48780308
mijn gedachte, maar had geen zin het te posten
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:08:40 #249
115209 NASDAQbastardo
Slaafzwepende blasfemie
pi_48781671
Ik heb m'n bas! Nu nog een villa en een drumset. Eerst even de loterij winnen.
|: Emadd9 | Am6 :|
An amateur practices something until he can play it right, a pro practices it until he can't play it wrong
  vrijdag 27 april 2007 @ 16:10:06 #250
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_48781721
quote:
Op vrijdag 27 april 2007 16:08 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Ik heb m'n bas! Nu nog een villa en een drumset. Eerst even de loterij winnen.
nasdaqBAStardo...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')