Vond ik eerder triest en wanstaltelijk dan hilarisch.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef static het volgende:
Die boeren en scheten, mijn god.
Echt zo droog "Als het goed is hebben we 40 to 60% minder boeren en scheten gehoord in deze serie, en wie zouden wij zijn dat niet te compenseren"quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:42 schreef static het volgende:
Die boeren en scheten, mijn god.
Ik ook. Dat vond ik het echt het mindere gedeelte.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ik eerder triest en wanstaltelijk dan hilarisch.
ik ookquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vond ik eerder triest en wanstaltelijk dan hilarisch.
Als Geer een boer laat duwt hij met zoveel kracht dat z'n stembanden ook meetrillen. Als je goed luistert hoor je wanneer de boer stopt en wanneer hij zelf doorbrult.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ook.
Volgens mij waren het niet eens altijd echte boeren. Dat houd je toch niet voor mogelijk.
En toen Gerard Imca natspoot met champagne: "je bent nog nooit zo nat geweest, schat". Priceless. Volgens mij was ze toen wel een beetje geïrriteerd. Maar ja, wat wil je als je Geer en Goor bij je uitnodigt
.
lol..wie spelen ze? Als Shrek lekker boeren moet laten komt het wel goedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:55 schreef Patch het volgende:
we kunnen nog van ze genieten in de Nederlandse versie van Shrek 3
Die is erg leuk de dvd van deel 1quote:Op zondag 20 mei 2007 18:37 schreef Stansfield het volgende:
Vandaag deel 1 op dvd gehad van mijn vriendin. Die heb ik nog nooit gezien. Dat wordt weer lachen dus.
Gordon doet net als in deel 2 de stem van The Ugly Stepsister ( In Amerika gedaan door Larry King). Wat Gerard doet, geen idee...quote:Op zondag 20 mei 2007 13:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol..wie spelen ze? Als Shrek lekker boeren moet laten komt het wel goed
normaal vermijd ik die NL nasynchronisatie als de pest maar ga nu toch maar even kijken dan hahaquote:Op maandag 21 mei 2007 11:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Gordon doet net als in deel 2 de stem van The Ugly Stepsister ( In Amerika gedaan door Larry King). Wat Gerard doet, geen idee...
Nee hij zei ''nou schat, dan haal ik toch gewoon een nieuwe''quote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Met die auto:
- "Pas nou op"
+ "Dan haal ik toch gewoon weer een nieuwe"![]()
die van mijn pa was 2 tonquote:Op maandag 21 mei 2007 16:57 schreef Marloes het volgende:
[..]
Nee hij zei ''nou schat, dan haal ik toch gewoon een nieuwe''
Wel echt verschrikkelijk, hij heeft gewoon een nieuwe mercedes s klasse van ongeveer anderhalve ton
Er zijn verschillende uitvoeringen he schat, ik gokte even gemiddeldquote:
De eerste keer toen ik die zag rolde ik al onder de tafel en nu wederom. Echt meest geweldige scene.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
Die scene met de Huttekuttevreugde, jezus, ik kwam niet meer bij.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |