abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 00:16:00 #1
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_194093
Wie weet hier meer van.

Bianca staat een blad "Tatoo Art" met als beroep.....artiest !!!!
Is ze dan toch een "stille" van BB ?

Is het al tijd voor aktie ?

pi_194094
Vast wel... ze zit er om de 250.000,- van Veronica in kas te houden (kunnen ze volgend jaar weer een luxer BB-huis neerzetten).
Bovendien weet Bianca iets te goed hoe de redactie te werk gaat.....Dat zegt ze te vaak.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 00:28:00 #3
439 Inimini
pi_194095
Is het ook niet het Veronica logo dat op haar rug staat ?

pi_194096
Ja ik denk dat jullie gelijk hebben...Na een paar foute opmerkingen van haar is ze opeens minder in beeld.
Domme Blondjes zijn niet Blond

vrijdag 1 oktober 1999 @ 02:23:00 #5
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_194097
Zei ze in het begin ook niet een keer tegen iemand denk je niet dat v. er een acteur tussen zou zetten om de boel op gang te houden (uitzending 1 of 2 geloof ik). Zou ze zich alvast indekken en staat dit in relatie met de audio van Bianca in de dagboekkamer waarin ze refereert aan het 'draaiboek'
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 09:50:00 #6
439 Inimini
pi_194098
Klopt squeeky, Bianca vroeg in de dagboekkamer of alles nog volgens het draaiboek verliep.
Ik heb begrepen dat er in de dagboekkamer nog een 2e deur is, ik vermoed dat via deze weg Bianca heel goed op de hoogte wordt gehouden

vrijdag 1 oktober 1999 @ 10:10:00 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_194099
Ik denk dat dat wel meevalt, hoor. Als B. een 'plant' zou zijn, zou ze echt haar bek wel houden, zeker met dat paranoide gedoe van woensdag... Het is gewoon een neurotische sloerie die het interessant vindt om 'mee te denken' met het programma...
(kom maar op Tijgertje )
Hee hallo, trouwens, Ollie...
V
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 10:18:00 #8
439 Inimini
pi_194100
Mona is ook een "stille" en moet Bianca vervangen omdat het toch veel zwaarder viel dan ze had gedacht.
Met haar vraag of alles nog volgens draaiboek liep, doelde ze op het feit wanneer ze zou worden afgelost

pi_194101
Hee hallo verbal,

Jij gelooft dus NIET dat Bianca een stille is.... Ik vertrouw het voor geen meter met die achterbakse vrouw..... Als je niet bij tv werkt, weet je niet half hoeveel er gemanipuleerd wordt... en daarom.... zij weet wel erg veel van redactiewerk voor een leek!

pi_194102
Ze deed vandaag wel ontzettend haar best om haar imago op te vijzelen. Wat een gejank zeg. Inmiddels heeft ze bij zo'n beetje alle bewoners om de nek gehangen. Alleen Willem blijft haar (terecht!) ontwijken.
Nou, daar trappen wij niet in!!!
pi_194103
Op mij is ze sympathieker overgekomen dan alle voorgaande dagen. Laat eindelijk eens zien dat ze ook gevoel heeft.

Willem rulez, Ruud zuigt.
Ik zie die Willem nog wel een heeeeeel eind komen. ben wel benieuwd hoe de volgende stemronde eruit komt te zien.

-= Wie zegt dat ik 100 dagen zonder sex doe?=-

*** I have this condition ***
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 20:53:00 #12
483 sdb
Pluk de dag
pi_194104
Ik zou ook flippen als je hoort wat Nederland van je vindt. Maar, zoals in een ander topic gezegd, daarom ga ik er niet zitten. Waar was Willem??????
Life is a moment in space

vrijdag 1 oktober 1999 @ 21:02:00 #13
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_194105
V. kijkt inderdaad gezellig mee op deze site.
Kijk maar naar het volgende bericht op de BB-site:

Een ander gerucht dat ons op de internet-redactie ter ore is gekoment is dat er zich acteurs onder de bewoners in het Big Brother huis bevinden. De mensen worden 24 uur per dag door een camera gevolgd maar kunnen hun hele persoonlijkheid aan de kant schuiven en er op los acteren. Zulke goede acteurs hebben wij nog nooit gezien. Ben je echter op zoek naar de waarheid, blijf dan gewoon www.big-brother.nl volgen.

vrijdag 1 oktober 1999 @ 21:04:00 #14
155 isis
2de jaars
pi_194106
ff testen
Dikke Snikkel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')