De menu's.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het spel ziet er ook echt goed uit, de menu's etc.
quote:
Ik wil een fatsoenlijke online service.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik wil meer spellen. De spellen die nu op de Wii zijn is niet veel soeps zeg maar.
Nope, speel em echt 150ccquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:43 schreef BMH het volgende:
1: mjah
2 ja
3 Cube games worden niet geemuleerd. Ze draaien de gedown clockte hardware van de wii. Misschien speel je het spel in 50cc?
Je hebt niks aan een fatsoenlijke online service als er geen spellen zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[..]
Ik wil een fatsoenlijke online service.
60hz kan je niet selecteren als je de RGB kabel niet hebt, of beter.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:13 schreef Italo het volgende:
[..]
Nope, speel em echt 150cc
Het enige is dat alleen 50hz werkt, 60hz kan ik niet selecteren![]()
Ahah! Toch maar even langs de FRS zometeenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Je hebt niks aan een fatsoenlijke online service als er geen spellen zijn.
60hz kan je niet selecteren als je de RGB kabel niet hebt, of beter.
Klopt, maar goede spellen gaan nog komen en een goede online service niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt niks aan een fatsoenlijke online service als er geen spellen zijn.
Je moet de B knop inhouden als je Mariokart opstart. Dan kun je 60hz kiezen. Heeft niets met je kabel te maken. 60hz met een composite kabel ziet er alleen niet uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:13 schreef Italo het volgende:
[..]
Nope, speel em echt 150cc
Het enige is dat alleen 50hz werkt, 60hz kan ik niet selecteren![]()
Goede online service != FC. Daarnaast:quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klopt, maar goede spellen gaan nog komen en een goede online service niet.
En in Mario Strikers zit een leaderboard, je kan real time wie online is, lobby's etc etc. Echt, waar een persoon zich allemaal wel niet druk om kan maken zeg...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:39 schreef Tomasso het volgende:
Trouwens zijn de FC per game per Mii in dit geval een keuze van Next Level Games, developer van Mario Strikers, dus niet vanwege limitaties van het WiFi systeem zelf van Nintendo. Next Level Games heeft hiervoor gekozen, zodat als je je Wii deelt met meerdere personen, elk van deze personen een eigen plaats op de leaderboard kan verkrijgen, zonder dat je met elkaar's account zit te kutten.
Maar elke keer o zo toepasselijk.quote:
Probleem is net als bij de DS dat er zelden iemand (van je vrienden) online is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef Tomasso het volgende:
En in Mario Strikers zit een leaderboard, je kan real time wie online is, lobby's etc etc. Echt, waar een persoon zich allemaal wel niet druk om kan maken zeg...
[afbeelding]
Ik heb geen commentaar op het spel, slechts op het online systeem.quote:
Je kan niet klagen over iets wat er nog aan moet komen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Probleem is net als bij de DS dat er zelden iemand (van je vrienden) online is.
[..]
Ik heb geen commentaar op het spel, slechts op het online systeem.
was door Nintendo zelf niet bevestigd dat deze nog in 2007 zou uitkomen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:58 schreef depax het volgende:
japanse releaselist ( niet alles natuurlijk)
Juli 2007
- MushiKing Super Collection (Sega)
- Wii Health Pack (Nintendo)
- Mario Party 8 (Nintendo)
Oktober 2007
- Super Mario Galaxy (Nintendo)
December2007
- Mario & Sonic at the Olympic Games (Sega)
2007
- DVD-Enabled Wii (Nintendo)
2008
- Resident Evil: The Umbrella Chronicles (Capcom)
Word dit een update of komt er een "nieuwe" Wii?quote:
nieuwe wiiquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:45 schreef donderopman het volgende:
[..]
Word dit een update of komt er een "nieuwe" Wii?
ben bang dat de prijs hetzelde blijft om de verkoop te stimuleren. Wel jammer dat ze dat niet meteen hebben gedaan. maar aan de andere kant heeft iedereen toch al wel een DVD speler dus het heeft geen echte toegevoegde waardequote:Op dinsdag 24 april 2007 20:01 schreef GoodGawd het volgende:
DVD Enabled Wii, zal een stuk duurder zijn neem ik aan, ik zie het nu niet om die te kopen als je er al één hebt..koop dan een simpele DVD speler van 50 euries en je bent veel goedkoper uit, maar verzamelaars zijn er natuurlijk ook
En dat vat ik dus niet. Wat valt er te stimuleren als de vraag al zo groot is? Ik durf te wedden dat de vraag naar de Wii zo zal blijven aanhouden tot op z'n minst Q4 2007.quote:Op dinsdag 24 april 2007 20:17 schreef donderopman het volgende:
[..]
ben bang dat de prijs hetzelde blijft om de verkoop te stimuleren.
Nee.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:13 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
was door Nintendo zelf niet bevestigd dat deze nog in 2007 zou uitkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |