Ik ben net wat op internet gaan zoeken en ik vond al een webwinkel waar hij te bestellen was. Maarja, bestellen is natuurlijk voor homo'squote:Op dinsdag 24 april 2007 13:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Die komt in mei pas uit toch?
En Super Mario Paper? Hoe is het daarmee? Die zou de 27e uitkomen, maar ik heb er nergens meer iets over gelezen....
Waar zie je dat? En waar kan ik dat g dan aanzetten? Want b is natuurlijk een stukje langzamer...quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:09 schreef WooZ het volgende:
[..]
in de wii zit een gecombineerd b/g adapter, zie op...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:11 schreef Merovingian het volgende:
Niet dus... Ik heb had hem ook op G-only staan. Kreeg hem niet aan de praat. Beetje op internet zoeken, zag ik staan dat er een b-module inzit. Dus ik mijn router op mixed gezet, en opeens werkt ie. Dan ga je mij niet zeggen dat er een g-module inzit
Van nintendo.nlquote:Communicatie:
de Wii kan altijd via het internet communiceren, zelfs als het systeem niet gebruikt wordt. Deze WiiConnect24-dienst zorgt voor nieuwe verrassingen of spelupdates, zelfs als de gebruikers niet op de Wii aan het spelen zijn. Gebruikers kunnen draadloos verbinding maken via IEEE 802.11b/g of een USB 2.0 LAN-adapter. De Wii kan tevens draadloos communiceren met de Nintendo DS.
1: mjahquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:34 schreef Italo het volgende:
Sinds 1 1/2 week heb ik een WII![]()
![]()
![]()
En meteen een aantal korte vragen:
1 klopt het dat het toevoegen van andere Wii's en verzenden van berichten/mii's erg traag is? Ik mis ook nog berichten die naar mij verzonden zijn (2 dagen geleden) (firewall op de router, wii port forwarding?) Internet doet het prima verder op de Wii. Instellingen (wiiconnect etc) staan goed.
2 Is de RGB kabel voor de Wii kopen een must? (text op internet schijnt veel scherper te zijn)
3 Mariokart DD van de cube speelt 2x zo traag, geheugen of emulatie issue?
Thnx
De menu's.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:35 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het spel ziet er ook echt goed uit, de menu's etc.
quote:
Ik wil een fatsoenlijke online service.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:58 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik wil meer spellen. De spellen die nu op de Wii zijn is niet veel soeps zeg maar.
Nope, speel em echt 150ccquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:43 schreef BMH het volgende:
1: mjah
2 ja
3 Cube games worden niet geemuleerd. Ze draaien de gedown clockte hardware van de wii. Misschien speel je het spel in 50cc?
Je hebt niks aan een fatsoenlijke online service als er geen spellen zijn.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:10 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
[..]
Ik wil een fatsoenlijke online service.
60hz kan je niet selecteren als je de RGB kabel niet hebt, of beter.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:13 schreef Italo het volgende:
[..]
Nope, speel em echt 150cc
Het enige is dat alleen 50hz werkt, 60hz kan ik niet selecteren![]()
Ahah! Toch maar even langs de FRS zometeenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Ruzbeh het volgende:
Je hebt niks aan een fatsoenlijke online service als er geen spellen zijn.
60hz kan je niet selecteren als je de RGB kabel niet hebt, of beter.
Klopt, maar goede spellen gaan nog komen en een goede online service niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:16 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Je hebt niks aan een fatsoenlijke online service als er geen spellen zijn.
Je moet de B knop inhouden als je Mariokart opstart. Dan kun je 60hz kiezen. Heeft niets met je kabel te maken. 60hz met een composite kabel ziet er alleen niet uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:13 schreef Italo het volgende:
[..]
Nope, speel em echt 150cc
Het enige is dat alleen 50hz werkt, 60hz kan ik niet selecteren![]()
Goede online service != FC. Daarnaast:quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:18 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Klopt, maar goede spellen gaan nog komen en een goede online service niet.
En in Mario Strikers zit een leaderboard, je kan real time wie online is, lobby's etc etc. Echt, waar een persoon zich allemaal wel niet druk om kan maken zeg...quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:39 schreef Tomasso het volgende:
Trouwens zijn de FC per game per Mii in dit geval een keuze van Next Level Games, developer van Mario Strikers, dus niet vanwege limitaties van het WiFi systeem zelf van Nintendo. Next Level Games heeft hiervoor gekozen, zodat als je je Wii deelt met meerdere personen, elk van deze personen een eigen plaats op de leaderboard kan verkrijgen, zonder dat je met elkaar's account zit te kutten.
Maar elke keer o zo toepasselijk.quote:
Probleem is net als bij de DS dat er zelden iemand (van je vrienden) online is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef Tomasso het volgende:
En in Mario Strikers zit een leaderboard, je kan real time wie online is, lobby's etc etc. Echt, waar een persoon zich allemaal wel niet druk om kan maken zeg...
[afbeelding]
Ik heb geen commentaar op het spel, slechts op het online systeem.quote:
Je kan niet klagen over iets wat er nog aan moet komen!quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:22 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Probleem is net als bij de DS dat er zelden iemand (van je vrienden) online is.
[..]
Ik heb geen commentaar op het spel, slechts op het online systeem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |