quote:Op zondag 29 april 2007 01:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Gozer het ziet er niet uit, de letters 'Wii edition' zijn ongelofelijk lelijk. Sowieso vat ik niet waarom het nou 'Wii edition' moet heeten en waarom ze dat erbij zetten. Die poppetje zit overigens teveel op de voorgrond. Vraag maar eensch aan Chanty of dit een mooie boxart is want die heeft zoals ik ook verstand van een beetje grafische dingen.
"Wii edition" benadrukt de verschillen met de Gamecube versie. Het geeft de indruk dat het niet enkel een port is. Dat het "poppetje" teveel op de voorgrond zit is uiteraard je mening.quote:Op zondag 29 april 2007 01:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Gozer het ziet er niet uit, de letters 'Wii edition' zijn ongelofelijk lelijk. Sowieso vat ik niet waarom het nou 'Wii edition' moet heeten en waarom ze dat erbij zetten. Die poppetje zit overigens teveel op de voorgrond. Vraag maar eensch aan Chanty of dit een mooie boxart is want die heeft zoals ik ook verstand van een beetje grafische dingen.
LOL, een boxart is juist bedoeld als eyecatcher voor in de winkel. En deze boxart is een eye catcher, de een vind hem geweldig de ander vind hem lelijk. Kortom de maker is geslaagd in zijn missiequote:Op zondag 29 april 2007 01:56 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik herinner dat ze ooit kritiek uitte op een zeer kleine detail van de Zelda boxart, waar ik het mee eensch was. Dat bleek uiteindelijk niet de officiële boxart te zijn.quote:Op zondag 29 april 2007 12:46 schreef Slein83 het volgende:
Overigens beetje vreemd dat je bevestiging gaat vragen bij chanty![]()
Gast, het is verdomme eens. "Eensch" is net zo ongelooflijk irritant als "is" en "es".quote:Op zondag 29 april 2007 13:43 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik herinner dat ze ooit kritiek uitte op een zeer kleine detail van de Zelda boxart, waar ik het mee eensch was. Dat bleek uiteindelijk niet de officiële boxart te zijn.
De Cube versie ziet er al verschrikkelijk mooi uit! Als je enkel om de graphics dit spel wilt kopen zit je echt verkeerdquote:Op zondag 29 april 2007 12:50 schreef MaHawK het volgende:
Wordt RE4 Wii edition nou ook graphisch flink geupdate? Want dan ga ik hem misschien wel halen, 30 euro toch? Heb de Cube versie ook, maar als het echt een hele verbetering is.
Huillie. Ga je pikachu knuffel knuffelen.quote:
Hier in het oosten was het helemaal niet zo druk, ik had hem in december binnen een week ofzo..quote:Op zondag 29 april 2007 22:39 schreef GoodGawd het volgende:
Waneer komt er weer een grote lading aan Wii's naar Nederland? Het is nog steeds fukken uitverkocht
CoD is niks over bekend, maar ga er maar vanuit aangezien de online games vanaf volgende maand komen.quote:Op zondag 29 april 2007 22:20 schreef WjeroneW het volgende:
Is het al bekend of CoD 4: Modern Warfare online gaat op de wii?
En wanneer gaat de wii eigenlijk online?
Heb je wat tegen Pikachu.quote:Op zondag 29 april 2007 14:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Huillie. Ga je pikachu knuffel knuffelen.
Niet fokken met pikachuquote:Op zondag 29 april 2007 14:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Huillie. Ga je pikachu knuffel knuffelen.
Daarom heb ik ook een Wii. Voor de next gen graphics.quote:Op zondag 29 april 2007 14:50 schreef BMH het volgende:
[..]
De Cube versie ziet er al verschrikkelijk mooi uit! Als je enkel om de graphics dit spel wilt kopen zit je echt verkeerd
simpele port met 480pquote:Op zondag 29 april 2007 23:56 schreef MaHawK het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook een Wii. Voor de next gen graphics.![]()
Waar het om gaat is; Wordt de game geupdate? Grafisch naar waartoe de Wii instaat is? Of wordt het een simpele port met slechts andere controls?
Een port met alle extra's uit de PS2 versie. Dus meer wapens en een extra verhaallijn.quote:
een tv kanaal ??quote:Op zaterdag 28 april 2007 21:33 schreef Khadgar het volgende:
In ander nieuws: Een hacker die zichzelf RHCP noemt van de groep OpenWii schijnt de complete Wii firmware uitgelezen te hebben. Deze weegt in op 518mb, is een Europese (PAL) 2.0E firmware.
Er zijn nog geen verdere details bekend, maar gezien de historie van deze persoon en wat de groep tot nu toe heeft uitgebracht lijkt het 'genuine' te zijn.
Ik gok dat er binnenkort een heleboel bijzondere dingen gaan gebeuren met de Wii. Of het helemaal netjes is? Geen idee, maar waarschijnlijk wordt de Wii de Xbox van de nex-gen consoles (qua mogelijkheden). Een dvd channel, een homebrew channel, whatever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |