Laat ik zeggen dat ik hoop dat je gelijk hebt. Maar japan krijgt voor de zomer brawl of galaxy zie ik hier nog niet gebeuren.quote:Op zaterdag 28 april 2007 09:33 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja boehoehoe. Wat winkels zeggen heb ik weinig mee te maken, die zeggen altijd zoveel bullshit. Kijk eens naar de lijst voor Japan en de VS, hoeveel titels daar op TBA staan. Bij ons hebben ze die alleen weggelaten.
He, het is niet alsof ik geen leuke spellen wil, m'n Wii staat de laatste paar weken/maanden ook al uit zonder aangeraakt te hebben, maar je kan het ook overdrijven.
quote:Op zaterdag 28 april 2007 13:15 schreef Oksel het volgende:
Coke is ook niet legaal, en heeft zelf zijn eigen reeks in UVT.
euhm pardon?quote:Op zaterdag 28 april 2007 11:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en omdat het niet legaal is hebben we het er niet meer over hier.
Voor een portquote:
Toch is het eigenlijk wel goed nieuws, het is een wake up call voor de programmeurs die de Wii naast zich hebben laten liggen. Capcom bijvoorbeeld zou kunnen denken 'als zij al zoveel verkopen met hun crappe spellen, hoe zal t dan gaan met onze vette shit?'.quote:Op donderdag 26 april 2007 23:17 schreef BMH het volgende:
Ik vind het een drama om te zien dat Ubisoft's schijtgames zo sterk verkopen. Petz 3.5 miljoen stuks?!?! Red Steel 1 miljoen!!!! Weer een argument voor het niet bestaan van een god.
red steel is leuk als je het een tijdje speelt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:41 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Toch is het eigenlijk wel goed nieuws, het is een wake up call voor de programmeurs die de Wii naast zich hebben laten liggen. Capcom bijvoorbeeld zou kunnen denken 'als zij al zoveel verkopen met hun crappe spellen, hoe zal t dan gaan met onze vette shit?'.
Een rooskleurige toekomst zal de Wii hebben.
Ik heb de gok niet genomen toen ik mn Wii had, ik ben erg gevoelig voor reviews van bepaalde sites. Moet wel zeggen dat ik vaak baalde van het feit dat het niet op zn minst 8.0 kwaliteit had want dan had ik m wel gehaald.quote:Op zaterdag 28 april 2007 18:43 schreef depax het volgende:
[..]
red steel is leuk als je het een tijdje speelt.
Ik vind hem vreselijk. Wel mooi dat er veel wit wordt gebruikt. Maar toch.quote:
XD, @ de launch hadden ze veel meer spellen moeten hebben, beter kwaliteit want ubisoft faalt ook hard met zijn spellen anyways hf deze zomerquote:Op vrijdag 27 april 2007 16:51 schreef zaikert het volgende:
shit zeg, strax moeten we nog naar buiten deze zomer
Bronquote:VC-downloadteller al over de drie miljoen
Nieuws | 28 april 2007 - Volgens Saturo Iwata, de president van Nintendo, zijn er inmiddels al 3,3 miljoen Virtua Console-games gekocht. Daarmee is de Virtua Console een mooi succes voor Iwata en zijn vrienden, want als je bedenkt dat het goedkoopste spel (een NES-game) vijf euro kost, dan kun je narekenen dat ze bij Nintendo, en alle bedrijven die de games beschikbaar stellen, in elk geval zestien miljoen euro qua inkomsten hebben vergaard.
Helaas liet Iwata niet weten welke games nou het meest populair zijn, terwijl we dat wel graag willen weten.
Bronquote:Kojima's Played Super Smash Bros. Brawl
Time to get a lil' jealous; Hideo Kojima, the man behind the Metal Gear Solid series, had the chance to play Super Smash Bros. Brawl at series visionary Masahiro Sakurai's studio. According to Kojima Productions Report host Ryan Payton, Kojima felt the game was "very complete" and Nintendo "could put it out now, and it would sell millions of copies."Kojima, playing as Snake, was apparently unable to attack Sakurai, who fought as Mario, because of nostalgic feelings. Aww, Kojima's a softy.
Nou, Ruzbeh, ik ben het vaak me je eens, maar dit is wel een donders mooie boxart! ik zou hem wel graag als een poster willen hebben.!quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik vind hem vreselijk. Wel mooi dat er veel wit wordt gebruikt. Maar toch.
Als Nintendo een game uit zou brengen waarin je de grootste drol moet leggen maar met die dikke loodgieter, gele konijn/varken hybrid en homo elfquote:
quote:it would sell millions of copies.
quote:Op zondag 29 april 2007 02:55 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Als Nintendo een game uit zou brengen waarin je de grootste drol moet leggen maar met die dikke loodgieter, gele konijn/varken hybrid en homo elf
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |