abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194088
Gisteren tijdens de camouflagelessen van Bianca had zij het over haar "bronnetje". Daarvan wist ze dat het horlogeverhaal in de media geïnterpreteerd werd als ïemand heeft condooms bij zich". Vandaag leek ze zichzelf weer even tegen te spreken door de gretigheid waarmee ze op de verze mona sprong.
MAAR HOE ZIT HET NOU???

Suggesties?

vrijdag 1 oktober 1999 @ 00:24:00 #2
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_194089
We zouden kunnen voorstellen Peter R. De Vries naar binnen te sturen... Kunnen ze tevens nog een aantal leuke herhalingen voor het gehele volgende jaar maken!
"Kutkip!"

pi_194090
Bianca zit veel in de DB te kletsen met de mensen van BB. Zo wordt er o.a. besproken hoe ze om moeten gaan met een ghettoblaster en als ze iets over een bepaald liedje willen vertellen dat ze um dan ff uit moeten zetten want dat is prettiger voor de montage.
Ik neem aan dat dat redaktielid ook het bronnetje is van Bianca. Nu is Mona ook een bronnetje geworden. Zo te horen zal Bianca het wel niet meer lang gaan maken nu ze weet dat Nederland haar buiig vind. Bianca is trouwens wel erg hongerig naar nieuws, grappig is dat
Als het kalf verdronken is, graaf ik een nieuwe put!
pi_194091
quote:
op 10-01-1999 om 02:45 AM schreef WillemsFan het volgende:
Bianca zit veel in de DB te kletsen met de mensen van BB. Zo wordt er o.a. besproken hoe ze om moeten gaan met een ghettoblaster en als ze iets over een bepaald liedje willen vertellen dat ze um dan ff uit moeten zetten want dat is prettiger voor de montage.
Ik neem aan dat dat redaktielid ook het bronnetje is van Bianca. Nu is Mona ook een bronnetje geworden. Zo te horen zal Bianca het wel niet meer lang gaan maken nu ze weet dat Nederland haar buiig vind. Bianca is trouwens wel erg hongerig naar nieuws, grappig is dat

Als het kalf verdronken is, graaf ik een nieuwe put!
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 02:51:00 #5
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_194092
Kijk ook eens in
Post hier over Bianca
wie is ze werkelijk??????!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')