Stippel jij dan maar eens een route uit van Schiphol naar Madrid,,,quote:Op maandag 23 april 2007 22:48 schreef Okkie_ het volgende:
Ze kunnen toch ook gewoon niet over huizen heen vliegen! Stelletje amateurs!![]()
Ok, de volgende keer pak jij maar lekker de auto/boot naar Libanon.quote:Op maandag 23 april 2007 23:00 schreef Jarold het volgende:
vroegen konden mensen ook wel zonder vliegen
En dan?quote:Op maandag 23 april 2007 22:52 schreef Jarold het volgende:
Idd eend met TS! het lijkt ook of de vliegtuigen steeds lawaaieriger worden!
Er is nu ook een nieuwe baan en ik ruik die vieze kerosine gewoon als de wind verkeerd staat!
Ik ben met Greenpeace al bezig met een nieuwe aktie.
Kerosine ruikt lekker!quote:Op maandag 23 april 2007 22:52 schreef Jarold het volgende:
Er is nu ook een nieuwe baan en ik ruik die vieze kerosine gewoon als de wind verkeerd staat!
Ga werken lul. Of pleur lekker op naar een onbewoond eiland waar niemand last van je heeft.quote:Op maandag 23 april 2007 22:52 schreef Jarold het volgende:
In Hong Kong heb ik nauwelijks last gehad van vliegtuigen met dat nieuwe vliegveld op dat eiland voor de kust.quote:Op maandag 23 april 2007 23:14 schreef bas-beest het volgende:
@Okkie_ en Jarold, hoe lang wonen jullie al in de buurt van Schiphol?
Als je antwoord iets is in de trant van minder dan een jaar of vijftig, hebben jullie helemaal geen recht van klagen.
Jullie (of meer waarschijnlijk jullie ouders) wisten dat Schiphol daar lag en dat het in de toekomst alleen maar zou groeien etc.
als jullie echt vliegtuiglawaai willen horen moeten jullie eens in Hong Kong ofzo gaan kijken
Precies. En de buren van meneer Heatrow uit Londen zeiken ook niet!quote:Op maandag 23 april 2007 23:14 schreef bas-beest het volgende:
als jullie echt vliegtuiglawaai willen horen moeten jullie eens in Hong Kong ofzo gaan kijken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |