abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48675797
quote:
Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij hebben u de kans gegeven het artikel binnen twee weken te retouneren dit heeft u niet gedaan. Wij hebben ook doorgegeven wat de gevolgen hiervan zullen zijn.

Met vriendelijke groet,
Wehkamp Afdeling Klantenbeheer.

http://www.wehkamp.nl
En dan in die 2 weken doen alsof ze mijn verzonden brief niet ontvangen hebben...
Ik stuurde ze dus 1 brief en 2 e-mails, allen met goede argumenten en dan krijg ik een dergelijk antwoord... Haijje Wehkamp, mijn geld krijg je niet!

Owja, kreeg wel antwoord op m'n eerste mail, waar ik de brief nogmaals bijgevoegd had.
quote:
Geachte klant,

Het is jammer dat u niet heeft gekozen uit de twee mogelijkheden. Wij zien ons nu genoodzaakt om de incassoprocedure te volgen voor het bedrag a 69,99 euro. U heeft deze gratis printer besteld op een manier waarvan u wist dat dit nooit de bedoeling kan zijn. Wij noemen dit misbruik van ons systeem, ook al zijn wij ons bewust van deze technische fout op onze site.

Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.

Van die notebooktas heb ik trouwens nog niks gehoord...
pi_48679994
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 17:59 schreef Johnnn het volgende:

[..]

En dan in die 2 weken doen alsof ze mijn verzonden brief niet ontvangen hebben...
Ik stuurde ze dus 1 brief en 2 e-mails, allen met goede argumenten en dan krijg ik een dergelijk antwoord... Haijje Wehkamp, mijn geld krijg je niet!

Owja, kreeg wel antwoord op m'n eerste mail, waar ik de brief nogmaals bijgevoegd had.
[..]

Van die notebooktas heb ik trouwens nog niks gehoord...
Ik heb de notebooktas al bijna 1 maand liggen..en nog niks gehoord.
pi_48696537
Volgends mij weten ze helemaal niks van die laptoptas
Have fun...
pi_48773352
Nou, ik ben gisteren een kwartier bezig geweest met het maken van 2 printjes

En zwaar kansloos van Wehkamp als ze na 1,5 maand nog proberen om geld te krijgen..
pi_48773906
quote:
Geachte klant,

Uit onze gegevens blijkt dat u een gratis printer heeft besteld. Dit artikel is alleen gratis als u deze bestelt in combinatie met een computer. Wij hebben in uw geval per abuis geen brief verzonden dit had wel gemoeten. We stellen u alsnog in de gelegenheid om de printer binnen 14 dagen te retouneren of u kunt de helft van het bedrag overmaken zodat u de printer kunt behouden, de bezorgkosten boeken wij alsnog hierbij op.

Met vriendelijke groet,

Wehkamp Klantenservice.

Toch nog reactie. Denk dat ik maar terugstuur. Heb al een mooi laserprintertje en die scanner is toch niet van topkwaliteit.
pi_48774021
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef Handschoen het volgende:
beter voor ons als ze het nog niet weten...
  zaterdag 5 mei 2007 @ 14:05:23 #23
134391 TranceAction
It's me Leclerc
pi_49035583
quote:
Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef Handschoen het volgende:
Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit
Trek, trek ?? In Europa hebben ze trek, hier in Afrika hebben we gewoon honger
pi_49039053
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:

[..]

Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit
Slim. Heel slim.
pi_49039184
quote:

[..]

Ben je nou echt dom?
  † In Memoriam † zaterdag 5 mei 2007 @ 16:54:01 #26
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_49039391
quote:

[..]

wtf dude, waarom?
  zaterdag 5 mei 2007 @ 17:00:05 #27
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_49039541
quote:

[..]

sukkel! hoezo?
pi_49039926
quote:

[..]

je moet geen slapende honden wakker maken
pi_49040020
quote:

[..]

je bent wel errûg dom he? ik volg het verhaal over de printer al een tijdje... maar deze reactie slaat alles
I pwn u!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 17:24:38 #30
121310 venomsnake
El Saltador
pi_49040087
quote:

[..]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')