En dan in die 2 weken doen alsof ze mijn verzonden brief niet ontvangen hebben...quote:Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Wij hebben u de kans gegeven het artikel binnen twee weken te retouneren dit heeft u niet gedaan. Wij hebben ook doorgegeven wat de gevolgen hiervan zullen zijn.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Afdeling Klantenbeheer.
http://www.wehkamp.nl
Van die notebooktas heb ik trouwens nog niks gehoord...quote:Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het is jammer dat u niet heeft gekozen uit de twee mogelijkheden. Wij zien ons nu genoodzaakt om de incassoprocedure te volgen voor het bedrag a 69,99 euro. U heeft deze gratis printer besteld op een manier waarvan u wist dat dit nooit de bedoeling kan zijn. Wij noemen dit misbruik van ons systeem, ook al zijn wij ons bewust van deze technische fout op onze site.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
http://www.wehkamp.nl
Ik heb de notebooktas al bijna 1 maand liggen..en nog niks gehoord.quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:59 schreef Johnnn het volgende:
[..]
En dan in die 2 weken doen alsof ze mijn verzonden brief niet ontvangen hebben...
Ik stuurde ze dus 1 brief en 2 e-mails, allen met goede argumenten en dan krijg ik een dergelijk antwoord... Haijje Wehkamp, mijn geld krijg je niet!
Owja, kreeg wel antwoord op m'n eerste mail, waar ik de brief nogmaals bijgevoegd had.
[..]
Van die notebooktas heb ik trouwens nog niks gehoord...
![]()
Toch nog reactie. Denk dat ik maar terugstuur. Heb al een mooi laserprintertje en die scanner is toch niet van topkwaliteit.quote:Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Uit onze gegevens blijkt dat u een gratis printer heeft besteld. Dit artikel is alleen gratis als u deze bestelt in combinatie met een computer. Wij hebben in uw geval per abuis geen brief verzonden dit had wel gemoeten. We stellen u alsnog in de gelegenheid om de printer binnen 14 dagen te retouneren of u kunt de helft van het bedrag overmaken zodat u de printer kunt behouden, de bezorgkosten boeken wij alsnog hierbij op.
Met vriendelijke groet,
Wehkamp Klantenservice.
http://www.wehkamp.nl
beter voor onsquote:Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef Handschoen het volgende:
Volgends mij weten ze helemaal niks van die laptoptas
Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zitquote:Op woensdag 25 april 2007 10:15 schreef Handschoen het volgende:
Volgends mij weten ze helemaal niks van die laptoptas
Slim. Heel slim.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit![]()
Ben je nou echt dom?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit![]()
wtf dude, waarom?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit![]()
sukkel! hoezo?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit![]()
je moet geen slapende honden wakker makenquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit![]()
je bent wel errûg dom he? ik volg het verhaal over de printer al een tijdje... maar deze reactie slaat allesquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit![]()
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:05 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet. Ik ben daarom zo aardig geweest een mailtje te sturen naar de klantenservice van Wehkamp om te vragen hoe het hiermee zit![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |