Design je eigen Postbankpas deel 6quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:46 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat hebbiederop Clauwie, wat hebbiederop?
Oja!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Design je eigen Postbankpas deel 6![]()
Ik vind 125 gram rijst zelf wel erg veel per persoon, dus ik gebruik minder en doe er dan de helft van 1 envelopje saffraan in (en voor 4 personen de hele inhoud van het envelopje).quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:55 schreef Gellius het volgende:
Hoeveel saffraan heb ik nodig voor ongeveer 250 gram rijst denk je, Claudia?.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:49 schreef Thisbe het volgende:
[..]
dit doet me trouwens aan een weddenschap denken.
Als ik dit ga aanklikken, dan gaat je eerdere uitspraak niet meer op, hè.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Design je eigen Postbankpas deel 6![]()
omgquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik hou niet van pizza (JA IK BEN EEN FLUTSTUDENT).
En nog geldig tot 2010quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als ik dit ga aanklikken, dan gaat je eerdere uitspraak niet meer op, hè.
Neemt Claudia aan dat ik deze pas 'stuitend' zou vinden? Zo ja, waarom?quote:
Hoezo is dat wezenlijker?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Iemand beoordelen op innerlijk is in ieder geval al een stuk minder oppervlakkig. Dan gaat het over wezenlijker eigenschappen van een mens dan dikke wenkbrauwen of een hoog voorhoofd. Maar sowieso vind ik 'oordelen' over iemand anders wel een heikel punt, al maak ik mezelf daaraan heus ook schuldig.
Ik vind het wezenlijker of iemand bijv. sympathiek is dan of hij nou wel of niet een dichte haarinplant heeft.quote:
Ik vind het wezenlijker of iemand bijv. een dichte haarinplant heeft dan of hij nou wel of niet sympathiek is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind het wezenlijker of iemand bijv. sympathiek is dan of hij nou wel of niet een dichte haarinplant heeft.
Da's tegenwoordig jouw methode: betitel het als iets 'Christenlijks' en het kan onmiddellijk worden afgeserveerd.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:18 schreef JAM het volgende:
JAM, meen je dat nou?
-Nee, nauturlijk niet!
Maar waarom zeg je het dan?
-Om de boel op te naaien!
Ah, OK, OK, maar hoe denk je er nu echt over?
-Nou, lieve kijkbuiskinderen, wacht dacht je ervan dat ik me daar helemaal geen zorgen om maak, of dingen nu 'wezenlijk' of niet 'wezenlijk' zijn? Ik bedoel, ik ben niet van gisteren! Ik ben dat soort verkapt Christengeleutel over de 'wezenlijkheid' van dingen wel voorbij!
Juist zo! Juist!
Toch blijft zijn punt.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Da's tegenwoordig jouw methode: betitel het als iets 'Christenlijks' en het kan onmiddellijk worden afgeserveerd.
Ja, leuk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:31 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Toch blijft zijn punt.
Het is gelul.
Ik geloof niet echt dat 'politiek correct' nog besdtaat, maar dit gezeik komt flink in de buurt.
Verder: Ik word erg geil van je inhoudelijke wezenlijkheid Lienekien. Nu wil ik graag veel kinderen met je maken, opdat ze grootse inhoudelijke wezenljike wezens zullen worden.
Waar haal ik je onderuit? Ik wil alleen aanwijzen dat het uiterlijk er wel degelijk toe doet in het alledaagse leven.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:35 schreef Lienekien het volgende:
Leuk dat je het ook zo waardeert dat ik serieus ben ingegaan op je vragen. Blijkbaar zat je te wachten op het moment waarop je mij weer eens fijn onderuit kon halen.
Wees maar trots, jongen.
Je noemt het gelul en je noemt het gezeik. Je vraagt er uitvoerig naar, maar geïnteresseerd ben je niet. Als je maar weer eens lekker lullig tegen me kunt doen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Waar haal ik je onderuit? Ik wil alleen aanwijzen dat het uiterlijk er wel degelijk toe doet in het alledaagse leven.
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |