Tjsa Lienekien, grofheid is de erfzonde van onze natie.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:55 schreef Lienekien het volgende:
Die illusie heb ik echt niet, dat ik dat zou willen kunnen uitbannen.
Maar het aanschouwen en dan vervolgens mijn mond erover houden, nee, daar pas ik voor.![]()
Jij zou liever dat arme kind misbruikt zien worden door die hond?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus op een forum spontaan roepen dat je je hond er nog af zou schoppen, valt daar niet onder?
Ik kan het absurde wel zien en ook de potentiële humor daarvan (ja, heus wel). Maar daar zit nog iets achter (althans, dat vermoed ik) of aan ten grondslag wat ik stuitend vind.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:59 schreef Gellius het volgende:
Maar Lienekien, waar is nu je gevoel voor het absurde? Je hond van iemand aftrappen, dat is geestig omdat het zo'n absurd grof beeld is. Tegelijk zijn dit soort groffe beelden ook heel erg slijtagegevoelig. Als je 'm iedere dag gebruikt is het niet leuk meer, alleen maar grof. Ik gebruikte deze uitdrukking overigens niet zo lang geleden voor het eerst in het bijzijn van de TB. Die had 'm nog nooit gehoord, maar die kwam niet meer bij van het lachen.
Ik vind het nog veel erger uit naam van de 'goede zeden' de waarheid geweld aan te doen. Die vrouw is gewoon de knapste niet en dat kind is gewoon ronduit een MONSTER. Als ik dat kind zie dan denk ik: 'Dat kind is niet goed. Daar is iets mis mee. Dat kind zouden ze moeten laten nakijken.' Dat moet gezegd kunnen worden.quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die illusie heb ik echt niet, dat ik dat zou willen kunnen uitbannen.
Maar het aanschouwen en dan vervolgens mijn mond erover houden, nee, daar pas ik voor.![]()
Nou moet je niet liegen, JAM.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik vind het nog veel erger uit naam van de 'goede zeden' de waarheid geweld aan te doen. Die vrouw is gewoon de knapste niet en dat kind is gewoon ronduit een MONSTER. Als ik dat kind zie dan denk ik: 'Dat kind is niet goed. Daar is iets mis mee. Dat kind zouden ze moeten laten nakijken.' Dat moet gezegd kunnen worden.
Welnee. Makkelijke grapjes is altijd beter dan geen grapjes, en kunnen je klaarstomen voor het grote werk. De echte dijenkletsers, zeg maar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:06 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, hoogstens geestelijke luiheid. Het zijn wel makkelijke grapjes. Dat zou ik me hoogstens kunnen verwijten.
Moet je dan aanmoedigen of afwijzen? Als je aanmoedigt, blijft het misschien wel bij die matige humor.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welnee. Makkelijke grapjes is altijd beter dan geen grapjes, en kunnen je klaarstomen voor het grote werk. De echte dijenkletsers, zeg maar.
Dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Welnee. Makkelijke grapjes is altijd beter dan geen grapjes, en kunnen je klaarstomen voor het grote werk. De echte dijenkletsers, zeg maar.
Vergelijk het met kinderen opvoeden. Als je kruipen ontmoedigt zal het kind misschien wel nooit leren lopen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Moet je dan aanmoedigen of afwijzen? Als je aanmoedigt, blijft het misschien wel bij die matige humor.
Ik heb gister lekker ouderwetsch witlof met ham en kaas uit de oven gegeten.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:15 schreef Gellius het volgende:
Kan iemand trouwens nog even een receptje mijn kant op gooien? Ik mag vanavond weer 'los'.
Je vergeet het concept 'talent' IR! Hordes mensen worden aangemoedigd om te gaan zingen of theatersporten, en ik weet niet of dat nou een goed idee is.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:13 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vergelijk het met kinderen opvoeden. Als je kruipen ontmoedigt zal het kind misschien wel nooit leren lopen.
Mijn eten voor vanavond: aardappelpuree, gehakt en zuurkool in een ovenschaal doen. Daarbovenop camembert en mandarijntjes. 15 minuutjes in de oven. Heerlijk!quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:15 schreef Gellius het volgende:
Kan iemand trouwens nog even een receptje mijn kant op gooien? Ik mag vanavond weer 'los'.
Wat hebbiederop Clauwie, wat hebbiederop?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:41 schreef Claudia_x het volgende:
Het is maar goed dat Lienekien niet weet wat voor Postbankpas ik heb.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
Arroz con chorizo y verduras
Ingredientes para 4 raciones:
500 g. de arroz bomba
300 g. de chorizo.
Chistorra, longaniza o similares
1 pimiento verde mediano
1 pimiento rojo morrón
200 g. de coliflor
200 g. de espinacas
1 cebolla mediana
3 dientes de ajo
1 tomate maduro
Azafrán, aceite de oliva y sal
Elaboración:
Poner una paellera a fuego lento con un poco de aceite, la cebolla y el ajo, ambas verduras finamente picadas; dejar hacer pausadamente hasta que la cebolla esté blanda, cambiando de color. Agregar el tomate pelado y rallado, manteniendo diez minutos.
A continuación, se echan los pimientos rojos y verde troceados, rehogando cinco minutos. Se sube el fuego a intensidad fuerte, se cubre con tres veces más agua hirviendo que arroz y se sazona y aromatiza con azafrán.
Pasados ocho minutos, se baja el fuego a tono medio, se añade la coliflor en pequeños manojos, las espinacas sin rabo y el chorizo o similar troceado, dejando diez minutos más. Retirar y dejar reposar un par de minutos.
Dat is waar. Er zijn genoeg mensen die geen grappen kunnen maken, en die moeten dat ook vooral niet doen, maar ik heb niet het idee dat JAM, Gellius, of LXIV tot die categorie behoren.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:40 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je vergeet het concept 'talent' IR! Hordes mensen worden aangemoedigd om te gaan zingen of theatersporten, en ik weet niet of dat nou een goed idee is.
Ik heb sinds een half jaar een oven, maar nog nooit iets in die oven gemaakt (behalve croissantjes). Dat is nog tragischer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:44 schreef Gellius het volgende:
Jongens en meisjes: ik-heb-geen-o-ven.
Zelfs geen pizza erin geschoven?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb sinds een half jaar een oven, maar nog nooit iets in die oven gemaakt (behalve croissantjes). Dat is nog tragischer.
Ingrediënten voor 4 personen:quote:
dit doet me trouwens aan een weddenschap denken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik heb sinds een half jaar een oven, maar nog nooit iets in die oven gemaakt (behalve croissantjes). Dat is nog tragischer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |