Maar de afkeuring druipt er gewoon van af. En eigenlijk vind ik dat wel leuk. De 100ste openlijke discussie (zoals huub en eric dat doen) terwijl iedereen weet dat huub niet gaat toegeven is ook vreselijk.quote:Op maandag 23 april 2007 15:58 schreef Disana het volgende:
Ja, maar dat is meestal ook alles wat ze zegt, he![]()
Als je niets te melden hebt over de streams mag je wat mij betreft de toneelhaak krijgen.quote:Op maandag 23 april 2007 16:00 schreef King_Jaap het volgende:
[..]
BAN aanvragen voor een ander is er zelf één krijgen..
Ja okee, dat is het ook wel. Ik doelde alleen op al dat gevoelige gedoe, kaartjes met hondjes en caps van de paarden... en dan die 'aandachtige' reacties van Sylvia. Beetje TE wat mij betreft.quote:Op maandag 23 april 2007 16:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maar de afkeuring druipt er gewoon van af. En eigenlijk vind ik dat wel leuk. De 100ste openlijke discussie (zoals huub en eric dat doen) terwijl iedereen weet dat huub niet gaat toegeven is ook vreselijk.
Brian, Amanda en Natasia aaanvragen voor een ander is er zelf één krijgen?quote:Op maandag 23 april 2007 16:00 schreef King_Jaap het volgende:
Misschien beter om dit alles in de volgende topic te plaatsen: DGK HOOLIGANS#7quote:Op maandag 23 april 2007 16:00 schreef King_Jaap het volgende:
[..]
Zo zo...quote:Op maandag 23 april 2007 16:05 schreef Gert het volgende:
Jaap, over de telefoon: "Met Jaap hier. Stefan heeft mijn aanzoek gepland voor woensdag. Maar ik ga het niet doen. Ik wil graag alles bespreken met Stefan en ik wil ook zo snel mo.." (hier worden de streams op het zwembad gezet).
Het is 16.00 uur (drank, drank, drank) geweest dus het lijk komt zo vanzelf weer tot leven.....quote:
Het is niet aleen Jaap hoor. Hoe ordinairder het programma wordt hoe meer trailertrash gaat kijken, en een deel daarvan zal ook op de forums gaan verschijnen. Je ziet nu al een enorme toename van one-liner posts hier...quote:Op maandag 23 april 2007 15:45 schreef Disana het volgende:
Hoe 'lolliger' Jaap wordt, hoe meer van dat soort 'grapjassen' er hier zullen verschijnen, is mijn vermoeden.
Zou Cora afgeknapt zijn op alle actie's van Jaap??quote:Op maandag 23 april 2007 16:06 schreef CartWOman het volgende:
'Ik heb dramatische post gekregen. Het aanzoek was gepland voor woensdag maar dat ga ik niet doen. Ik wil alles bespreken met Stefan en ik wil ook zo snel mogelijk...'
Dat was te horen van het ingesproken bericht van Jaap.
quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is niet aleen Jaap hoor. Hoe ordinairder het programma wordt hoe meer trailertrash gaat kijken, en een deel daarvan zal ook op de forums gaan verschijnen. Je ziet nu al een enorme toename van one-liner posts hier...
Hij doet het op commando van Cora (of wat haar echte naam dan ook moge zijn), dus denk niet dat dat een probleem is voor haar.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Marelle het volgende:
Zou Cora afgeknapt zijn op alle actie's van Jaap??
Is die dramatische post nou de brief aan zichzelf met vissen erin?quote:Op maandag 23 april 2007 16:06 schreef CartWOman het volgende:
'Ik heb dramatische post gekregen. Het aanzoek was gepland voor woensdag maar dat ga ik niet doen. Ik wil alles bespreken met Stefan en ik wil ook zo snel mogelijk...'
Dat was te horen van het ingesproken bericht van Jaap.
Zit wat in. Ik vertrouw op de modjes dat het niet uit de hand looptquote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het is niet aleen Jaap hoor. Hoe ordinairder het programma wordt hoe meer trailertrash gaat kijken, en een deel daarvan zal ook op de forums gaan verschijnen. Je ziet nu al een enorme toename van one-liner posts hier...
Dat zou op zich toch wat merkwaardig zijn, want Cora moedigde hem tijdens haar bezoek in de Villa juist aan om het spel te gaan spelen, om meer de Jaap te zijn die hij bij o.a. de screening was.quote:Op maandag 23 april 2007 16:09 schreef Marelle het volgende:
[..]
Zou Cora afgeknapt zijn op alle actie's van Jaap??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |