Nog nooit in de Efteling geweest?quote:Op maandag 23 april 2007 20:03 schreef teigan het volgende:
Ik ben nog nooit in de Efteling geweest, weet je dat? Lijkt mij wel leuk trouwens..
Jaaaaaaa, Eftelingquote:Op maandag 23 april 2007 20:01 schreef Fannetje het volgende:
We zitten overigens al erg vol qua meetings, maar ik ben ook nog wel voor een Eftelingmeet gecombineerd met een etentje bij de Eeterij ergens in het najaar. Sept/okt bedoel ik dan
quote:Op maandag 23 april 2007 20:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, Efteling
Eeterij ken ik niet, maar klinkt goed ("eet"=![]()
)
haha ik denk stefan ook niet, die heeft al begrepen dat we net een stel kakelende kippen zijn bij elkaarquote:Op maandag 23 april 2007 20:33 schreef Pandorah het volgende:
Efteling is leuk idee en de Eeterij ook![]()
Sept / oktober is prima. Als ik op vakantie ben, is het pech voor mij.
Oh, liever geen partnermeet. Die partner van mij wil toch niet mee als het moet.
Hij is ook al een paar keer meegeweest met de keigave Eftelingmeets iddquote:Op maandag 23 april 2007 21:32 schreef freecell het volgende:
Die van mij wil best mee hoor! Vooral wel naar de efteling
jahhhh ze gaat meeeequote:Op maandag 23 april 2007 21:05 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik wil, voor de verandering, ook wel mee naar het strand! Woon nu niet meer in het Hoge Noorden, dus lekker dichtbijAlleen ben ik in juni wel jarig en ik weet nog niet wanneer ik mn feestje geef....
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |