Mooie foto's, voor 5 vind ik geweldig! En 3 vind ik ook een juweeltje!quote:Op maandag 25 juni 2007 16:37 schreef CompuMess het volgende:
Afgelopen zaterdag was ik aan de bak bij het Indian Summer Festival in Broek op Langedijk.
Naast -en soms ook tijdens- de te draaien bardiensten heb ik kans gezien om zo'n 800 foto's van het evenement te schieten, hier zijn alvast een paar voorbeeldjes...
Gezien Gehoord het muziekaanbod, heb ik me voornamelijk gericht op het Pop/Rock gedeelte van het programma-aanbod...
Ik heb foto's geschoten in RAW + mediumres/smallsize JPG
De hier getoonde foto's zijn de JPG uitvoeringen en zijn -op verkleinen en watermerken na- nog niet bewerkt.
[afbeelding]
1. Stevie Ann
[afbeelding]
2. Oos Joos
[afbeelding]
3. Ilse DeLange komt 'in the mood' voor een gevoelig nummer
[afbeelding]
4. Ilse DeLange
[afbeelding]
5. De Heideroosjes
[afbeelding]
6. The Lau van The Scene is 'not amused'
[afbeelding]
7. The Scene
[afbeelding]
8. de Heideroosjes
[afbeelding]
9. Within Temptation
[afbeelding]
10. Herriehoek met DJ Marco V. (wie??)
Thx!quote:Op maandag 25 juni 2007 17:04 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Mooie foto's, voor 5 vind ik geweldig! En 3 vind ik ook een juweeltje!
Maar volgend klopen de laatste bandnamen niet. Ik gok dat 8 Within Temptation is en 9. Wipneus en Pim.
Ik zal van de week kijken. Veel plezier op Werchter, ga je daar ook fotograferen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:02 schreef ebeaydojraes het volgende:
enter shikari foto's staan op m'n site. plaats hier later nog wel een paar foto's, maar ik ga nu met gezwinde spoed me tas pakken voor werchter.
Ik vind er veel aardige foto's bij zitten. Ik vind het jammer dat er bij Pearl Jam alleen maar foto's van Eddie Vedder tussen staan. En ik vind eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde, wat mij betreft had je een kleinere selectie mogen plaatsen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:49 schreef Pink_Floyd het volgende:
Boel foto's
Ik heb ooit gelezen dat je het aantal millimeters als deler moet gebruiken om scherpe foto's te kunnen maken. Dus in jou geval was 1/200ste de max (uitgaande van die regel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:45 schreef ..zapper het volgende:
Donderdagavond met An een oefenshoot gedaan. Ik heb mn 200mm uitgeprobeerd en het viel best wel tegen eigenlijk. De belichting was niet om over naar huis te schrijven en sluitertijden langer dan 1/100ste resulteerden per definitie in bewegingsonscherpte met 200mm. Maar er zitten er wel een paar tussen die 'gelukt' zijn.
Volgens het 1/200ste regeltje had ik die avond geen foto's kunnen maken. Ik ben niet zo van regeltjes, met name die regel klopt niet echt, aangezien het met 1/100ste dus ook wel luktquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:03 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ik vind er veel aardige foto's bij zitten. Ik vind het jammer dat er bij Pearl Jam alleen maar foto's van Eddie Vedder tussen staan. En ik vind eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde, wat mij betreft had je een kleinere selectie mogen plaatsen.
[..]
Ik heb ooit gelezen dat je het aantal millimeters als deler moet gebruiken om scherpe foto's te kunnen maken. Dus in jou geval was 1/200ste de max (uitgaande van die regel.
Hogere ISO waarde! Op hoeveel heb je geschoten?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:12 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Volgens het 1/200ste regeltje had ik die avond geen foto's kunnen maken. Ik ben niet zo van regeltjes, met name die regel klopt niet echt, aangezien het met 1/100ste dus ook wel lukt.
op 1/200 was de foto zeker scherp maar heb je een vaste hand dan lukt het ook zeker met 1/100.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:12 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Volgens het 1/200ste regeltje had ik die avond geen foto's kunnen maken. Ik ben niet zo van regeltjes, met name die regel klopt niet echt, aangezien het met 1/100ste dus ook wel lukt.
Hogere ISO waarde is leuk voor als je je foto's op internet wilt publiceren, ik zie het meer als een uitdaging om ze op posterformaat te schietenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:15 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Hogere ISO waarde! Op hoeveel heb je geschoten?
Dat is de bassist van Enter Shikari toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
ik neem een G7 mee, dus verwacht er niet te veel van. Ga vast ook meer filmen dan foto's maken. Soort van videoblog verslagje voor op YouTube ofzo.
[afbeelding]
p.s. veel ruis, alles zwart wit, maar zxitten een paar foto's tussen om het verhaal compleet te maken. ik schiet vaak verhalen, zo heeft iemand mij ooit verteld end aar hebben ze gelijk in. je moet vaak de hele serie gewoon zien
jeps en jeps.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:23 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Dat is de bassist van Enter Shikari toch?
Vette foto!!
Was dat in Rotterdam? Ik hoorde dat het publiek daar matig was!![]()
ben je lekker op tijd mee, aangezien dat zaterdag al isquote:Op maandag 2 juli 2007 19:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
Supermooie foto'sIk zoek nog een fotograaf die eventueel voor mij Waldrock wilt fotograferen. Je kunt mijn PM vinden.
Mocht het gezien worden als spam, haal het gerust weg. Dat is de intentie helemaal niet. Ik wil dat er meer concert foto's komen
Laat dat geregel maar aan mij overquote:Op maandag 2 juli 2007 19:57 schreef Tokus het volgende:
[..]
ben je lekker op tijd mee, aangezien dat zaterdag al is
dat moest voor 1 juni aangevraagd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |