Goed geluktquote:Op maandag 17 september 2007 21:18 schreef PiperMaru het volgende:
Thx PdeHoogheb weer eens wat geexperimenteerd met z/w omzettingen, doe ik normaal eigenlijk nooit!
Bij gratis evenementen (festivalletjes midden in een stad en zo) heb je daar geen enkel probleem mee. Vaak heb je dan ook genoeg aan jouw apparatuur. Festivallen waar voor betaald moet worden en / of waar gewoon een flinke organisatie omheen hangt willen nog wel eens moeilijk doen over DSLR's met grote telelenzen. Ook reguliere concerten. En perskaarten worden vaak alleen uitgegeven aan (jawel een dooddoenertje) de pers. Dus je zal dan ergens connecties moeten opbouwen bij een nieuwsgerelateerd bedrijf. En zelfs dan is het nog niet zeker dat je een perskaart kan krijgen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:28 schreef manta het volgende:
Zit écht goed spul tussen!
Ik ga binnenkort ook maar eens wat expirimenteren met concertfotografie, maar vroeg me toch wel af in welke mate ik binnen kom met mijn 350D+90-300 lens? Lijkt me dat ik bijna altijd toch wel een perskaart oid moet regelen? Wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Er werd geklaagd dat er wat weinig sportfotografie te vinden is hier. Heb je geen zin om wat foto's te laten zien?quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:56 schreef Meike26 het volgende:
Leuk topic, zelf ben ik meer van de sportfotografie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |