Ik zit/sta vast wel ergens bier te drinken met wat lui. Leuk genoeg?quote:Op maandag 23 april 2007 21:22 schreef S-Two het volgende:
Ik ben met Koninginnenacht misschien ook wel in Groningen, als er nog mensen leuke plannen hebben? (die bandjes op de vorige pagina zeiden me allemaal niets of waren niet interessant)
Als ze eenmaal praat, dan is dat bést gevaarlijkquote:
Welnee!quote:Op maandag 23 april 2007 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ze eenmaal praat, dan is dat bést gevaarlijk
* Renesite is enorm blij met zijn Scrubs box (van internet 'gekocht' ) seizoen 1.quote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee!
* freecell is aan het niezen en rosé drinken
*lalala*
Ik kom ook metquote:Op maandag 23 april 2007 21:22 schreef S-Two het volgende:
Ik ben met Koninginnenacht misschien ook wel in Groningen, als er nog mensen leuke plannen hebben? (die bandjes op de vorige pagina zeiden me allemaal niets of waren niet interessant)
Drankörgelquote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef freecell het volgende:
!slokje rosé
Daar zal het bij mij ook wel op uitdraaien.quote:Op maandag 23 april 2007 21:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zit/sta vast wel ergens bier te drinken met wat lui. Leuk genoeg?
Heb je al een bepaaldquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef freecell het volgende:
[..]
je bent aan het hinten en ik nieuwsgierig
Dus toch Alex he!quote:Op maandag 23 april 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Iemand
vindt mij lief en ik vind
iemand
ook wel lief.
.
Ik hoor mensen wel vaker over die iemand praten, populair persoontje hoor!quote:Op maandag 23 april 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Iemand
iemand
ook wel lief.
.
Zou je niet zeggequote:Op maandag 23 april 2007 21:56 schreef freecell het volgende:
Ik wrs niet.
Over het algemeen rennen TARA en ik allerlei rommlmarkten af
quote:Op maandag 23 april 2007 22:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik rollerskates gekocht
En ik heb het nog zo goed verborgen proberen te houdenquote:Op maandag 23 april 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Iemand
iemand
ook wel lief.
.
De menselijke hersens zijn zo gemakat dat je alleen ziet wat je wilt zienquote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen, zijn jullie blind of zo?
uhm..quote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
MIsschien moet je het gewoon zeggen?quote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja jeetje, IK heb het zelfs niet gemerkt!quote:Op maandag 23 april 2007 22:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En ik heb het nog zo goed verborgen proberen te houden
Ik mag mij dan ook inmiddels pro noemen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja jeetje, IK heb het zelfs niet gemerkt!
Ik merk het al, jij weet hoe je een vrouw moet beminnen, als ze het niet eens merkt.quote:Op maandag 23 april 2007 22:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik mag mij dan ook inmiddels pro noemen.
Ik ben de schrijver van het lied "Stiekem met je gedanst".quote:Op maandag 23 april 2007 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik merk het al, jij weet hoe je een vrouw moet beminnen, als ze het niet eens merkt.
Vond ik het lekker?quote:Op maandag 23 april 2007 22:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik mag mij dan ook inmiddels pro noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |