abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48868663
veel sterkte en gecondoleerd!! Ik snap je gevoelens heel goed hoor, wij hebben ook honden en voor ons zijn het net onze kinderen!
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_48885950
quote:
Op maandag 23 april 2007 11:46 schreef Inhetgevalvan het volgende:
ik heb het gevoel alsof ik te ver ga ik bepaalde zaken, zo heb ik tot nu toe iedere avond een kaarsje laten branden op "zijn" plek.
Dat vind k niet te ver gaan hoor; als je dat zelf fijn vind moet je dat gewoon doen .
Sterkte iig, zo had ik dat ooit met m'n ratje, was echt mn maatje. Moest k in laten slapen ivm tumoren e.d. Mja veel mensen zeggen dan van; doe niet zo gek, t was maar n rat. Maar dat is niet 'maar' een rat, of hond, of wat dan ook. Als je dr aangehecht bent is t altijd moeilijk.
pi_48899100
15 jaar is lang...
En je koopt natuurlijk ook niet 'zomaar even' een nieuwe hond
Daarom veel sterkte, ook aan je zusje en ouders
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:49:07 #29
159367 Phedre77
To what end do I read?
pi_48899786
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:41 schreef Aitan het volgende:
Honden kunnen toch zwemmen? IIG Sterkte..
Och, maar een 15 jaar oud stram hondje, met een dikke vacht als een dwergkees, zal daar best wel flink wat moeite mee hebben.

Mijn 9-jarige hond overleed op 23 maart j.l en daar ben ik nog steeds helemaal in de war van. Helemaal omdat mijn andere hond vorig jaar juni overleed. Beide honden NOOIT ziek. Zijn ze 1 keer ziek, is het meteen mis. Ondanks praktisch intrekken bij de dierenarts en elk stom onderzoek laten doen wat ze maar bedenken. Je overleeft een hond nu eenmaal (meestal), maar de manier waarop ze sterven is ook heel belangrijk. Een oude hond, die een fijn leven heeft gehad en op een prettige manier komt te overlijden (rustig inslaapt 's nachts of spuitje voordat pijn of ellende tegroot wordt), zou ik toch wel prefereren voor dit wat mij is overkomen of je 15-jarig hondje in een vijver vinden. Het kost gewoon tijd om daaroverheen te komen en reacties uit je omgeving van mensen die dat niet snappen, die geen honden hebben, zijn werkelijk soms te bot voor woorden.

En nu ben ik hondloos...:-(

Sterkte met je kaarsjes en het vertellen aan je ouders.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 19:52:30 #30
129995 Aitan
boventitel
pi_48899918
Mijn excuus als ik bot overkwam, noem het liever onwetendheid.
Was geschreven,
Jorrit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')