quote:
Op maandag 23 april 2007 15:49 schreef releaze het volgende:jeetje wat erg voor je, dat het afscheid met je hond op deze manier is gegaan. ik kan me heel goed voorstellen hoe dit achterblijft in je gedachten, want dit is gewoon een bizarre gebeurtenis, en ik denk ook voor je zusje die hem zo ontdekt heeft...
ik hoop dat jullie steun bij elkaar kunnen vinden
![]()
in ieder geval van harte gecondoleerd en sterkte...
Aan iedereen bedankt voor de reacties, iedereen die een hond heeft ( en missien ook geen) kan denk ik wel begrijpen hoe gehecht je raakt aan iemand die 15 jaar lang als je thuis komt bij je is en je begroet.... wat er ook is.... het verschil tussen een mens en dier is dat in welke bui je ook ent hij altijd naar je toe komt.
Ikzelf en mijn zus kunnen het heel goed vinden met elkaar en hebben veel steun aan elkaar. denk dat dit de band nog veel hechter maakt.
Ik ben zelf helemaal niet iemand die gelooft in het hiernamaals maar toch loop ik iedere avond ff de tuin in en brand ff een kaarsje en hoe raar het ook klinkt maar ik voel me een stuk prettiger als ik een kaarsje heb aangestoken en ff heb gestaan daar, ik hoop dat mijn ma daar dalijk ook een beetje vrede en steun aan heeft.
Verder heb ik vandaag ff alles geregeld met de dierenarts, welke een certificaatje opstuurt voor het overlijden van de hond. Ook hier ff mee gepraat en hij kon de hond nog goed herinneren. Ook vrienden en bekende die de laatste dagen over de vloer zijn geweest hebben allemaal een gevoel van gemis, mensen die hem altijd van zich af moesten slaan
![]()
als hij vervelend aan het doen was en aandacht wou hebben van hun hebben allemaal zo iets van....... hmm raar man. hetgeen toch de indruk geeft dat hij een indruk heeft achtergelaten bij de mensen.