Ja dat is kak, maar als je dat eens in de zoveel tijd wel ff doet dan gebeurd er niks, en daar krijg je als het goed is een mailtje over. Anywaytjes, ik vroeg me af of deze truc dus ook bij anderen lukt, bij mij werkt het nog steeds prima... en die optie 'doorsturen' in hotmail kan alleen naar andere microsoft mailaccounts.quote:Op woensdag 25 maart 2009 16:22 schreef ds-polleke het volgende:
ja ja dat werd al geroepen..
Ik heb ook al sinds mensenheugenis een hotmail account (1997 ? geen idee) en heb een tijd mijn mail laten doorsturen maar toen had htomail al mijn oude mail gedelete omdat ik niet had ingelogged in 60 dagen
ja hoor POP3 en volgens mij met nokia messaging.quote:Op maandag 23 april 2007 11:44 schreef MPG het volgende:
Is er echt geen mogelijkheid om hotmail op de een oft andere manier op een mobiel te krijgen?
dus zonder vage doorstuurconstructies
Heb ik net ook gedaan, alles geimporteerd, worden hierna nieuwe mailtjes ook duurgestuurd?quote:Op dinsdag 27 april 2010 13:39 schreef Rockfire het volgende:
Een tvp in een topic waar al een half jaar niks is gepost? Lekker nuttig
Maar om je verder te helpen: tegenwoordig is het vrij simpel en kun je in gmail gewoon een pop3-account aanmaken. Als je als emailadres je hotmailadres invult zullen daarna alle instellingen automatisch ingevuld worden. Ik heb het net geprobeerd en het werkt prima
Nou ja, ze worden niet doorgestuurd, maar door gmail opgehaald van de hotmail-server.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:05 schreef Johan89 het volgende:
[..]
Heb ik net ook gedaan, alles geimporteerd, worden hierna nieuwe mailtjes ook duurgestuurd?
Dat kan wel.quote:
Na 6 jaar eindelijk een oplossing. Althans, ik neem aan dat je de adviezen van Daarnaast en Raubouli ter harte neemt?quote:
De oplossing is jaren geleden al gevonden inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:11 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Na 6 jaar eindelijk een oplossing. Althans, ik neem aan dat je de adviezen van Daarnaast en Raubouli ter harte neemt?___
Zeker weten, nu is het kinderspel. In 2007 was het niet zo gemakkelijk als dat het nu isquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:12 schreef Rockfire het volgende:
Dit topic gaat gewoon met zijn tijd mee, want ik neem aan dat de instellingen bij Hotmail/Gmail in die tijd toch wel eens zijn gewijzigd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |