Via Outlook zou kunnen, maar wil mijn laptop niet de hele dag aan laten staan.quote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef Armageddon het volgende:
Of je moet hem via POP leegtrekken en dan met outlook doorsturen met een regel.
Maar dan wordt er gevraagd voor een POP server adres, en Hotmail heeft alleen HTTP en geen pop...quote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef Matrixxx het volgende:
je kan 't via gmail doen. In je gmail account ga je naar:
settings --> accounts --> add another email address.
Daar voer je je hotmail adres in. Dan ga je naar je inbox op hotmail en je bevestigd de actie.
Wanneer je nu een email krijgt op je hotmail wordt deze automatisch naar je gmail gestuurd. Extra voordeeltje: je kan op je gmail adres nu je hotmail adres als afzender gebruiken.
kan alleen met hotmail PLUSquote:Op maandag 23 april 2007 12:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar dan wordt er gevraagd voor een POP server adres, en Hotmail heeft alleen HTTP en geen pop...
Er zit weinig anders op he?quote:Op maandag 23 april 2007 12:14 schreef redboyonline het volgende:
[..]
kan alleen met hotmail PLUS
POP3 wordt niet ondersteund bij gratis versies.
geef gewoon je vrienden je gmail adres
Dan zou het nu toch ook kunnen beantwoorden?quote:Op maandag 23 april 2007 14:58 schreef TerrorTom het volgende:
http://support.msn.com.
ik werk er en deze mensen kunnen je prima helpen bij je probleem
ben niet aan het werk en ben te lui om me standaard quick texten op te zoekenquote:Op maandag 23 april 2007 15:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Dan zou het nu toch ook kunnen beantwoorden?
Vertel de oplossing eens dan.quote:Op maandag 23 april 2007 14:58 schreef TerrorTom het volgende:
http://support.msn.com.
ik werk er en deze mensen kunnen je prima helpen bij je probleem
hotmail. Sinds 2000 geregistreerdquote:Op maandag 23 april 2007 15:04 schreef TerrorTom het volgende:
gebruik je hotmail of livemail ?
quote:Op maandag 23 april 2007 15:02 schreef TerrorTom het volgende:
[..]
ben niet aan het werk en ben te lui om me standaard quick texten op te zoeken![]()
En al gezocht?quote:Op maandag 23 april 2007 15:02 schreef TerrorTom het volgende:
[..]
ben niet aan het werk en ben te lui om me standaard quick texten op te zoeken![]()
Ik ben er sinds vandaag achter gekomen dat ik zonder moeite mijn mail door kan sturen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb een hotmail adres (al zo lang dat ik het gratis kan ontvangen in Outlook) en een Gmail adres.
Nou kan ik dat hotmail adres niet op mn mobiel (Nokia E50) ontvangen, maar Gmail wel. Hoe kan ik alle mail die ik op mijn hotmail adres ontvang laten doorsturen naar Gmail?
Of hoe kan ik mijn Hotmail ontvangen op mijn mobiel?
Werkt helaas niet bij iedereen. Ik krijg de volgende foutmelding te zien:quote:Op woensdag 12 maart 2008 00:54 schreef dennispater het volgende:
[..]
Ik ben er sinds vandaag achter gekomen dat ik zonder moeite mijn mail door kan sturen.
Ik heb er een afbeelding van gemaakt van mijn nieuwe optie.
Maar het stond in ieder geval onder opties>E-mail naar een ander e-mailaccount doorsturen
Met deze link als kop http://bl127w.blu127.mail.live.com/mail/options.aspx?subsection=32&n=1886454374
Misschien hebben jullie hier wat aan.
Ik draai linux en dus niet de gepimpte versie van hotmail live.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |