abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:02:12 #126
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_48658820
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:51 schreef cappp het volgende:

[..]

of ze hebben zoeen keigrote flatscreen aan de muur hangen. "och, wij zijn zo arm."
Op afbetaling bij de Wehkamp, om vervolgens nog verder in de shit te zakken als ze het niet kunnen betalen en dan gaan klagen dat het onrechtvaardig is en de rente op leningen te hoog etc.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_48658915
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 09:20 schreef dragonkiss het volgende:

[..]

Dat is gelul, ik heb ook mijn school niet afgemaakt, en vanaf mijn 16e altijd gewerkt. Tuurlijk wel eens zonder werk gezeten, maar nooit meer dan een maand. Inmiddels heb ik een goede baan omdat ik naast mijn werk cursussen en opleidingen gevolgd heb. Je kan wel op de bank gaan hangen en denken, wat heb ik het toch slecht, maar dan moet je
er of wat aan doen, of gewoon je mond houden.
Inderdaad, als je de hele dag op je luie kut thuis op de bank zit, al klagend over hoe zwaar het leven wel niet is en hoe oneerlijk het wel niet is, dan moet je óf je bek houden óf ergens voor gaan leren, eventueel een opleidinkje/cursusje nemen of zo.

Ik walg echt van die uitkeringsgenieters die steen en been klagen maar wel, ondanks dat ze de hele dag geen ruk uitvoeren, vaak meer hebben dan iemand die netjes 5 dagen per week opstaat vóór 7 uren en meer dan 40 uren per week werkt.
  dinsdag 24 april 2007 @ 10:07:30 #128
102466 cappp
Ondertitel
pi_48658938
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 10:02 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Op afbetaling bij de Wehkamp, om vervolgens nog verder in de shit te zakken als ze het niet kunnen betalen en dan gaan klagen dat het onrechtvaardig is en de rente op leningen te hoog etc.
Waarschijnlijk heb je nog gelijk ook
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_48660626
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat een bullshit, net alsof de overheid elke markt reguleert. Je hebt het dus blijkbaar over mensen met een HBO opleiding die alleen bij de overheid aan de slag kunnen? Ga eens concreet in op dit voorbeeld, want ik geloof er geen jota van.

Daarnaast geloof ik er ook geen kont van dat je als HBO-er niet aan de slag kunt in de branche waarin je bent afgestudeerd. Dat je niet gelijk je droombaan krijgt omdat je geen 5 jaar werkervaring hebt, kan elke lutser zich natuurlijk wel voorstellen.
[..]

Uiteraard ben ik het hier met je eens dat je niet meteen je droombaan krijgt zonder werkervaring. Maar als ik hoor dat een vriendin alleen op MBO niveau werk kan vinden terwijl ze HBO afgestudeerd is. Wat blijft er nog over voor de mensen die een MBO of geen diploma hebben?

[..]

Dat is dus het probleem; juist door de verkwanseling van zoveel belastinggeld blijft er minder over voor dingen die het algemeen belang van elke burger in Nederland ten goede komt. Wat dacht je van veiligheid op straat, sociale voorzieningen, parken, groen etc.

Kan me de frustratie indenken, ik woon hier ook in een buurt waar meer geinvesteerd mag worden. Maar ik blijf erbij, niet iedereen kiest voor een uitkering en ik gun deze mensen wel wat plezier in het zwembad,

[..]

Wat heeft de regeling voor een zwembad te maken met de basisbehoefte en regelingen voor scholing, die elke inwoner van Nederland heeft?

Naast school hoort ook ontspanning (op straat hangen is uiteraard goedkoper) en wat vooraf ook gezegd is, meestal zijn dit soort regelingen voor de kinderen van dit soort gezinnen.

[..]

Zijn we het daar iig over eens
There is no such thing as Automerge
  dinsdag 24 april 2007 @ 14:47:02 #130
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_48668390
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 08:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat een bullshit, net alsof de overheid elke markt reguleert. Je hebt het dus blijkbaar over mensen met een HBO opleiding die alleen bij de overheid aan de slag kunnen? Ga eens concreet in op dit voorbeeld, want ik geloof er geen jota van.
Lees eens goed waar je op reageert, want Icefire zegt iets heel anders volgens mij
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_48668762
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 14:47 schreef maedel het volgende:

[..]

Lees eens goed waar je op reageert, want Icefire zegt iets heel anders volgens mij
Klopt, dit betreft iemand die een MBO diploma heeft en een streven had om onderwijs-assistente te worden.
There is no such thing as Automerge
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')