abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194040
Ten eerste: natuurlijk weer een vreselijk SLECHTE presentatie van het koppel Duf en Rolf. Vervelende verspreking ook van de eerste, dat het de 'laatste' uitzending zou zijn... En het minachtende toontje over Rolf's Duits. Okay, het was slecht, maar had zij het beter gekund dan?

Verder krijg ik 4 x 'dit beeld is tijdelijk niet beschikbaar' te zien, wat een etterbakken toch! Dit moeten we toch live kunnen volgen op Internet? De komst van een nieuwe bewoonster, en wat ze nu allemaal bespreken?

Ik heb bewondering voor hoe Mona binnenkomt. Sowieso slim van haar om drank en borrelnootjes mee te nemen! Zagen jullie hoe onwijs onbeschoft de huidige bewoners haar koffertje doorspitten? Hallo zeg, nogal dom. En de manier waarop ze zich uitgedost hadden... ze hadden zeker niet in de gaten dat ze van TV al wist wie ze waren en hoe ze waren. Dus is er een reden om ineens als travestiet op de beeldbuis te komen?

Mona's voordeel is natuurlijk dat ze vreselijk veel informatie van buitenaf meeneemt. Daar is iedereen nieuwsgierig naar! Ze zullen wel helemaal bijgeluld worden. Hoe zit het dan met de regel 'geen contact met de buitenwereld'? (Overigens gooit dit roet in het eten voor de meeting; we kunnen ze nu niks meer wijsmaken over marsmannetjes of ontsnappingsroutes, want: Vraag het aan Mona! )

Ik heb zo het vermoeden dat Bianca en Mona elkaar nu al niet mogen. Bianca vond het helemaal niet leuk dat ze als 'humeurig' werd omschreven en Bart was jaloers op de fanclub van Ruud.

Trouwens, Rolfie zei iets over de huisregels 'dat het bij iedereen bekend is dat als er iemand vrijwillig vertrekt, er een vervanger komt'. En ik heb ook geen vraag van het publiek behandeld zien worden, dat beloofden ze toch op de site?

Kunnen ze die huisregels niet op het Internet plaatsen (of staan die er toevallig al? Ik kom hier veeel meer dan op de 'officiele' site, dus misschien heb ik iets gemist...)

Samengevat: de uitzending was bagger (herhaling na herhaling) maar de komst van Mona (die het volgens mij wel goed aanpakt) zal wel weer wat leven in de brouwerij brengen!

pi_194041
Trouwens, reuze boeiend, dat gezin uit Duitsland
pi_194042
Tjeetje wat moet ik nu nog toevoegen?....
eehhh..doe maar coffee!
Domme Blondjes zijn niet Blond

pi_194043
hoe zit het met de kleren die ze dragen?? Ik kan me niet voorstellen dat je je pantertje meeneemt als je 100 dagen een BB huis in moet, lijkt mij dat je alleen je relaxte kleren meeneemt en zeker niet die Gala Troep die ze nu dragen?
pi_194044
Suiker, melk of een beetje cyanide
pi_194045
hehehehehe....ik drink het puurrrrrr natuurrrrr. Maar als er dan in moet, doe er dan maar een beetje me in
Domme Blondjes zijn niet Blond

vrijdag 1 oktober 1999 @ 00:04:00 #7
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_194046
Enne niet te vergeten de ZOVEELSTE herhaling van de BALLONNEN. Om te En Mona is helemaal een drama dus hou maar op

Maar ja WEL weer leuk discussiemateriaal

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_194047
Roddel, roddel, roddel...sjemig wat lachen is dit...
Vooral Bianca is weer om te , hoe dat mens M. zit uit te horen zeg...
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
pi_194048
Het enige leuke is dat we misschien getrakteerd worden op een worstelpartij (in de modder! in de modder!) tussen Bianca en Mona. Dat was haat op het eerste gezicht!

pi_194049
En wil degene die het wielrennersinterview wel interessant vond NU z'n vinger opsteken...?
Toch?

pi_194050
Enige voordeel was dat we nu opeens wel 5 minuten rechtstreeks naar het huis konden kijken... dat is op Inet inmiddels onmogelijk!
pi_194051
Ik vond de middelvinger van Bart naar super Rolf goed de sfeer weergeven tussen de deelnemers en V
Wat is de definitie van "back to basic" Die van VOO is het niet!!
pi_194052
En wat stond daar op de muur in de keuken gekalkt ....?

Smerige problemen los je op door er geen probleem van te maken...

Met Tara in de studio...

Wat loopt die Bianca trouwens irritant te doen...Heb haar in het afgelopen uur al wel 10x horen vragen hoe ze op TV overkomt. (Stond ze nu weer te janken in de badkamer?)

De sfeer is wel goed zo te horen... 3 flessen wijn..

WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
pi_194053
Tsja...wat moet je ervan zeggen van die uitzending. Wie wil er nou als anti-studiosporter iets horen over wielrennen?? ROT OP!!!
Maar ja....wat mij eigenlijk vooral opviel aan de hele uitzending is Ti-Tara-Tovenares
Toen Mona het heiligdom betrad keek ze wel eventjes heel erg beteuterd en jaloers. Maar ja, wat wil je als er een look-a-like van jezelf in gepropt word die WEL met open armen ontvangen word. Wat volgens mij komt door het bier en de wijn. En Bianca begon meteen een Peter R. de Vries verhoring. Maar dat is weer wat anders
Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
pi_194054
UItzending was uiteraard reuze niet-boeiend! Dufne was bijzonder slecht en voor Rolf was het Now or Never. Helaas werd het Never. Het enige boeiende was om te zien wie de nieuwe bewoonster was, maar die was van de zelfde categorie als Dufne!

Overall judgement: Niet-boeiend!

Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

vrijdag 1 oktober 1999 @ 11:42:00 #16
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_194055
Zullen we alvast beginnen met woordenboek nummer 2?
Monatoon - geluid van mensen die klinken als een Amsterdamse barmeid
Monasyllabisch - niet kunnen praten met woorden die uit meer dan 1 lettergreep bestaan
Monaloog - Amsterdamse barmeid praat voortdurend (en sprak niet eens de waarheid)
O, wat gemeeheeheen
V
Ja inderdaad, V. ja.
pi_194056
K' heb er ook nog we leentje voor nieuwe
woordenboek:
MONAGAAM = 2 koters hebben die niet op je lijken en zeker niet van je man zijn
"Wordt geen slachtoffer van uw eigen beperkingen" // " Een probleem hoeft geen probleem te zijn als je er geen probleem van maakt"
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 12:40:00 #18
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_194057
Ik weet er ook nog een paar:
MONArchie = als je denkt dat je beter bent dan anderen in een groep
MONArchvlinder = rondfladderende bartrut
ProbleMONAmatisch = als mona's een lastige situatie veroorzaken

Kom op, we maken er een compleet boek van!!

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_194058
Hier twee voor het woordenboek :

Mona-After Party : Het feest nadat Mona is vertrokken.
Mona-After Pil : De pil die je inneemt na een nachtje met Mona
Mona-stisch : De complete tegenhanger van fantastisch.

Beauty lies in the eye of the beholder.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 13:06:00 #20
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_194059
Die Bianca is zo vreselijk onzeker overzichzelf dat ze vooral moet weten wat anderen van haar vinden.
Gaat ze naar buiten schreeuwen wat vinden ze van ons? Tssss... ja je tatoo sucks ook!
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_194060
Het is absoluut geen MMMMMMMMMMMMM van Mona
Ik zou haar niet als toetje willen :-)
pi_194061
Wralf's haar sucks echt trouwens!!
En Dufne moet even een cursusje presenteren volgen inderdaad.

pi_194062
Ja, dus die Bianca doet wel alsof ze heel sterk is maar eigenlijk is ze super onzeker en ik zie haar al wel binnekort vertrekken, of weggestemd worden!
die Mona mag nog wel effe blijven.
is weer eens wat anders in groep die we al een beetje kennen.
Lukas http://www.cama.nl/BigBro
http://surf.to/BigBro

vrijdag 1 oktober 1999 @ 13:28:00 #24
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_194063
Die Bianca kan ook humeurig zijn omdat die Tatoo is gaan ontsteken.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

vrijdag 1 oktober 1999 @ 13:49:00 #25
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_194064
In aanvulling op de MONA lijst het volgende:

DeMONA = boze vrouwelijke toetjesgeest
MONAliet = zeer grote steen, geschikt voor het pletten van Amsterdams bartrienen
AmMONAliet = fossiel bartype
AmMONAhoela = Krijg Mona op bezoek! (verwensing)
AmMONAniak = reinigingsmiddel, nodig na het bezoek van lieden uit de Amsterdamse barscène

Keep it coming!!

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')