Verder krijg ik 4 x 'dit beeld is tijdelijk niet beschikbaar' te zien, wat een etterbakken toch! Dit moeten we toch live kunnen volgen op Internet? De komst van een nieuwe bewoonster, en wat ze nu allemaal bespreken?
Ik heb bewondering voor hoe Mona binnenkomt. Sowieso slim van haar om drank en borrelnootjes mee te nemen! Zagen jullie hoe onwijs onbeschoft de huidige bewoners haar koffertje doorspitten? Hallo zeg, nogal dom. En de manier waarop ze zich uitgedost hadden... ze hadden zeker niet in de gaten dat ze van TV al wist wie ze waren en hoe ze waren. Dus is er een reden om ineens als travestiet op de beeldbuis te komen?
Mona's voordeel is natuurlijk dat ze vreselijk veel informatie van buitenaf meeneemt. Daar is iedereen nieuwsgierig naar! Ze zullen wel helemaal bijgeluld worden. Hoe zit het dan met de regel 'geen contact met de buitenwereld'? (Overigens gooit dit roet in het eten voor de meeting; we kunnen ze nu niks meer wijsmaken over marsmannetjes of ontsnappingsroutes, want: Vraag het aan Mona! )
Ik heb zo het vermoeden dat Bianca en Mona elkaar nu al niet mogen. Bianca vond het helemaal niet leuk dat ze als 'humeurig' werd omschreven en Bart was jaloers op de fanclub van Ruud.
Trouwens, Rolfie zei iets over de huisregels 'dat het bij iedereen bekend is dat als er iemand vrijwillig vertrekt, er een vervanger komt'. En ik heb ook geen vraag van het publiek behandeld zien worden, dat beloofden ze toch op de site?
Kunnen ze die huisregels niet op het Internet plaatsen (of staan die er toevallig al? Ik kom hier veeel meer dan op de 'officiele' site, dus misschien heb ik iets gemist...)
Samengevat: de uitzending was bagger (herhaling na herhaling) maar de komst van Mona (die het volgens mij wel goed aanpakt) zal wel weer wat leven in de brouwerij brengen!
Maar ja WEL weer leuk discussiemateriaal
Smerige
problemen los je op door er geen probleem van te maken...
Met Tara in de studio...
Wat loopt die Bianca trouwens irritant te doen...Heb haar in het afgelopen uur al wel 10x horen vragen hoe ze op TV overkomt. (Stond ze nu weer te janken in de badkamer?)
De sfeer is wel goed zo te horen... 3 flessen wijn..
Overall judgement: Niet-boeiend!
Kom op, we maken er een compleet boek van!!
Mona-After Party : Het feest nadat Mona is vertrokken.
Mona-After Pil : De pil die je inneemt na een nachtje met Mona
Mona-stisch : De complete tegenhanger van fantastisch.
DeMONA = boze vrouwelijke toetjesgeest
MONAliet = zeer grote steen, geschikt voor het pletten van Amsterdams bartrienen
AmMONAliet = fossiel bartype
AmMONAhoela = Krijg Mona op bezoek! (verwensing)
AmMONAniak = reinigingsmiddel, nodig na het bezoek van lieden uit de Amsterdamse barscène
Keep it coming!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |