Euhm Delko dan? scheelt ook 20 jaar met Horatioquote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ryan... nee dank je! Is nog steeds beetje de opvolger van Speedle in mijn ogen! En ik vind hem nou ook niet zo "mijn" tiepe.. ik heb niks met hem!
neh speedle nr uno en dan Horatioquote:Op maandag 23 april 2007 19:10 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Euhm Delko dan? scheelt ook 20 jaar met Horatio
Tripp valt zeker helemaal afquote:Op maandag 23 april 2007 21:09 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neh speedle nr uno en dan HoratioEric ala seizoen 1/2 vind ik we tof.. dattie toch het netwat broekkie speelde en zo in dialoog met Speed!
Maar nu
![]()
maargoed ik ben seizoen 1, 2 (& 3) aanbidder
nee die is cool!quote:Op maandag 23 april 2007 21:27 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Tripp valt zeker helemaal af
Maar ik zei zelf dat ie beetje oud wasquote:Op maandag 23 april 2007 21:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Bespaar je de moeite.. als BC eenmaal H zegt.. dan kun je er maar beter vrede mee hebben
So?quote:Op maandag 23 april 2007 22:03 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Maar ik zei zelf dat ie beetje oud was
Goodmorning!quote:Op dinsdag 24 april 2007 08:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik val op oudere mannen maar dat vind ik net iets te ?
goede morgen btw!
Ja toch he.. fuck ik haal die mannetjes altijd door elkaar..quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:26 schreef BlueCurl het volgende:
H in an officer and a gentleman... daar issie nog jonger.. ja heb ondertussen wal wat films van hem gezien hooren NYPD Blue is ook een favo serie van me
daar speelde ie ook in
cooper = geluid btw
Jenkins.. Jessop.. potatoe tomatoquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:12 schreef BlueCurl het volgende:
jenkins??? die ken ik niet
aaron jessop = gedode agent.
johnny nixon = drug dealer
aaron peters = lab gast die toen zat te zaniken met drug van marisol
dan cooper = audio tech
nee jensen tyler! maar die is er ook ineens nie meerquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jenkins.. Jessop.. potatoe tomato![]()
Aaron Peters.. hmm ja.. irritant mannetje.. niet voor jou?
Bedoel je niet Tyler Jenson gespeeld door Brain Poth?quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:24 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee jensen tyler! maar die is er ook ineens nie meermaar die was wel tof
als je niet weet wie dat is ga je maar opzoeken ofzo
precies. die bedoelde ik. hij was ook wel tof. heb hem veel liever dan cooperquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Bedoel je niet Tyler Jenson gespeeld door Brain Poth?
vandaagquote:Op dinsdag 24 april 2007 12:48 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hier wat titels van de aankomende afleveringen!
Season 5, Episode 9: Going, Going, Gone
Season 5, Episode 10: Come as You Are
Season 5, Episode 11: Backstabbers
Season 5, Episode 12: Internal Affairs
Season 5, Episode 13: Throwing Heat
Season 5, Episode 14: No Man's Land
Season 5, Episode 15: Man Down
Season 5, Episode 16: Broken Home
Season 5, Episode 17: A Grizzly Murder
Season 5, Episode 18: Triple Threat
Season 5, Episode 19: Bloodline
Season 5, Episode 20: Rush
Season 5, Episode 21: Just Murdered
Original Air Date: 23 April 2007
Die laatste hebben de ONGEDULDIGEN! onder ons dus gisteren kunnen zien![]()
Jij kan t wetenquote:Op dinsdag 24 april 2007 13:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vandaagAmerika loopt wat uren achter op ons
daar 10 uur svonds is hier al de dag erna
quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik vond em vorige week ook niet echt super.. maar Jool! kom anders ff naar CSI: Miami (NL) Deel 15 voordat dadelijk er een nieuwe PeriPeerRadar af gaat![]()
![]()
I know. Ben niet onbekend op Fok.quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Welkom!!
Meet BlueCurl.. de opper CSI:MIAMI Junkie
oh sorry hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
I know. Ben niet onbekend op Fok.
Ze is ook fervent DIG-SC'er.
Of was. Of is. Whatever. [afbeelding]
Oh dat hoeft niet hoor, ik wou niet snauwen ofzoquote:
LOL!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh dat hoeft niet hoor, ik wou niet snauwen ofzo.
.
.
Leuk je site joh! Heb er net langer dan eigenlijk moet doorgebrachtquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:11 schreef BlueCurl het volgende:
Joolz! oi! ja zit nog steeds in de DIG SC
dank dank! jah die serie is nog leeg. heb nog geen zin erin gehad om de foto's ervan online te zettenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Leuk je site joh! Heb er net langer dan eigenlijk moet doorgebracht.
Van die freerunners zie ik geen foto's,.... wellicht effe aanpassen, dat was de serie waar ik erg benieuwd naar was!
Hoe gaat het nu dan met Kung Fu etc. nu je in buitenland verblijfT?!
Ik wist niet eens dat je weg was![]()
![]()
quote:
In het buitenlandquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:21 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Leuk je site joh! Heb er net langer dan eigenlijk moet doorgebracht.
Van die freerunners zie ik geen foto's,.... wellicht effe aanpassen, dat was de serie waar ik erg benieuwd naar was!
Hoe gaat het nu dan met Kung Fu etc. nu je in buitenland verblijfT?!
Ik wist niet eens dat je weg was![]()
![]()
oh.. ik ben goed!quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dank dank! jah die serie is nog leeg. heb nog geen zin erin gehad om de foto's ervan online te zetten
maar ik verblijf helemaal niet in het buitenland?
[..]
Oh noes. Hoe kom ik daar dan weer bijquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dank dank! jah die serie is nog leeg. heb nog geen zin erin gehad om de foto's ervan online te zetten
maar ik verblijf helemaal niet in het buitenland?
[..]
je verward me met devvie?quote:Op woensdag 25 april 2007 08:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oh noes. Hoe kom ik daar dan weer bij.
Nee er is nog geen preview op tv geweest.. ze zijn niet zo snel bij RTLquote:Op woensdag 25 april 2007 09:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je verward me met devvie?
volgende week de aflevering trouwens om weer ontopic te gerakenvond ik niet tof. dit omdat het een te "amerika" onderwerp heeft.... iemand toevaliig de review al gezien voordat ik weer ga spoileren
?
hmm toevallig dat je dat aanhaalt.. had ik gisteren ook!quote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Waar ik me wel over verbaas/soms erger, is het feit dat de heren en dames zoveel zelf doen/kunnen. Hun zijn altijd de eersten die een pand betreden ipv het swat team oid. En gisteren ook met H. die in een keer een scherpschutter blijkt te zijn. Het is soms een beetje te veel van dat alles. (het valt me trouwens bij CSI Las Vegas ook op, bij NY weet ik het niet omdat ik deze nooit zie).
Verder was het wel weer een spannende aflevering!
Van de week was er op Discovery een aflevering van true crimes stories (oid). Deze keer ging het over een moord die was gepleegd in het Miami Dade district was gepleegd. Was wel grappig om te zien hoe erg de serie niet aansluit bij de werkelijkheid.
ik heb die true crime storie denk ook al eens gezien...quote:Op woensdag 25 april 2007 14:25 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Waar ik me wel over verbaas/soms erger, is het feit dat de heren en dames zoveel zelf doen/kunnen. Hun zijn altijd de eersten die een pand betreden ipv het swat team oid. En gisteren ook met H. die in een keer een scherpschutter blijkt te zijn. Het is soms een beetje te veel van dat alles. (het valt me trouwens bij CSI Las Vegas ook op, bij NY weet ik het niet omdat ik deze nooit zie).
Verder was het wel weer een spannende aflevering!
Van de week was er op Discovery een aflevering van true crimes stories (oid). Deze keer ging het over een moord die was gepleegd in het Miami Dade district was gepleegd. Was wel grappig om te zien hoe erg de serie niet aansluit bij de werkelijkheid.
Mag ik me daar bij aansluitenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik heb die true crime storie denk ook al eens gezien...
ook eens op DC met een anatoom pathaloog die je volgde op een avonde dade disctrict
mjah miami staat ernu eenmaal om bekend dat ze te overdone zijn.. maar dat is miami nu eenmaal. daarom erger ik me er niet aanen kijk ik het juist!
Ik vind hem wel leuk, laten we zeggen een goede opvolger voor Speedle.quote:Op maandag 23 april 2007 18:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Ryan... nee dank je! Is nog steeds beetje de opvolger van Speedle in mijn ogen! En ik vind hem nou ook niet zo "mijn" tiepe.. ik heb niks met hem!
Ryanquote:Op woensdag 25 april 2007 15:29 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik vind hem wel leuk, laten we zeggen een goede opvolger voor Speedle.
Hoe ver moet je er voor om fietsen?quote:Op woensdag 25 april 2007 23:18 schreef BlueCurl het volgende:
Ryan is indd niet mijn tiepeom het maar even leuk te zeggen!
[afbeelding]
de straat die ik 6x per week passeerleuk he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
hmm nee idd.. -ook gelezen-quote:Op donderdag 26 april 2007 12:26 schreef BlueCurl het volgende:
ik snap de spoiler ook niet echt want er staat echt niks relavants in aan csi: miami???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |