PM me ff je email danquote:Op maandag 23 april 2007 12:27 schreef BlueCurl het volgende:
nee! edit je post even!
@CSI MIAMI voeg me even toe aan msn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.behalve 1 zijn het voor mij ook nog spoilers dus kan het wat mis hebben
[ Bericht 10% gewijzigd door BlueCurl op 23-04-2007 12:58:04 ]
quote:Op maandag 23 april 2007 12:37 schreef BlueCurl het volgende:
zo problem solved... kunnen we weer verder met csi: miami geblaat!
kan me nog herinneren dat ik dat nummer aan het begin te vaak luisterde... maar nu skip ik het liever. echt TEveel geluisterd!
spoilerS over einde seizoen 5Goed.. even een tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.behalve 1 zijn het voor mij ook nog spoilers dus kan het wat mis hebben
QUOTE HET BERICHT VAN BC NIET ANDERS KUN JE DE SPOILERS LEZEN!
Fijn.. dat wist ik dus niet![]()
maar wat wilde je origineel zeggenquote:Op maandag 23 april 2007 12:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Goed.. even een tip
QUOTE HET BERICHT VAN BC NIET ANDERS KUN JE DE SPOILERS LEZEN!
Fijn.. dat wist ik dus niet![]()
het is csi miami.. wanneer is het nu niet spannendquote:Op maandag 23 april 2007 13:07 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat als jij spoilers gaat posten het dus spannend gaat worden![]()
zodra ik eens alfevering (ook herhalingquote:Op maandag 23 april 2007 13:57 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik wil een bewegende lachende stralende Natalia
hmm.. 1 of 2 afleveringen terug.. mara weet zo niet precies welke.. shit!quote:Op maandag 23 april 2007 13:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zodra ik eens alfevering (ook herhalingkijk en het komt langs doe ik dat meteen
als je zelf scene weet uit je koppie dan kan ik het meteen doen
oooooohhhh nasty!!!quote:Op maandag 23 april 2007 14:21 schreef Marty het volgende:
Ok, ben weer terug van de lunch. Kon gelukkig nog net even m'n post editten voor ik weg ging.
Sorry, ik zal het nooit meer doen!
Ik dacht eigenlijk dat het niet zo'n groot probleem was, aangezien het alleen maar over de openings tune ging.
Nogmaals mijn excuses![]()
Het duurt nog wel even voor de spoilers van BC komen, maar ik krijg nu al zin om ze te gaan zien!
Ik kon me natuurlijk niet inhouden en moest de spoilers gewoon lezen![]()
thnx! Zal je de tip geven om die moeite te besparen.. heb volgens mij vrijwel al haar foto's alquote:Op maandag 23 april 2007 14:40 schreef Marty het volgende:
[..]
Ik heb nog twee pagina's voor je gevonden met mooie foto's van Natalia/Eva.
Ečn is in het Turks, maar het gaat om de plaatjes toch?![]()
Ečn
En twee
Eigenlijk kende ik Eva La Rue helemaal niet.. tot de eerste aflevering in CSI:MIAMI.. toen had ik echt zoiets van...quote:Op maandag 23 april 2007 14:46 schreef Marty het volgende:
Ok, ik was even aan het rondkijken en kwam ze toevallig tegen.
Ik had ook eigenlijk al half verwacht dat je ze wel zou hebben, als die-hard Natalia fan![]()
En Eva heeft Nederlandse voorouders. zie: http://www.imdb.com/name/nm0130191/bioquote:Op maandag 23 april 2007 14:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eigenlijk kende ik Eva La Rue helemaal niet.. tot de eerste aflevering in CSI:MIAMI.. toen had ik echt zoiets van...![]()
![]()
Eerst was Calleigh aantrekkelijk.. dat werd toen Yelina kwam minder.. en toen was het uiteindelijk toch Natalia.. of niet BC
En dat wist ik natuurlijk ookquote:Op maandag 23 april 2007 17:53 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
En Eva heeft Nederlandse voorouders. zie: http://www.imdb.com/name/nm0130191/bio
jups.. en wat is nu mijn history?quote:Op maandag 23 april 2007 14:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eigenlijk kende ik Eva La Rue helemaal niet.. tot de eerste aflevering in CSI:MIAMI.. toen had ik echt zoiets van...![]()
![]()
Eerst was Calleigh aantrekkelijk.. dat werd toen Yelina kwam minder.. en toen was het uiteindelijk toch Natalia.. of niet BC
Ga dan voor Mr Wolfe.... Hij ziet je steeds beter staanquote:Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jups.. en wat is nu mijn history?
speedle --> speedle dood--> dan maar horatio!
maar die is wel beetje oud hoorben pas 22!
Ryan... nee dank je! Is nog steeds beetje de opvolger van Speedle in mijn ogen! En ik vind hem nou ook niet zo "mijn" tiepe.. ik heb niks met hem!quote:Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ga dan voor Mr Wolfe.... Hij ziet je steeds beter staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |