Ik lag vanmiddag lekker van de zon te genieten... was speltechnisch ook geweldigquote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb speltechnisch gezien best genoten van de reportage vanmiddag..![]()
Hij kijkt in de spiegel als hij naar Jaap kijkt.quote:Op zondag 22 april 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Volgens Huub siddert Eric voor Jaap en Nicolaas. Sterker nog, het hele huis siddert voor Jaap.
Huub overdrijft een beetje.
Huub is simpel kijkt ook naar de pageviews en denkt niet dit zou wel eens gesaboteerd kunnen zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 23:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij vindt het ook knap zoals Jaap internet bespeelt.
Ook zo leuk voor hem dat ie zelf in schaduw ook op bijne elke foto staat.quote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef Marelle het volgende:
Brian voelt zich helemaal TOPfotograaf, alweer iets wat ie aan z'n CV kan toevoegen![]()
Mijn f5 toets bleef vanmiddag hangen.quote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub is simpel kijkt ook naar de pageviews en denkt niet dit zou wel eens gesaboteerd kunnen zijn.
Tja zo voorspelbaarquote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef Kinga het volgende:
Kijk eens aan... verhaallijn Huub en Jaap sluiten een pact wordt toch doorgezet.....et voila, Japio krijgt zijn bruiloft...
Ik scoorde niet echt toen ik vroeg of ze die extensions zelf had geplaatst!quote:Op zondag 22 april 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik speur naar extensions bij bepaalde haardossen![]()
Mij maakt het niet zoveel uit of Jaap blijft of gaat. Ik zou Brians gezicht wel eens willen zien als hij eruit gestemd zou wordenquote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Huub is simpel kijkt ook naar de pageviews en denkt niet dit zou wel eens gesaboteerd kunnen zijn.
Jaap gaat er dus niet meer uit, Huub houdt hem erin.
Ach ja, nu denkt huub dat hij slim is en gaat Jaap steunen. Leuk dan krijgen we dus echt het toppunt van kinderachtigheid.quote:Op zondag 22 april 2007 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mijn f5 toets bleef vanmiddag hangen.
Dat heb ik maar een paar uur zo gelaten.
Top-gitaristquote:Op zondag 22 april 2007 23:35 schreef Marelle het volgende:
Brian voelt zich helemaal TOPfotograaf, alweer iets wat ie aan z'n CV kan toevoegen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |