er zijn meisjes met dubbel D in de zaal van LF was ode aan haarquote:Op zondag 22 april 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Melissa kent ONTZETTEND VEEL mensen... zoals Daniella van Beauty and the Nerd... en ze heeft naast Gert-Jan Smits gestaan, en Lange Frans...
Ontslagen... daarintegen was Saffra vadaag in da house en grote kans dat ze deze week nog een keer komt....quote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Offtopic: Weet iemand of Lieke nu officieel ontslagen is, of komt ze morgen gewoon weer?
Wow, ik ben onder de indruk.quote:Op zondag 22 april 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Melissa kent ONTZETTEND VEEL mensen... zoals Daniella van Beauty and the Nerd... en ze heeft naast Gert-Jan Smits gestaan, en Lange Frans...
Huub is in staat om haar de indruk te geven dat... Snap je?quote:Op zondag 22 april 2007 23:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, maar Amanda vindt het wel heel belangrijk hoe iemand over haar voelt.
Saffra heeft toch geweigerd de fitness op te ruimen ????quote:Op zondag 22 april 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ontslagen... daarintegen was Saffra vadaag in da house en grote kans dat ze deze week nog een keer komt....![]()
Ben benieuwd of ze ook klokslag 12 uur weg moet net als Mitch.quote:Op zondag 22 april 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 4 minuten, en dan zit de werktijd van Melissa er alweer op.
Jaap wou d'r toch inhuren deze week?quote:Op zondag 22 april 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Saffra heeft toch geweigerd de fitness op te ruimen ????
quote:Op zondag 22 april 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Als de redactie hoort dat Braaajen onder tegen de tafel zit te bonken mag ze langer blijven.quote:Op zondag 22 april 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze ook klokslag 12 uur weg moet net als Mitch.
Is die fitness nog steeds zo'n teringzooi dan?quote:Op zondag 22 april 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Who the fuck is Gert-Jan Smits nou weer?quote:Op zondag 22 april 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Of zo? Idols.quote:Op maandag 23 april 2007 00:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Who the fuck is Gert-Jan Smits nou weer?
Ja en de keuken inmiddels ook, Jaap zocht schoensmeer.quote:Op maandag 23 april 2007 00:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is die fitness nog steeds zo'n teringzooi dan?![]()
Denk dat ie plaatjes van Katrien uit de Donald Duck al geil vindt want wat is die nou gewend...quote:Op maandag 23 april 2007 00:01 schreef ruby het volgende:
Jaap vindt de foto's heel geil.
Waarschijnlijk moet dat Henk-Jan Smits zijn ofzo.quote:Op maandag 23 april 2007 00:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Who the fuck is Gert-Jan Smits nou weer?
't is trekken aan een dood paard.... Brian heeft Jaap en Natsia als backup... Het enige voordeel voor Huub is dat ie een keer kan neuken... lijkt mij.quote:Op maandag 23 april 2007 00:00 schreef Clank het volgende:
Straks heeft Huub eindelijk Amanda zo ver dat ze Brian laat vallen en is Brian helemaal blij omdat hij inmiddels Melisa bewerkstelligt heeft.
Inderdaad, ik zit te slapenquote:Op maandag 23 april 2007 00:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet dat Henk-Jan Smits zijn ofzo.
Gert-Jan zegt mij namelijk niets.
Oh, Henk-Jan Smits, ik dacht ook al, welke nieuwe eendagsvlieg ken ik nou weer niet uit de wondere wereld van de showbizz.quote:
Dus er wordt gemeten met 2 maten.quote:Op maandag 23 april 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
In de gouden kooi tijdzonde is het trouwens 13 over 12 trouwens.
Er loopt in het huis bijna geen enkele klok goed.quote:Op maandag 23 april 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
In de gouden kooi tijdzone is het trouwens 13 over 12 trouwens.
De zuurgraad van het progamma?quote:Op maandag 23 april 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Redactie wil niet dat er over PH wordt gesproken...is niet van Tien
Blijft de vraag of Jaap de naam nou verkeerd zei of dat ik 'm zelf molesteerde.quote:Op maandag 23 april 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, Henk-Jan Smits, ik dacht ook al, welke nieuwe eendagsvlieg ken ik nou weer niet uit de wondere wereld van de showbizz.![]()
Tuurlijk, ze was ook een half uur te vroeg. Zie het nog niet gebeuren dat ze Mitch dat laten doen half uur te vroeg en te laat weg.quote:
Dat beweerde Melissa, maar de site werd niet weggeklikt.quote:Op maandag 23 april 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Redactie wil niet dat er over PH wordt gesproken...is niet van Tien
Dat heb ik idd net gezien, maar dat was maar 1 kastje. Beetje slapjes van Jaap.quote:Op maandag 23 april 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en de keuken inmiddels ook, Jaap zocht schoensmeer.
Als ik zo terug heb gelezen ergggggggg weinig hersens id.quote:Op maandag 23 april 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze was ook een half uur te vroeg. Zie het nog niet gebeuren dat ze Mitch dat laten doen half uur te vroeg en te laat weg.
Het voordeel van grote tieten en weinig hersens denk ik zo.
Dan weet ik wie ze bedoeltquote:Op maandag 23 april 2007 00:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet dat Henk-Jan Smits zijn ofzo.
Gert-Jan zegt mij namelijk niets.
Ik heb me laten vertellen dat dat expres is. Omdat ze dan nog een beetje kunnen manipuleren. Met de tijd.quote:Op maandag 23 april 2007 00:04 schreef akveor het volgende:
Er loopt in het huis bijna geen enkele klok goed.
In het geval van Jaap durf ik daar rustig Jaap de schuld van te gevenquote:Op maandag 23 april 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijft de vraag of Jaap de naam nou verkeerd zei of dat ik 'm zelf molesteerde.
Welnee... Is gewoon zo'n type dat zichzelf graag ziet, ongeacht met wie en waar (nu op de computer).quote:Op maandag 23 april 2007 00:06 schreef akveor het volgende:
Melissa zal zich toch niet zover verlagen en bij Brian in bed belanden... ze heeft een kind... daar geloof ik niks van.
Huub gebruikt Amanda om Brian te pesten (hij heeft zojuist tegen Sylvia uitgesproken dat hij haar alleen maar aan het playen is en absoluut niet verliefd is). Hij heeft dit een tijd geleden ook al een paar keer uitgesproken en hij zet zijn plan dus hard voort.quote:Op zondag 22 april 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Huub ligt weer "verliefd" te doen bij Amanda.
Vies gefrustreerd klein kind met grootheidswaanzin kind die Japio.quote:Op maandag 23 april 2007 00:08 schreef ruby het volgende:
Melissa mag niet de jacuzzi in.
Jaap maakt de grap: "ze zijn niet groot genoeg, hehehehehehe"
En Brian gebruikt haar niet?quote:Op maandag 23 april 2007 00:08 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub gebruikt Amanda om Brian te pesten (hij heeft zojuist tegen Sylvia uitgesproken dat hij haar alleen maar aan het playen is en absoluut niet verliefd is). Hij heeft dit een tijd geleden ook al een paar keer uitgesproken en hij zet zijn plan dus hard voort.
Wat me ook verbaasd is dat Sylvia meewerkt aan dit plan door manipulerende gesprekken met Amanda te voeren en de informatie door te spelen naar Huub. Ze wordt echt steeds valser.... Maar snapt Huub dan niet dat hij Amanda hier harder mee kwetst als het uitkomt dan Brian. Ze gaat zich echt genaaid voelen, en dan niet door Brian!! Hopelijk komt Amanda erachter dat ze gebruikt wordt door Huub want ondanks dat ik het dom vind dat ze voor zijn gladde praatjes valt bedoeld ze het uiteindelijk alleen maar goed.
En Brian is echt stapelgek op haarquote:Op maandag 23 april 2007 00:08 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub gebruikt Amanda om Brian te pesten (hij heeft zojuist tegen Sylvia uitgesproken dat hij haar alleen maar aan het playen is en absoluut niet verliefd is). Hij heeft dit een tijd geleden ook al een paar keer uitgesproken en hij zet zijn plan dus hard voort.
Wat me ook verbaasd is dat Sylvia meewerkt aan dit plan door manipulerende gesprekken met Amanda te voeren en de informatie door te spelen naar Huub. Ze wordt echt steeds valser.... Maar snapt Huub dan niet dat hij Amanda hier harder mee kwetst als het uitkomt dan Brian. Ze gaat zich echt genaaid voelen, en dan niet door Brian!! Hopelijk komt Amanda erachter dat ze gebruikt wordt door Huub want ondanks dat ik het dom vind dat ze voor zijn gladde praatjes valt bedoeld ze het uiteindelijk alleen maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |