Al die foto's zijn blauw... wordt nog een flinke kleurcorrectie... als PS of PSP tenminste op het systeem staan.quote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Frasier het volgende:
Wat is die Brain een eersteklas loser zeg
Oh wat erg, ik heb dat als ik iemand door dr haar zie strijken dan denk ik nee he zo'n amandaquote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
[..]
In de scene die Huub en Amanda speelde voor acteerlessen, kwam er een regel in voor .... "Gewoon..... voel me rot" ..
Dus elke keer als zij GEWOON zegt, denk ik ; Ik voel me rot, hoezo, tis je verjaardag" ....Huub net dus ook.
Ik heb speltechnisch gezien best genoten van de reportage vanmiddag..quote:Op zondag 22 april 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft ie vooral onthouden dat ie niet tegen de zon in moet fotograferen![]()
Ik speur naar extensions bij bepaalde haardossenquote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik heb dat als ik iemand door dr haar zie strijken dan denk ik nee he zo'n amanda![]()
Dan is Huub nog gestoorder.quote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
Jaap is op het moment de slimste en sterkste speler volgens Huub. Hij vindt hem niet gestoord.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef demins het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik hier geen touw aan vast kan knopen?
quote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
[..]
In de scene die Huub en Amanda speelde voor acteerlessen, kwam er een regel in voor .... "Gewoon..... voel me rot" ..
Dus elke keer als zij GEWOON zegt, denk ik ; Ik voel me rot, hoezo, tis je verjaardag" ....Huub net dus ook.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik heb dat als ik iemand door dr haar zie strijken dan denk ik nee he zo'n amanda![]()
Ben je geil of wil je een koekjequote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb speltechnisch gezien best genoten van de reportage vanmiddag..![]()
1 juli zijn ze weer thuisquote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef r3gi3boy het volgende:
sylvia: we zitten hiernog een paar maanden.
een paar maanden nog maar?
Zo nu en dan zeg ik tegen mn vriend: Ik zat er zelf naast!!!!!quote:Op zondag 22 april 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik speur naar extensions bij bepaalde haardossen![]()
Zolas gewoonlijkquote:Op zondag 22 april 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Volgens Huub siddert Eric voor Jaap en Nicolaas. Sterker nog, het hele huis siddert voor Jaap.
Huub overdrijft een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |