Eric bang voor Nicolaas? Hij geilt op Nicolaas.quote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
Het is eigenlijk best wel grappig. Eric is bang voor Nicolaas en deelt met die man het bed.... geweldig. En ik ben zo blij dat Huub weer naast Sylvia slaapt.
Arme Amandaquote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft gezegd dat het met Mitch liefde op het eerste gezicht was![]()
Oh jee....quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft gezegd dat het met Mitch liefde op het eerste gezicht was![]()
Dumb en Dumberquote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Ik vind Brian en Melissa wel een leuk stel als ik ze zo samen zie...
het past wel bij elkaar...![]()
Ze kan met haar lengte makkelijk DD hebben het is alleen jammer dat ze er een beetje laag ingehangen zijnquote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef ruby het volgende:
[..]
En wat dan nog. Ze zijn gewoon te groot voor haar lichaam.
Dumb and Dumber?quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Ik vind Brian en Melissa wel een leuk stel als ik ze zo samen zie...
het past wel bij elkaar...![]()
Ik heb er zelf ook moeite mee maar ik kan gewoon geen beter woord bedenken. Hij vond zichzelf een relnicht... maar ik vind ie dat doet op een zielige zeikerige manier... dus sorry.quote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef Marelle het volgende:
[..]
aan het woord pisnicht zal ik nooit kunnen wennen, vind ik zo![]()
sylvia is vreselijk vals, ze heeft alleen altijd de rol gespeeld van het beschaafde lieve meisje, maar zal me niets verbazen als zij uiteindelijk de ergste is van het hele huisquote:
Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet meer onderdrukken: is er een speciale reden dat je Jaap steevast Joop noemt?quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef kissa het volgende:
Ik heb een hekel aan Palmamaar ik verheug me al op haar reactie als ze morgenochtend het huis betreedt en de puinhopen ziet die Joop bewerkstelligd heeft
![]()
Nee hij biedt z'n reet aan de sterkste... je ziet dat wel meer in gevangenschap in ruil voor bescherming...quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Eric bang voor Nicolaas? Hij geilt op Nicolaas.
voor mensen die daaraan nog twijfelen kijk even het filmpje waar ze tekeer gaat tegen Jaapquote:Op zondag 22 april 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sylvia is vreselijk vals, ze heeft alleen altijd de rol gespeeld van het beschaafde lieve meisje, maar zal me niets verbazen als zij uiteindelijk de ergste is van het hele huis
Ze is gewoon pissig, het ergste wat ze zegt is klerelijer geloof ik?quote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
voor mensen die daaraan nog twijfelen kijk even het filmpje waar ze tekeer gaat tegen Huub![]()
Hij zal wel aan zn log over Sylvia werkenquote:Op zondag 22 april 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanwaar die plotselinge interrese van Jaap voor de cupmaat van Syl, waarnaar hij vraagt an Melissa.![]()
Hoezo "speelt" ze dit samen met Huub dan? Huub vertelt het haar gewoon.quote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub is aan het opscheppen tegen Sylvia dat hij Amanda geplayed heeft. Hij zegt dat hij absoluut niet verliefd op haar is. Wauw, Sylvia speelt het spel dus samen met Huub. Ze wordt steeds valser..........
quote:Op zondag 22 april 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Top-gitarist
Top-zanger
Top-fotograaf
Top-uit de nek luller
Top-konijn
Ik wacht op Top-opzouter![]()
O ja, ook nog Top-dichter.
Huub heeft geen keuze , hij moet met Jaap dat is duidelijk steeds als hij van achter komt dan slaat hij om...quote:Op zondag 22 april 2007 23:43 schreef Clank het volgende:
Geen idee wat dat pact tussen Jaap en Huub moet gaan worden. Meestal haalt Huub het beste in mensen naar boven, maar bij Jaap kan ik me er weinig bij voorstellen.
Ben wel blij dat Huub en Sylvia weer zo close zijn.
Zal hij wel nodig hebben voor zijn weblogquote:Op zondag 22 april 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanwaar die plotselinge interrese van Jaap voor de cupmaat van Syl, waarnaar hij vraagt an Melissa.![]()
Welk flimpje?quote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef Sporti het volgende:
voor mensen die daaraan nog twijfelen kijk even het filmpje waar ze tekeer gaat tegen Jaap![]()
Hij zat al kwijlend naar Nicolaas te kijken vanaf het moment dat Nicolaas binnenkwam.quote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hij biedt z'n reet aan de sterkste... je ziet dat wel meer in gevangenschap in ruil voor bescherming...
stoor de tortelduifjes nou niet!quote:Op zondag 22 april 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Redactie! ik hoor niks !! Hij ligt op zn zender.
In mijn ogen B en daar is niks mis mee.quote:Op zondag 22 april 2007 23:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Zal hij wel nodig hebben voor zijn weblog![]()
Op het plasmascherm in het kantoor, nu ff zetten Brian naar de slaapkamer. Dan wordt hij toch Parraquote:
Ik hoor een hartslag.quote:Op zondag 22 april 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Redactie! ik hoor niks !! Hij ligt op zn zender.
Is voor Amanda niet echt belangrijk. Als ze maar kan neuken (linksom of rechtsom)quote:Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef Clank het volgende:
Huub moet trouwens weten dat zijn gespeelde verliefdheid voor Amanda binnen no time uitkomt. 'k Snap daarom ook niet zo goed waarom hij het zo speelt.
ontslagenquote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Offtopic: Weet iemand of Lieke nu officieel ontslagen is, of komt ze morgen gewoon weer?
Volgens mij heeft ze gewoon ontslag op staande voet gekregen, dus lijkt me sterk dat ze er morgen weer is.quote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Offtopic: Weet iemand of Lieke nu officieel ontslagen is, of komt ze morgen gewoon weer?
Nee, maar Amanda vindt het wel heel belangrijk hoe iemand over haar voelt.quote:Op zondag 22 april 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is voor Amanda niet echt belangrijk. Als ze maar kan neuken (linksom of rechtsom)![]()
Alles méér dan A is ballast!quote:Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In mijn ogen B en daar is niks mis mee.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |