Wát boeit het?quote:Op zondag 22 april 2007 23:19 schreef r3gi3boy het volgende:
natasia: doeesss hoe laat is het?
brian: bijna half twaalf.
natasia: maar hoe laat precies?
brian: twintig over elf
omfg? tien voor half twaalf is te moeilijk om uit te spreken?
wat een totale onzin is dit, hahahquote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert tegen Amanda:Vanaf de eerste keer dat ik je zag tijdens het etentje met Kerst heb ik ervoor willen zorgen dat ik niet verliefd op je zou worden
Amanda gelooft dat want die denkt dat ze voor alle mannen onweerstaanbaar isquote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef ruby het volgende:
Huub doet weer alsof ie verliefd is op Amanda?
Zooo overtuigend ook.![]()
Dat wordt feest morgen met Palmaquote:Op zondag 22 april 2007 23:15 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Graag gedaan..![]()
Jaap haalt weer een kastje overhoop...en ruimt het niet op![]()
Ik vind het niet om aan te horenquote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat niet een verbastering van het toneelstuk? Hij staat nu weer regels op te zeggen.
Heeft nou niemand door dat het (verbasterde) regels uit de scene waren die ze opzeiden?quote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda gelooft dat want die denkt dat ze voor alle mannen onweerstaanbaar is![]()
Het is me eerder opgevallen dat Huub in dit soort situaties films citeert of filmtaal spreekt.quote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat niet een verbastering van het toneelstuk? Hij staat nu weer regels op te zeggen.
Je kent me tochquote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Speltechnisch is het spel niet meer te volgen dus dit is een knappe conclusie...![]()
Ja want met die weelderige haardos maakt ze mannen gek.quote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda gelooft dat want die denkt dat ze voor alle mannen onweerstaanbaar is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |