Dit kwam omdat zij dat "Gewoon" zei zoals ze in die scene ook "gewoon" zegt.... ik heb dan ook altijd dat zinnetje in mn hoofd.quote:Op zondag 22 april 2007 23:22 schreef demins het volgende:
[..]
Het is me eerder opgevallen dat Huub in dit soort situaties films citeert of filmtaal spreekt.![]()
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 22 april 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft nou niemand door dat het (verbasterde) regels uit de scene waren die ze opzeiden?![]()
mitch is niet zo dol op haarquote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Amanda gelooft dat want die denkt dat ze voor alle mannen onweerstaanbaar is![]()
quote:Op zondag 22 april 2007 23:20 schreef Peter6000 het volgende:
Een werkelijk walgelijke opmerking van Eric, dat Jaap met 10.000 euro een nieuwe Cora had kunnen kopen.
Eric snapt echt niets van uit cognitie voortkomende verbondenheid.
Nee, ik heb dat toen niet zo gevolgd dus herkende het niet.quote:Op zondag 22 april 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Heeft nou niemand door dat het (verbasterde) regels uit de scene waren die ze opzeiden?![]()
Wees blij dat het niet echt wasquote:Op zondag 22 april 2007 23:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat toen niet zo gevolgd dus herkende het niet.
Hetgeen wat hij zei over haar komst tijdens Kerst had geen betrekking op hun toneelstuk en de regels van die scene kent iedereen nu ook wel uit zijn/haar hoofdquote:Op zondag 22 april 2007 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik hier geen touw aan vast kan knopen?quote:Op zondag 22 april 2007 23:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Dit kwam omdat zij dat "Gewoon" zei zoals ze in die scene ook "gewoon" zegt.... ik heb dan ook altijd dat zinnetje in mn hoofd.
Dan heeft ie vooral onthouden dat ie niet tegen de zon in moet fotograferenquote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef the_undertaker het volgende:
Wat een topfotograaf die Brian... Op elke foto staat hijzelf als schuduwbeeld met de camera![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is heel gewoon.quote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef demins het volgende:
[..]
Vind je het heel erg als ik hier geen touw aan vast kan knopen?
Ik hoop dat zij hem een trap onder zijn zak geeft als hij pogingen gaat doen om haar te neuken. Kost haar geen tien ruggen, levert wel een hoop publiciteit (en populariteit).quote:
Het klonk mij al zo triest in de oren dat ik dacht dát gelooft zelfs Amanda nietquote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet echt wasMooi dat ze niet te lang meer mogen pokeren trouwens.
In de scene die Huub en Amanda speelde voor acteerlessen, kwam er een regel in voor .... "Gewoon..... voel me rot" ..quote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef demins het volgende:
[..]
Al die foto's zijn blauw... wordt nog een flinke kleurcorrectie... als PS of PSP tenminste op het systeem staan.quote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Frasier het volgende:
Wat is die Brain een eersteklas loser zeg
Oh wat erg, ik heb dat als ik iemand door dr haar zie strijken dan denk ik nee he zo'n amandaquote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
[..]
In de scene die Huub en Amanda speelde voor acteerlessen, kwam er een regel in voor .... "Gewoon..... voel me rot" ..
Dus elke keer als zij GEWOON zegt, denk ik ; Ik voel me rot, hoezo, tis je verjaardag" ....Huub net dus ook.
Ik heb speltechnisch gezien best genoten van de reportage vanmiddag..quote:Op zondag 22 april 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan heeft ie vooral onthouden dat ie niet tegen de zon in moet fotograferen![]()
Ik speur naar extensions bij bepaalde haardossenquote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik heb dat als ik iemand door dr haar zie strijken dan denk ik nee he zo'n amanda![]()
Dan is Huub nog gestoorder.quote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Disana het volgende:
Jaap is op het moment de slimste en sterkste speler volgens Huub. Hij vindt hem niet gestoord.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:26 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2007 23:28 schreef Liess het volgende:
[..]
In de scene die Huub en Amanda speelde voor acteerlessen, kwam er een regel in voor .... "Gewoon..... voel me rot" ..
Dus elke keer als zij GEWOON zegt, denk ik ; Ik voel me rot, hoezo, tis je verjaardag" ....Huub net dus ook.
quote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oh wat erg, ik heb dat als ik iemand door dr haar zie strijken dan denk ik nee he zo'n amanda![]()
Ben je geil of wil je een koekjequote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik heb speltechnisch gezien best genoten van de reportage vanmiddag..![]()
1 juli zijn ze weer thuisquote:Op zondag 22 april 2007 23:31 schreef r3gi3boy het volgende:
sylvia: we zitten hiernog een paar maanden.
een paar maanden nog maar?
Zo nu en dan zeg ik tegen mn vriend: Ik zat er zelf naast!!!!!quote:Op zondag 22 april 2007 23:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik speur naar extensions bij bepaalde haardossen![]()
Zolas gewoonlijkquote:Op zondag 22 april 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
Volgens Huub siddert Eric voor Jaap en Nicolaas. Sterker nog, het hele huis siddert voor Jaap.
Huub overdrijft een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |