Ze heeft vannacht een halve 'sessie' in bed met Brian gehad, dus ze wil erg graag of nog nietquote:Op zondag 22 april 2007 23:15 schreef Liess het volgende:
FUCK, KUT JAAP... Laat die 2 met rust!
Das gewoon speltechnischquote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Marrije het volgende:
Wat is Huub aan het bazelen over 'dat het geen zin meer had het verliefde gevoel voor Amanda tegen te houden'.
Bel even met Peter R. de Vries, die weet er nog een hoop te liggen in diverse kalibers.quote:Op zondag 22 april 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb echt visioenen met mitrailleurs.![]()
HIj kan het mooi zeggen... maar ik snap niet dat een vrouw erin trapt als het uit zijn mond komt....quote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert tegen Amanda:Vanaf de eerste keer dat ik je zag tijdens het etentje met Kerst heb ik ervoor willen zorgen dat ik niet verliefd op je zou worden
Oh, was jíj dat!quote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Kinga het volgende:
Amanda is zó dom.
Ik word altijd onpasselijk van die gasten die van die cliche zeik dingen vertellen tegen me.
Dit meent hij niet echt... spelen ze samen nu een spel? Of liegt hij Amanda voor.. is niet de manier waarop Huub het spel normaal speelt.quote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hupert tegen Amanda:Vanaf de eerste keer dat ik je zag tijdens het etentje met Kerst heb ik ervoor willen zorgen dat ik niet verliefd op je zou worden
Is dat niet een verbastering van het toneelstuk? Hij staat nu weer regels op te zeggen.quote:Op zondag 22 april 2007 23:18 schreef Marrije het volgende:
Wat is Huub aan het bazelen over 'dat het geen zin meer had het verliefde gevoel voor Amanda tegen te houden'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |