Eric bang voor Nicolaas? Hij geilt op Nicolaas.quote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef akveor het volgende:
Het is eigenlijk best wel grappig. Eric is bang voor Nicolaas en deelt met die man het bed.... geweldig. En ik ben zo blij dat Huub weer naast Sylvia slaapt.
Arme Amandaquote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft gezegd dat het met Mitch liefde op het eerste gezicht was![]()
Oh jee....quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef mootie het volgende:
Amanda heeft gezegd dat het met Mitch liefde op het eerste gezicht was![]()
Dumb en Dumberquote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Ik vind Brian en Melissa wel een leuk stel als ik ze zo samen zie...
het past wel bij elkaar...![]()
Ze kan met haar lengte makkelijk DD hebben het is alleen jammer dat ze er een beetje laag ingehangen zijnquote:Op zondag 22 april 2007 23:40 schreef ruby het volgende:
[..]
En wat dan nog. Ze zijn gewoon te groot voor haar lichaam.
Dumb and Dumber?quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Ik vind Brian en Melissa wel een leuk stel als ik ze zo samen zie...
het past wel bij elkaar...![]()
Ik heb er zelf ook moeite mee maar ik kan gewoon geen beter woord bedenken. Hij vond zichzelf een relnicht... maar ik vind ie dat doet op een zielige zeikerige manier... dus sorry.quote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef Marelle het volgende:
[..]
aan het woord pisnicht zal ik nooit kunnen wennen, vind ik zo![]()
sylvia is vreselijk vals, ze heeft alleen altijd de rol gespeeld van het beschaafde lieve meisje, maar zal me niets verbazen als zij uiteindelijk de ergste is van het hele huisquote:
Ik kan mijn nieuwsgierigheid niet meer onderdrukken: is er een speciale reden dat je Jaap steevast Joop noemt?quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef kissa het volgende:
Ik heb een hekel aan Palmamaar ik verheug me al op haar reactie als ze morgenochtend het huis betreedt en de puinhopen ziet die Joop bewerkstelligd heeft
![]()
Nee hij biedt z'n reet aan de sterkste... je ziet dat wel meer in gevangenschap in ruil voor bescherming...quote:Op zondag 22 april 2007 23:44 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Eric bang voor Nicolaas? Hij geilt op Nicolaas.
voor mensen die daaraan nog twijfelen kijk even het filmpje waar ze tekeer gaat tegen Jaapquote:Op zondag 22 april 2007 23:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sylvia is vreselijk vals, ze heeft alleen altijd de rol gespeeld van het beschaafde lieve meisje, maar zal me niets verbazen als zij uiteindelijk de ergste is van het hele huis
Ze is gewoon pissig, het ergste wat ze zegt is klerelijer geloof ik?quote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef Sporti het volgende:
[..]
voor mensen die daaraan nog twijfelen kijk even het filmpje waar ze tekeer gaat tegen Huub![]()
Hij zal wel aan zn log over Sylvia werkenquote:Op zondag 22 april 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanwaar die plotselinge interrese van Jaap voor de cupmaat van Syl, waarnaar hij vraagt an Melissa.![]()
Hoezo "speelt" ze dit samen met Huub dan? Huub vertelt het haar gewoon.quote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef _-inge-_ het volgende:
Huub is aan het opscheppen tegen Sylvia dat hij Amanda geplayed heeft. Hij zegt dat hij absoluut niet verliefd op haar is. Wauw, Sylvia speelt het spel dus samen met Huub. Ze wordt steeds valser..........
quote:Op zondag 22 april 2007 23:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Top-gitarist
Top-zanger
Top-fotograaf
Top-uit de nek luller
Top-konijn
Ik wacht op Top-opzouter![]()
O ja, ook nog Top-dichter.
Huub heeft geen keuze , hij moet met Jaap dat is duidelijk steeds als hij van achter komt dan slaat hij om...quote:Op zondag 22 april 2007 23:43 schreef Clank het volgende:
Geen idee wat dat pact tussen Jaap en Huub moet gaan worden. Meestal haalt Huub het beste in mensen naar boven, maar bij Jaap kan ik me er weinig bij voorstellen.
Ben wel blij dat Huub en Sylvia weer zo close zijn.
Zal hij wel nodig hebben voor zijn weblogquote:Op zondag 22 april 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanwaar die plotselinge interrese van Jaap voor de cupmaat van Syl, waarnaar hij vraagt an Melissa.![]()
Welk flimpje?quote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef Sporti het volgende:
voor mensen die daaraan nog twijfelen kijk even het filmpje waar ze tekeer gaat tegen Jaap![]()
Hij zat al kwijlend naar Nicolaas te kijken vanaf het moment dat Nicolaas binnenkwam.quote:Op zondag 22 april 2007 23:47 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hij biedt z'n reet aan de sterkste... je ziet dat wel meer in gevangenschap in ruil voor bescherming...
stoor de tortelduifjes nou niet!quote:Op zondag 22 april 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Redactie! ik hoor niks !! Hij ligt op zn zender.
In mijn ogen B en daar is niks mis mee.quote:Op zondag 22 april 2007 23:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Zal hij wel nodig hebben voor zijn weblog![]()
Op het plasmascherm in het kantoor, nu ff zetten Brian naar de slaapkamer. Dan wordt hij toch Parraquote:
Ik hoor een hartslag.quote:Op zondag 22 april 2007 23:50 schreef Liess het volgende:
[afbeelding]
Redactie! ik hoor niks !! Hij ligt op zn zender.
Is voor Amanda niet echt belangrijk. Als ze maar kan neuken (linksom of rechtsom)quote:Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef Clank het volgende:
Huub moet trouwens weten dat zijn gespeelde verliefdheid voor Amanda binnen no time uitkomt. 'k Snap daarom ook niet zo goed waarom hij het zo speelt.
ontslagenquote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Offtopic: Weet iemand of Lieke nu officieel ontslagen is, of komt ze morgen gewoon weer?
Volgens mij heeft ze gewoon ontslag op staande voet gekregen, dus lijkt me sterk dat ze er morgen weer is.quote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Offtopic: Weet iemand of Lieke nu officieel ontslagen is, of komt ze morgen gewoon weer?
Nee, maar Amanda vindt het wel heel belangrijk hoe iemand over haar voelt.quote:Op zondag 22 april 2007 23:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is voor Amanda niet echt belangrijk. Als ze maar kan neuken (linksom of rechtsom)![]()
Alles méér dan A is ballast!quote:Op zondag 22 april 2007 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
In mijn ogen B en daar is niks mis mee.![]()
er zijn meisjes met dubbel D in de zaal van LF was ode aan haarquote:Op zondag 22 april 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Melissa kent ONTZETTEND VEEL mensen... zoals Daniella van Beauty and the Nerd... en ze heeft naast Gert-Jan Smits gestaan, en Lange Frans...
Ontslagen... daarintegen was Saffra vadaag in da house en grote kans dat ze deze week nog een keer komt....quote:Op zondag 22 april 2007 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Wow, ik ben onder de indruk.quote:Op zondag 22 april 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Melissa kent ONTZETTEND VEEL mensen... zoals Daniella van Beauty and the Nerd... en ze heeft naast Gert-Jan Smits gestaan, en Lange Frans...
Huub is in staat om haar de indruk te geven dat... Snap je?quote:Op zondag 22 april 2007 23:54 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee, maar Amanda vindt het wel heel belangrijk hoe iemand over haar voelt.
Saffra heeft toch geweigerd de fitness op te ruimen ????quote:Op zondag 22 april 2007 23:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Ontslagen... daarintegen was Saffra vadaag in da house en grote kans dat ze deze week nog een keer komt....![]()
Ben benieuwd of ze ook klokslag 12 uur weg moet net als Mitch.quote:Op zondag 22 april 2007 23:56 schreef Peter6000 het volgende:
Nog 4 minuten, en dan zit de werktijd van Melissa er alweer op.
Jaap wou d'r toch inhuren deze week?quote:Op zondag 22 april 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Saffra heeft toch geweigerd de fitness op te ruimen ????
quote:Op zondag 22 april 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Als de redactie hoort dat Braaajen onder tegen de tafel zit te bonken mag ze langer blijven.quote:Op zondag 22 april 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze ook klokslag 12 uur weg moet net als Mitch.
Is die fitness nog steeds zo'n teringzooi dan?quote:Op zondag 22 april 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Who the fuck is Gert-Jan Smits nou weer?quote:Op zondag 22 april 2007 23:53 schreef Disana het volgende:
Of zo? Idols.quote:Op maandag 23 april 2007 00:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Who the fuck is Gert-Jan Smits nou weer?
Ja en de keuken inmiddels ook, Jaap zocht schoensmeer.quote:Op maandag 23 april 2007 00:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Is die fitness nog steeds zo'n teringzooi dan?![]()
Denk dat ie plaatjes van Katrien uit de Donald Duck al geil vindt want wat is die nou gewend...quote:Op maandag 23 april 2007 00:01 schreef ruby het volgende:
Jaap vindt de foto's heel geil.
Waarschijnlijk moet dat Henk-Jan Smits zijn ofzo.quote:Op maandag 23 april 2007 00:00 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Who the fuck is Gert-Jan Smits nou weer?
't is trekken aan een dood paard.... Brian heeft Jaap en Natsia als backup... Het enige voordeel voor Huub is dat ie een keer kan neuken... lijkt mij.quote:Op maandag 23 april 2007 00:00 schreef Clank het volgende:
Straks heeft Huub eindelijk Amanda zo ver dat ze Brian laat vallen en is Brian helemaal blij omdat hij inmiddels Melisa bewerkstelligt heeft.
Inderdaad, ik zit te slapenquote:Op maandag 23 april 2007 00:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet dat Henk-Jan Smits zijn ofzo.
Gert-Jan zegt mij namelijk niets.
Oh, Henk-Jan Smits, ik dacht ook al, welke nieuwe eendagsvlieg ken ik nou weer niet uit de wondere wereld van de showbizz.quote:
Dus er wordt gemeten met 2 maten.quote:Op maandag 23 april 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
In de gouden kooi tijdzonde is het trouwens 13 over 12 trouwens.
Er loopt in het huis bijna geen enkele klok goed.quote:Op maandag 23 april 2007 00:03 schreef Veulen het volgende:
In de gouden kooi tijdzone is het trouwens 13 over 12 trouwens.
De zuurgraad van het progamma?quote:Op maandag 23 april 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Redactie wil niet dat er over PH wordt gesproken...is niet van Tien
Blijft de vraag of Jaap de naam nou verkeerd zei of dat ik 'm zelf molesteerde.quote:Op maandag 23 april 2007 00:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, Henk-Jan Smits, ik dacht ook al, welke nieuwe eendagsvlieg ken ik nou weer niet uit de wondere wereld van de showbizz.![]()
Tuurlijk, ze was ook een half uur te vroeg. Zie het nog niet gebeuren dat ze Mitch dat laten doen half uur te vroeg en te laat weg.quote:
Dat beweerde Melissa, maar de site werd niet weggeklikt.quote:Op maandag 23 april 2007 00:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Redactie wil niet dat er over PH wordt gesproken...is niet van Tien
Dat heb ik idd net gezien, maar dat was maar 1 kastje. Beetje slapjes van Jaap.quote:Op maandag 23 april 2007 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en de keuken inmiddels ook, Jaap zocht schoensmeer.
Als ik zo terug heb gelezen ergggggggg weinig hersens id.quote:Op maandag 23 april 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze was ook een half uur te vroeg. Zie het nog niet gebeuren dat ze Mitch dat laten doen half uur te vroeg en te laat weg.
Het voordeel van grote tieten en weinig hersens denk ik zo.
Dan weet ik wie ze bedoeltquote:Op maandag 23 april 2007 00:02 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet dat Henk-Jan Smits zijn ofzo.
Gert-Jan zegt mij namelijk niets.
Ik heb me laten vertellen dat dat expres is. Omdat ze dan nog een beetje kunnen manipuleren. Met de tijd.quote:Op maandag 23 april 2007 00:04 schreef akveor het volgende:
Er loopt in het huis bijna geen enkele klok goed.
In het geval van Jaap durf ik daar rustig Jaap de schuld van te gevenquote:Op maandag 23 april 2007 00:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijft de vraag of Jaap de naam nou verkeerd zei of dat ik 'm zelf molesteerde.
Welnee... Is gewoon zo'n type dat zichzelf graag ziet, ongeacht met wie en waar (nu op de computer).quote:Op maandag 23 april 2007 00:06 schreef akveor het volgende:
Melissa zal zich toch niet zover verlagen en bij Brian in bed belanden... ze heeft een kind... daar geloof ik niks van.
Huub gebruikt Amanda om Brian te pesten (hij heeft zojuist tegen Sylvia uitgesproken dat hij haar alleen maar aan het playen is en absoluut niet verliefd is). Hij heeft dit een tijd geleden ook al een paar keer uitgesproken en hij zet zijn plan dus hard voort.quote:Op zondag 22 april 2007 23:48 schreef ruby het volgende:
Huub ligt weer "verliefd" te doen bij Amanda.
Vies gefrustreerd klein kind met grootheidswaanzin kind die Japio.quote:Op maandag 23 april 2007 00:08 schreef ruby het volgende:
Melissa mag niet de jacuzzi in.
Jaap maakt de grap: "ze zijn niet groot genoeg, hehehehehehe"
En Brian gebruikt haar niet?quote:Op maandag 23 april 2007 00:08 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub gebruikt Amanda om Brian te pesten (hij heeft zojuist tegen Sylvia uitgesproken dat hij haar alleen maar aan het playen is en absoluut niet verliefd is). Hij heeft dit een tijd geleden ook al een paar keer uitgesproken en hij zet zijn plan dus hard voort.
Wat me ook verbaasd is dat Sylvia meewerkt aan dit plan door manipulerende gesprekken met Amanda te voeren en de informatie door te spelen naar Huub. Ze wordt echt steeds valser.... Maar snapt Huub dan niet dat hij Amanda hier harder mee kwetst als het uitkomt dan Brian. Ze gaat zich echt genaaid voelen, en dan niet door Brian!! Hopelijk komt Amanda erachter dat ze gebruikt wordt door Huub want ondanks dat ik het dom vind dat ze voor zijn gladde praatjes valt bedoeld ze het uiteindelijk alleen maar goed.
En Brian is echt stapelgek op haarquote:Op maandag 23 april 2007 00:08 schreef _-inge-_ het volgende:
[..]
Huub gebruikt Amanda om Brian te pesten (hij heeft zojuist tegen Sylvia uitgesproken dat hij haar alleen maar aan het playen is en absoluut niet verliefd is). Hij heeft dit een tijd geleden ook al een paar keer uitgesproken en hij zet zijn plan dus hard voort.
Wat me ook verbaasd is dat Sylvia meewerkt aan dit plan door manipulerende gesprekken met Amanda te voeren en de informatie door te spelen naar Huub. Ze wordt echt steeds valser.... Maar snapt Huub dan niet dat hij Amanda hier harder mee kwetst als het uitkomt dan Brian. Ze gaat zich echt genaaid voelen, en dan niet door Brian!! Hopelijk komt Amanda erachter dat ze gebruikt wordt door Huub want ondanks dat ik het dom vind dat ze voor zijn gladde praatjes valt bedoeld ze het uiteindelijk alleen maar goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |