abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194035
Het is een week van speculeren geweest!!, "ze menen het toch niet" willen ze nu echt een nieuwe bewoner toevoegen wat een sukkels bij V. Ik zag die Mona in de studio zitten wat een kapsones wijf, ik had gelijk gegeten en gedronken wat een viswijf. Programma voorbij dus gelijk maar even inloggen op het net, Nou het enige wat ik hoorde gillen was dat viswijf met haar kraaie stem, jezus wat heeft dat wijf een kutstem moet ik daar nog maximaal 2 weken naar luisteren, dacht het niet. Het eerste wat ik heb gedaan vanmorgen is mijn stem uitgebracht op alle denkbare sites om haar weg te voten en met succes ze staat goed genoteerd +/- 70% wil haar weg hebben als we nu met zijn alle dat viswijf wegstemmen dan besparen we tenminste ook nog een gehoorbeschadeging. Zo dat was het!!!!!!!

Natuurlijk gaat voorkeur uit naar Ruud hij is cool hij had wel een mooi pakkie aan gisteren!

Ik vindt dat iedereen wel een plaatsje verdient (behalve dat viswijf)

Ik dank u.

Een "echte Bredanaar" blijft een Bredanaar.
pi_194036
Misschien valt er uit haar naam nog de nodige sponsoring te halen van Mona. Wordt het weekbudget ff verhoogt met de hele week gratis yoghurt of zo. Scheelt Willem weer een hoop knutselen.

Ik vond het een hele strakke actie dat haar koffer direct werd geplunderd. Voor de rest lijkt het me duidelijk. Iedereen stemt unaniem op M

Stel niets uit tot morgen, wat je ook kunt uitstellen tot overmorgen!

vrijdag 1 oktober 1999 @ 13:29:00 #78
497 Maja
Ja denk!?!
pi_194037
Laat M aub snel weer terug gaan naar dat barretje van d'r, want ze er nog maar net en ik vind haar nu al veel te dominant. Ik hoop dat Sabientje zich aan haar wordt houdt (dat alle bewoners op M stemmen)
pi_194038
Of Mona nu goed of fout is, is toch niet belangrijk mensen...Het is belangrijk dat er weer wat gebeurd, dat dit forum weer optimaal benut wordt om je ergenissen, humor of wat dan ook kwijt te raken....enne ohja kunnen jullie Mona ook zo moeilijk verstaan?

Domme Blondjes zijn niet Blond

vrijdag 1 oktober 1999 @ 14:10:00 #80
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_194039
Mona is gewoon de laatste testcase van de duivel voordat ie ons met de echte anti-christ lastig valt...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')