abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 00:32:00 #51
214 bennie24
Nieuw Bie(r)
pi_194010
Volgens mij kan Danny mensen toch ook wel "bannen" uit het forum, ofzo?

Maar ik moet wel zeggen, Die MOOONAAA verziekt wel mooi onze uitbreiding van het TARA-woordenboek

Van een trouwe anti-TARA-fan

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

pi_194011
Bennie, zojuist is besloten dat er ook Monatellingen dur aan komt!
Domme Blondjes zijn niet Blond

vrijdag 1 oktober 1999 @ 00:39:00 #53
307 Superknor
Pigs DO fly!
pi_194012
Dat is niet zo heel gek, omdat iedereen voor het echte BB-huis in een ander huis heeft gezeten. Mona was nummer 10 en eerste reserve. Waarschijnlijk heeft zij bij een van de bewoners-van-het-eerste-uur in huis gezeten. En is ze net achter diegene ge-eindigd.

Maar is het echt waar dat voor iedereen die vrijwillig opstapt er een nieuwe komt?
Dan hou ik mij warm aanbevolen als er iemand op de 99 dag opstapt. Voor FL 250.000,-- wil ik nog wel een dag op tv.

Is het een vogel, is het een vliegtuig... Nee, het is Superknor!

vrijdag 1 oktober 1999 @ 00:43:00 #54
248 CAT
World Traveller
pi_194013
Ja, jullie mogen haar best met de grond gelijk maken, maar ik lag me hier dood om al die verhalen en reacties! Alles beter dan hoe het de afgelopen dagen was!
-=***One nation under a groove***=-
pi_194014
Sorry hoor, wat lopen jullie hier nou allemaal te janken over Mona. Geef 'r eerst eens een kans voordat je haar afmaakt. Volgens mij is ze een stuk leuker en gezelliger dan Tara.
En nog effe: sommigen van jullie hier hebben geloof ik iets tegen alles wat Amsterdams is (accent, humor). Beetje last van een minderwaardigheidscomplex ofzo? Wat heeft iemands accent nou in godsnaam met iemands persoonlijkheid te maken??? Die Martin met dat walgelijke Rotterdamse kut-accent van hem was toch ook gewoon een aardige gozer.

vrijdag 1 oktober 1999 @ 00:54:00 #56
248 CAT
World Traveller
pi_194015
I rest my case...
-=***One nation under a groove***=-
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 01:00:00 #57
214 bennie24
Nieuw Bie(r)
pi_194016
ik ben een beetje laat met reageren, maareh

ThanX Baretta

BTW ik ga zo maar eens slapen... beetje af-ge-TARONA-peigerd, morgen ook weer gewoon werken...

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

vrijdag 1 oktober 1999 @ 01:24:00 #58
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_194017
quote:
op 10-01-1999 om 12:49 AM schreef Marc het volgende:
Sorry hoor, wat lopen jullie hier nou allemaal te janken over Mona. Geef 'r eerst eens een kans voordat je haar afmaakt. Volgens mij is ze een stuk leuker en gezelliger dan Tara.
En nog effe: sommigen van jullie hier hebben geloof ik iets tegen alles wat Amsterdams is (accent, humor). Beetje last van een minderwaardigheidscomplex ofzo? Wat heeft iemands accent nou in godsnaam met iemands persoonlijkheid te maken??? Die Martin met dat walgelijke Rotterdamse kut-accent van hem was toch ook gewoon een aardige gozer.

Ik denk dat dat niets met een minderwaardigheidscomplex heeft te maken, Marc. Eerder met het feit dat mensen (in ieder geval Tara en dit Mona-toetje hebben het bewezen) uit Amsterdam menen dat ze wel iets zeer speciaals zijn omdat ze uit A'dam komen. Ik moet Mona voor een ding krediet geven: Ze was in ieder geval al in staat om me te irriteren tijdens de eerste 3 minuten dat ze op tv is geweest. Op zich ook best wel een prestatie! Over een walgelijk accent gesproken, gelukkig hebben niet alle Amsterdammers een dergelijk accent!

Misschien nog een idee voor V. om een rubriek in te stellen: "Lieve Mona...".

"Kutkip!"

vrijdag 1 oktober 1999 @ 01:30:00 #59
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_194018
Wie zal de volgende invaller zijn... dr. Oetker ?
Is het al tijd voor aktie ?

pi_194019
Ja Mensen ik moet toegeven dat Mona gewoon een 2de TARA is
maar ik heb zo links en rechts eens geinformeerd en ze ligt er bij de eertse stemming uit

waarschijnlijk wordt dat iets van

1 Mona 53%
2 Bianca 45%
3-7 ohnee 8 de rest niet noemenswaardig

dus gaan V ons een plezier doen en flikkeren ze M en B er alletwee uit

optieften er mee

en ken iemand ff vertellen hoe ik mijn signature aan kan passen want ik ben M nog vergeten te vermelden

pi_194020
Burgertrutjes die worden verrast met een vreselijk ordinair wijf wat recht achter de bar van de vast snuifkroeg van Rolfie is weggehaald.

DAT WORDT LACHEN!!!

Eerste naaktbeelden: Mona
Eerste ordinaire scheldpartij: Mona
Eerste echt ranzige beelden: Mona
Eerste vechtpartij onder de vrouwen: Mona
Etc. Etc. Etc.

Leuk trouwens die kindjes die je overhoudt van je vaste klanten. Echt geen van beide leek ook maar in de verste verte op onze warme bakker die door het leven gaat als haar man.

Lullig voor die man alhoewel deze niet de indruk gaf zijn vrouwtje erg te zullen gaan missen.

Leuk zo'n onverschillige WARME bakker. Het brood wordt duur betaald vrouw! Kijken of hij ook zo rustig blijft als hij bij thuiskomst op zijn gestolen video ziet dat als zijn vrouw nog geen drie minuten binnen is het kwijl van Ruud al van haar te dik gepoederde nekje afdruipt.

Staat morgen gelijk de halve Amsterdamse penose op de stoep van Veronitara.

Ooit gehoord van een moeder die haar kind Mona noemt???

Benieuwd of we haar echte naam ooit nog eens vernemen.

Zo krijgt de uitdrukking:"iedere au per syn laan?" in Purmerend toch een geheel nieuwe betekenis.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

vrijdag 1 oktober 1999 @ 01:50:00 #62
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_194021
Mona denkt nu al dat ze HOT is (NOT)

Komt ze met een lijstje waar iedereen op gestemd heeft. Alles komt nu naar boven de hele beerput gaat open.
Daar maakt ze zich niet echt populair mee.

Misschien kan Mona een hulp briefje schrijven aan de echte Mona.

Trekt nu beerput Tara open.

En zichzelf maar steeds verdedigen met 'jaah rolf zei oook al je ben in ut nadeel dat je in um groep terech kom' is toch een karrevracht BS.

Bianca had het door haar uitspraken al te kwaad. ze werd op een gegeven moment getroost door ruud in de 'badkamer'.

Wil nu wel graag de feed zien van de slaapkamer, denk dat ze volledig de grond in wordt geboord. Vooral door de kerels.
Maar denk dat V. dit wel zal bewaren voor zondag met de infrarood. Zie nu weer 4x een grasveld wat zeiknat is.

pi_194022
Mona.....
eerst dacht ik dat dat ouwe wijf uit de Story weer eens was afgestoft....altijd handig iemand die alle problemen kan oplossen (tweede Tara)..
Tja, wat zal ik zeggen over onze Moon. Het is niet echt wat he? Maar goed, Bianca heeft er in ieder geval een goede concurrent aan over gehouden.
Ik denk dat ik zaterdag gewoon een hockeybal richting Moon ga gooien...hopelijk snapt ze die boodschap......
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 02:00:00 #64
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_194023
M. zit nu bij Bart te slijmen.

En dan toen je net binnen was. Ik heb eens naar je zang geluisterd en heb een melodie in m'n hoofd zullen we een liedje maken over BB. Om te kotsen (oeps, braken).

En dan die opmerking toen ze de bloemen in de vaas aan het zetten waren, wat veel zeggen de anderen. Stonden er zoveel mensen toen je hierkwam?
Antwoord: Ja, alleen mijn zussen en ouders kon ik ervan, die andere mensen kende ik nieteens waar die vandaan kwamen.

vrijdag 1 oktober 1999 @ 02:03:00 #65
272 R@b
No-nonsens
pi_194024
leve de MONArchie ?

toch wordt het spannender en daar gaat het om

Rob uit
Alkmaar - zuid

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_194025
Tjongejonge... ben je een dagje weg en wat een commotie... natuurlijk best leuk om je over op te winden maar over drie dagen zijn jullie allemaal gewend aan Mona (qua naam nauwelijks erger dan Tara, lijkt me)en zijn we gewoon weer terug bij the usual business.
Beetje flauw om haar nu al weg te stemmen. Het verschil tussen 80 of 100 dagen in 'Camp Boredom'lijkt me niet zo relevant.
Wees nou eerlijk, ze past veel beter in het plaatje dan Tara. Nog even en we hebben een schitterend staaltje oerhollandse volksbuurt bij elkaar. Veronica? Jong, snel en volks. Toch? t'Is ook maar een profiel hoor. Geen waardeoordeel.
pi_194026
MONAisch Depressief - Niet weten wat je met je leven achter de bar aan moet en je toevlucht zoeken in een BB huis..
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 07:28:00 #68
390 Big_D
DutchMagic
pi_194027
Het is erg makkelijk om op Mona af te geven. Maar...
1. Het is niet Mona die bedenkt dat er een nieuwe bewoner bij moet komen, dat zijn de regels van V.
2. Het is enigzins logisch dat bewoners vervangen worden want anders loop je het risico dat na 3 weken alle bewoners zijn opgestapt. (en dan is er hier niks om over te lullen)
3. Ik vindt het best
Sorry Jaap maar de Cowboys heersen echt niet meer...
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 07:32:00 #69
390 Big_D
DutchMagic
pi_194028
Oops...

3. ik vindt het best wel getuigen van lef om na 2 weken toch nog dat huis binnen te gaan. Ze weet dat dat heel moeilijk zal zijn en toch doet ze het. Daar heb ik absoluut waardering voor.

4. Ze heeft denk ik een eigenschap die haar binnen het huis goed van pas komt. Ze lijkt me redelijk lichamelijk ingesteld oftewel een knuffel is goud waard op het ogenblik.

5. Als het een echte bardame is kan ze luisteren naar anderen. Dat is ook geen slechte eigenschap.

Al met al ben ik wel blij met dat nieuwe bloed. Ze is minder dom dan TARA.. Iets wat niet zo moeilijk is en ze komt op mij best wel aardig over....

Sorry Jaap maar de Cowboys heersen echt niet meer...
pi_194029
uik moet e'r toch ech nie (nog niet/???), met die kkutlach van haar,..... nehhh kzoek 't nie
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 09:01:00 #71
216 JVennix
Bigger than Brother
pi_194030
Conclusie:

Wij willen Tara terug!!!!!!!!!!!!!!
Wat zeg ik nou weer?? Nou ja ik stem de volgende keer als er 1 uit moet op Mona. Volgens mij is ze er ingezet omdat Rolf X een beurt moet betalen...

Live sux...So what!
------------------
Student in de TARAlogie en fulltime MONA moooeee boer...
------------------
http://www.bigbrother.nl heeft betere beveiliging dan
  vrijdag 1 oktober 1999 @ 09:22:00 #72
439 Inimini
Smile, your on candid camera
pi_194031
<- zie hier, de glimlach van MONA
Is het al tijd voor aktie ?

vrijdag 1 oktober 1999 @ 10:06:00 #73
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_194032
Tja , ook ik sluit mij aan bij de positivo's, het verhaal Mona brengt gewoon weer een hoop tot leven (behalve zij zelf )
En idd als Barkkeepster kun je aardig luisteren EN moet je ook wel gezellig zijn. Buiten het feit dan dat ze er dus gewoon NIET uitziet met die plamuurlaag, ze houdt de naam A'dams Snolletje in ieder geval wel hoog.

Hoe zal dit weer aflopen......

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_194033
Mona.

Het is leuk voor iedereen die al in het huis zit dat ze weten hoe het leeft in nederland.

En dat is het enige wat leuk is. Eruit met Mona. Als ze genomineerd wordt moet gewoon iedereen stemmen op

MONA

Karin moet eruit, ze niets serieus in het BB huis. Verdwijnen met haar.

vrijdag 1 oktober 1999 @ 10:12:00 #75
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_194034
HE, m'n "werkgever" wordt hier gesponsord

En er was zon.........

Ga zo door , dit levert nog wel wat op in de toekomst, misschien......

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')